Dat gaat hoe dan ook samen in mijn belevingswereldquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ben ik weer een doos? En daarnet wilde je nog neuken?
Planeet Coos. Bevolking: één persoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat gaat hoe dan ook samen in mijn belevingswereld![]()
Valt mee hoor. De meeste bewoonsters komen van Venusquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Planeet Coos. Bevolking: één persoon.
Ik geef het gewoon op. Ik kan dit niet winnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt mee hoor. De meeste bewoonsters komen van Venus![]()
Maar hij heeft wel een stoere scooter.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Planeet Coos. Bevolking: één persoon.
Als je dan maar wel gaat stemmen en je pluspuntjes aan mij geeft dan vind ik het goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geef het gewoon op. Ik kan dit niet winnen![]()
Ha. Net zo stoer als Willem Holleeder zeker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een stoere scooter.
[afbeelding]
Hé leuke foto van de venerische eilandenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een stoere scooter.
[afbeelding]
Topwijf!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
WickedAngel -- (Omdat ik ballen heb om je min punten te geven)
Coos neukt altijd een doos, hij woont er ook inquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ben ik weer een doos? En daarnet wilde je nog neuken?
Waarom sta jij zelf niet in de lijst? Dit is de tweede keer en ik wil graag de gunst een keer retouneren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:35 schreef pimmutjuh het volgende:
Hahaha! Dit blijft mijn favoriete topic.
scanman -- Nivelering is belangerijk voor dit topic, verder niet kwaad bedoelt maat het moet spannend blijven.
[/quote]quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:35 schreef pimmutjuh het volgende:
Hahaha! Dit blijft mijn favoriete topic.
scanman -- Nivelering is belangerijk voor dit topic, verder niet kwaad bedoelt maat het moet spannend blijven.
versabommie ++ ik heb hem of haar gemist vandaag, ik moet altijd lachen om die gek.
peter600 - dat vind ik een spiegelkijkende zeurpiet.
pimmutjuh 17
Scanman: 41
Gert: 39
Isabeau: 39
Pinball: 37
Sanne: 36
teamlead: 35
Snaptnix: 35
APK: 35
CartWOman: 35
Flugeltje: 33
M-en-A : 33
Day: 31
PC eend: 31
Lovebear: 29
Coos: 29
Kribbet: 29
Jappie: 29
Milagro: 29
Cuall: 29
Petitdali: 27
WickedAngel: 25![]()
versabommie: 27
Peter6000: 23
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 25
Latevogel: 25
Cynix ® : 23
Kleintje: 23
Supermom: 23
Muizemeis: 23
Demins: 21
trevanian: 21
Style: 21
Delta: 21
BlaBlub: 23
Zw0rld: 21
BorTheWolf : 19
Maurisico: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Henk.jansen: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
Bus Watcher: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Falco: 17
Thevulture: 17
Djoj: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
sportvlek: 9
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef Coos het volgende:
Hé APK kan ik geen nachtnotaris worden??![]()
Onbegrijpelijk!! Voordat ik ging slapen stond Cuall op 15 en nu op 29???![]()
Dat stinkt naar de misdaad!!![]()
Sterker nog, jij zou 's nachts het hele forum in de gaten moeten houden. Beetje blowen, beetje deleten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef Coos het volgende:
Hé APK kan ik geen nachtnotaris worden??![]()
Onbegrijpelijk!! Voordat ik ging slapen stond Cuall op 15 en nu op 29???![]()
Dat stinkt naar de misdaad!!![]()
Al jullie malversaties naar het schijntquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal geslikt Coos
![]()
Ik heb de correctie nog even verwerkt, kon jij niet wetenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb even de juiste lijst neergezet, zo klopt ie
Who the fuck is Yvonnequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Sterker nog, jij zou 's nachts het hele forum in de gaten moeten houden. Beetje blowen, beetje deleten.
Ik stuur effe een mailtje naar Yvonne, dan zijn die modrechten zo geregeld.
Zóóó... eind van de middag een blow bij mij vriendin Yo de la Tourette (zo noem ik haar) gerookt. Het is aan het eind van de straat maar ik was wel de weg kwijtquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Sterker nog, jij zou 's nachts het hele forum in de gaten moeten houden. Beetje blowen
Nu nog deleten!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zóóó... eind van de middag een blow bij mij vriendin Yo de la Tourette (zo noem ik haar) gerookt. Het is aan het eind van de straat maar ik was wel de weg kwijt![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:48 schreef Coos het volgende:
Cuall vanochtend stond je op 15![]()
Daarom is het nu uit tussen ons!!![]()
Als het tot mijn middel is en met een lekker koud biertje in de hand, dan heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou voor jou 10 anderen hoor, als je zo snel op je pik getrapt bent
![]()
Ik heb mijn fout toch toegegevenmijn spijt betuigd
wat mot je dan nog meer
![]()
Je kan in de stront zakken![]()
Is de eerste keer vandaag dat ie stemt hoor. Laatste keer was voor 12-enquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
Pinball je mag maar één keer stemmen per dag![]()
Moet ik APK op je afsturen??![]()
Hij heeft vlak voor 12 uur zijn stem van vrijdag uitgebrachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
Moet ik APK op je afsturen??![]()
Dan zal ik proberen me de rest van de dag in te houwe ouwe.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
Ik wilde vanalles schrijven nu, maar toch maar nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef Pinball het volgende:
Scanman-- Soms ben je toch ook een sneue kneus, met je wraakpunten tegen milagro omdat ze je op je eigen hypocriete gelul wijst. [afbeelding] En voor de rest van vanmiddag.
Kom op scan (eerste keer dat ik jouw koosnaampje gebuik) Let it all out baby!quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wilde vanalles schrijven nu, maar toch maar niet
Lijkt me net even verstandiger nu. "Sneue kneus" neem ik dan maar even voor lief.
Nu even niet. Ik was vanmiddag echt pissed dat LS het nodig vond persoonlijk te worden over familieleden... en milagro's opmerking dat ik het zelf had uitgelokt was nergens goed voor. Ik kan me niet herinneren ooit persoonlijk over zijn familieleden te hebben geschreven. Het kan me nu al geen zak meer schelen, maar vanmiddag even wel en toen schoot Milagro's opmerking totaal in het verkeerde keelgat. Maar ja, die mag mij niet en ik haar nog veel minder, dus vandaar denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op scan (eerste keer dat ik jouw koosnaampje gebuik) Let it all out baby!![]()
Moet kunnen in dit topic, het lijjkt het BB-huis wel.
Ik vind dit toch een minpuntje van jequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Nu even niet. Ik was vanmiddag echt pissed dat LS het nodig vond persoonlijk te worden over familieleden... en milagro's opmerking dat ik het zelf had uitgelokt was nergens goed voor. Ik kan me niet herinneren ooit persoonlijk over zijn familieleden te hebben geschreven. Het kan me nu al geen zak meer schelen, maar vanmiddag even wel en toen schoot Milagro's opmerking totaal in het verkeerde keelgat. Maar ja, die mag mij niet en ik haar nog veel minder, dus vandaar denk ik.
Dat hangt dan even van je stemming af, denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Nu even niet. Ik was vanmiddag echt pissed dat LS het nodig vond persoonlijk te worden over familieleden... en milagro's opmerking dat ik het zelf had uitgelokt was nergens goed voor. Ik kan me niet herinneren ooit persoonlijk over zijn familieleden te hebben geschreven. Het kan me nu al geen zak meer schelen, maar vanmiddag even wel en toen schoot Milagro's opmerking totaal in het verkeerde keelgat. Maar ja, die mag mij niet en ik haar nog veel minder, dus vandaar denk ik.
Dat mag. Maar ik laat opmerkingen over mijn familie niet over m'n kant gaan. Misschien is dat zwak (quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een minpuntje van je![]()
Jij blijft me verbazen dit jaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
Spanning en sensatie hebben we allemaal nodig, zeker als het saai is op de streams.
Maar leuk waren de opmerkingen over jouw familie niet, dus ik begrijp dat je pissig reageerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |