Daar heb je helemaal gelijk in en dat bedoelde ik niet met een minpunt..quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag. Maar ik laat opmerkingen over mijn familie niet over m'n kant gaan.
Oowww ik snap je helemaal Scanman! Ik zou daar ook erg pissig om (kunnen) worden, kom niet aan mijn familiequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik laat opmerkingen over mijn familie niet over m'n kant gaan. Misschien is dat zwak (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) maar daar heb ik dan geen problemen mee. Het meest wijze was idd geweest om het te negeren, maar helaas. Zo zit ik dus niet in elkaar. Sue me.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal niet. LS is een mongool, dat weet iedereen. Maar jij liep net zo goed te zuigen met je opmerking over asocialen, dus om te gaan huilen in FB als iemand een keer viswijf zegt vind ik zielig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag. Maar ik laat opmerkingen over mijn familie niet over m'n kant gaan. Misschien is dat zwak (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb helemaal geen zin meer om hierover met jou in discussie te gaan en het verschil tussen zijn en mijn opmerking uit te leggen, dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helemaal niet. LS is een mongool, dat weet iedereen. Maar jij liep net zo goed te zuigen met je opmerking over asocialen, dus om te gaan huilen in FB als iemand een keer viswijf zegt vind ik zielig.
En om dan milagro af te rekenen omdat die er -heel genuanceerd- iets van zegt vind ik sneu, ja.
Wat mij betreft niet hoor. Ik vind het alleen wel zéér tragisch hoe sommige mensen reageren, maar ga daar geen woorden meer aan vuilmaken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Het maatschappelijk user-servival debat verhardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jouw bericht stelde ik op prijs, zonder twijfelquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
Leuk dat ik ook vaak genegeerd wordt met mijn posts he PC eendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen jij schijnt mij te zien als newbie, speciale radar ervoor of zo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huhquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
Leuk dat ik ook vaak genegeerd wordt met mijn posts he PC eendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alleen jij schijnt mij te zien als newbie, speciale radar ervoor of zo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohoh... ik voel weer minpunten aankomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:03 schreef style het volgende:
Ik ga even stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, ik moet nu wel even nadenken hoe ik de nominatie ga doen deze dagquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Het maatschappelijk user-servival debat verhardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw bericht stelde ik op prijs, zonder twijfelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja! Ik heb je de vorige keer zelfs pluspunten gegevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ohoh... ik voel weer minpunten aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh nee hoor wees niet bang dat je een newbie verdedigdquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik dat gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat realiseerde ik me net ook ja. Sowwyquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:08 schreef style het volgende:
[..]
Nou ja! Ik heb je de vorige keer zelfs pluspunten gegevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet het he henk, je kan nog altijd m'n kont kussenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet nu wel even nadenken hoe ik de nominatie ga doen deze dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet even niet waar ik moet slijmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wilde al zeggen, volgende keer maar weer minpunten dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me net ook ja. Sowwyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was helemaal niet tactisch hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:13 schreef APK het volgende:
Pijnlijk, scanman!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet de eerste plaats delen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best een leuk spel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben er wel blij om. Als je boven aan staat krijg je alleen al minpunten omdat je bovenaan staanquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:13 schreef APK het volgende:
Pijnlijk, scanman!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet de eerste plaats delen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best een leuk spel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb altijd al kots neigingen als ik al een haartje in mijn strot hebquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
Je weet het he henk, je kan nog altijd m'n kont kussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop