quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hij staat al klaar, maar het kan zijn dat er nog iemand wil stemmen van vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...en anders zeggen jullie dat ik vals speelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kweet niet of het zo verstandig is Luciano...ik bedoel......er zijn nog meer van dat soort "Rotterdamse trotsen" geweest in het verleden...ik noem daar bijv maar zoiets als "de kuip".....nu zit ik in de bouw en heb begrepen dat op de plaats waar nu nog die lelijke wastobbe staat over 3 jaar de grootste moskee van europe verrijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Telt niet Pinball je hebt vandaag al je stem uitgebrachtquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Pinball het volgende:
CartWOman++ Laat die pisvlek van een luciano maar lullen. Jij roelt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bus Watcher++ Uit het oog blijkbaar, maar niet uit het hart.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TheVulture-- Matig hoor, weddenschap niet nakomen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou nou, wat ben je streng vandaag cuall.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Telt niet Pinball je hebt vandaag al je stem uitgebrachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na 00.00 uur mag je weer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou nou, wat ben je streng vandaag cuall.
Die jongen heeft hard gewerkt en komt z'n plicht nu na voor ie straks helemaal niets meer uit z'n toetsenbord krijgt en dan keur jij hem af
Volgens mij niet gewoon zeggen dat jij gaat stemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:07 schreef teamlead het volgende:
Is er al iemand aan het stemmen nu?
* Snaptnix geeft cuall een lekker groot glas portquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zo en nu een groot glas portJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall, bedankt voor het vele en goede werkquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zo en nu een groot glas portJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oeps jongens nou word ik toch verlegenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geef me dan maar een stemmetjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van mij wel hoor Coosquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:23 schreef Coos het volgende:
Mag ik nu stemmen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe ik, mijn 1e exitquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
Wie duwt Shirley over de rand??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop