Who the fuck is Yvonnequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Sterker nog, jij zou 's nachts het hele forum in de gaten moeten houden. Beetje blowen, beetje deleten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stuur effe een mailtje naar Yvonne, dan zijn die modrechten zo geregeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zóóó... eind van de middag een blow bij mij vriendin Yo de la Tourette (zo noem ik haar) gerookt. Het is aan het eind van de straat maar ik was wel de weg kwijtquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Sterker nog, jij zou 's nachts het hele forum in de gaten moeten houden. Beetje blowen
Nu nog deleten!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zóóó... eind van de middag een blow bij mij vriendin Yo de la Tourette (zo noem ik haar) gerookt. Het is aan het eind van de straat maar ik was wel de weg kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:48 schreef Coos het volgende:
Cuall vanochtend stond je op 15om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom is het nu uit tussen ons!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snel op zoek naar een anderquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Who the fuck is Yvonneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het tot mijn middel is en met een lekker koud biertje in de hand, dan heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nou voor jou 10 anderen hoor, als je zo snel op je pik getrapt bentJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mijn fout toch toegegevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mijn spijt betuigdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat mot je dan nog meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan in de stront zakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is de eerste keer vandaag dat ie stemt hoor. Laatste keer was voor 12-enquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
Pinball je mag maar één keer stemmen per dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik APK op je afsturen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft vlak voor 12 uur zijn stem van vrijdag uitgebrachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
Pinball je mag maar één keer stemmen per dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik APK op je afsturen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zal ik proberen me de rest van de dag in te houwe ouwe.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik wilde vanalles schrijven nu, maar toch maar nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef Pinball het volgende:
Scanman-- Soms ben je toch ook een sneue kneus, met je wraakpunten tegen milagro omdat ze je op je eigen hypocriete gelul wijst. [afbeelding] En voor de rest van vanmiddag.
Kom op scan (eerste keer dat ik jouw koosnaampje gebuik) Let it all out baby!quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wilde vanalles schrijven nu, maar toch maar nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me net even verstandiger nu. "Sneue kneus" neem ik dan maar even voor lief.
Nu even niet. Ik was vanmiddag echt pissed dat LS het nodig vond persoonlijk te worden over familieleden... en milagro's opmerking dat ik het zelf had uitgelokt was nergens goed voor. Ik kan me niet herinneren ooit persoonlijk over zijn familieleden te hebben geschreven. Het kan me nu al geen zak meer schelen, maar vanmiddag even wel en toen schoot Milagro's opmerking totaal in het verkeerde keelgat. Maar ja, die mag mij niet en ik haar nog veel minder, dus vandaar denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op scan (eerste keer dat ik jouw koosnaampje gebuik) Let it all out baby!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet kunnen in dit topic, het lijjkt het BB-huis wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dit toch een minpuntje van jequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Nu even niet. Ik was vanmiddag echt pissed dat LS het nodig vond persoonlijk te worden over familieleden... en milagro's opmerking dat ik het zelf had uitgelokt was nergens goed voor. Ik kan me niet herinneren ooit persoonlijk over zijn familieleden te hebben geschreven. Het kan me nu al geen zak meer schelen, maar vanmiddag even wel en toen schoot Milagro's opmerking totaal in het verkeerde keelgat. Maar ja, die mag mij niet en ik haar nog veel minder, dus vandaar denk ik.
Dat hangt dan even van je stemming af, denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Nu even niet. Ik was vanmiddag echt pissed dat LS het nodig vond persoonlijk te worden over familieleden... en milagro's opmerking dat ik het zelf had uitgelokt was nergens goed voor. Ik kan me niet herinneren ooit persoonlijk over zijn familieleden te hebben geschreven. Het kan me nu al geen zak meer schelen, maar vanmiddag even wel en toen schoot Milagro's opmerking totaal in het verkeerde keelgat. Maar ja, die mag mij niet en ik haar nog veel minder, dus vandaar denk ik.
Dat mag. Maar ik laat opmerkingen over mijn familie niet over m'n kant gaan. Misschien is dat zwak (quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een minpuntje van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen motiveren mag hier niet ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:32 schreef APK het volgende:
En nu weer ontopic, GVD!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij blijft me verbazen dit jaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
Spanning en sensatie hebben we allemaal nodig, zeker als het saai is op de streams.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar leuk waren de opmerkingen over jouw familie niet, dus ik begrijp dat je pissig reageerde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke ik doe meequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:32 schreef APK het volgende:
En nu weer ontopic, GVD!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop