quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hij staat al klaar, maar het kan zijn dat er nog iemand wil stemmen van vandaag![]()
...en anders zeggen jullie dat ik vals speel![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kweet niet of het zo verstandig is Luciano...ik bedoel......er zijn nog meer van dat soort "Rotterdamse trotsen" geweest in het verleden...ik noem daar bijv maar zoiets als "de kuip".....nu zit ik in de bouw en heb begrepen dat op de plaats waar nu nog die lelijke wastobbe staat over 3 jaar de grootste moskee van europe verrijst![]()
Telt niet Pinball je hebt vandaag al je stem uitgebrachtquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Pinball het volgende:
CartWOman++ Laat die pisvlek van een luciano maar lullen. Jij roelt.
Bus Watcher++ Uit het oog blijkbaar, maar niet uit het hart.![]()
TheVulture-- Matig hoor, weddenschap niet nakomen.
Nou nou, wat ben je streng vandaag cuall.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Telt niet Pinball je hebt vandaag al je stem uitgebracht![]()
Na 00.00 uur mag je weer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou nou, wat ben je streng vandaag cuall.
Die jongen heeft hard gewerkt en komt z'n plicht nu na voor ie straks helemaal niets meer uit z'n toetsenbord krijgt en dan keur jij hem af
Volgens mij niet gewoon zeggen dat jij gaat stemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:07 schreef teamlead het volgende:
Is er al iemand aan het stemmen nu?
* Snaptnix geeft cuall een lekker groot glas portquote:
Cuall, bedankt voor het vele en goede werkquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
![]()
oeps jongens nou word ik toch verlegen
geef me dan maar een stemmetje
![]()
Ho ho ho........quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe ik, mijn 1e exit![]()
Ik ga nu dus stemmen
Naks stemafspraak!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Zo'n laffe stemafspraak als tussen Coos en Gert vind ik dus niks.
Hahaha! Coos heb ook een taakstraf!quote:
psst... coos... uitlegquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef Coos het volgende:
Om 23.52 staat Jappie nog op 27 en zonder dat er aan hem pluspunten zijn gegeven staat hij nu op 29.
Cuall ik eis uitleg!!!![]()
Als we gaan foezelen met de stand dan kan ik er ook wat van.
Je hebt nu echt bij mij afgedaan. Eigenlijk niet zo verwonderlijk als je door APK aangsteld ben als notaris dan zit er zwendel in. Dat ik dat nu pas door heb![]()
![]()
![]()
Kijk jij maar eerst hierquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef Coos het volgende:
Om 23.52 staat Jappie nog op 27 en zonder dat er aan hem pluspunten zijn gegeven staat hij nu op 29.
Je hebt nu echt bij mij afgedaan. Eigenlijk niet zo verwonderlijk als je door APK aangsteld ben als notaris dan zit er zwendel in. Dat ik dat nu pas door heb![]()
![]()
![]()
Maak jouw helden en loser effe bold.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
Shirley -- helaas heb ik haar nooit ontmoet dus mag ze van mij vertrekken en is het exit Shirley
Isabeau ++ zij is het vaak niet met mij eens, maar grappig genoeg ik wel met haar![]()
TheVulture ++ kan het prima met hem vinden en hij moet echt veel hoger staan (beter de volgende keer geen gokjes meer wagen)![]()
Je vergeet de eieren en de tomaten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha! Coos heb ook een taakstraf!
Wordt het toch nog gezellig bij de Bijenkorf als boze kerstmannen.![]()
Psst..T...quote:
Ik ben die lange en hij is die kleine.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Je vergeet de eieren en de tomaten.
Hé, ik had Bor ook al pluspunten gegeven, is er dan toch iets mis gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Bor de wolf +2 : Gisteren kon het niet, dus dan maar vandaag.
Typisch gevalletje van overschatting.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben die lange en hij is die kleine.
Okay, dat is moeilijker mikken, maar hij wordt veel bozer als hij een tomaat tegen zijn muil krijgt.![]()
Misschien stond hij gisteren dan op 15 en nu dus op 19quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, ik had Bor ook al pluspunten gegeven, is er dan toch iets mis gegaan
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:03 schreef Coos het volgende:
![]()
![]()
Als Kerstmannen zitten jullie toch? Da's niet zo moeilijk mikkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van overschatting.![]()
Ik ben 1.87. APK is hooguit 1.87.05 cm![]()
Hier!!! Stelletje praatjesmakers!!! Wie heeft er niet gedronken of andere drugs in zijn lijf?? Coos.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Coos je hebt helemaal gelijk, ik heb ipv zijn -- punten in de verkeerde kolom gezet
BlontIk ga me diep schamen, moest er ook eerst een systeem voor maken en kreeg steeds maar visite en................
Ga het alsnog corrigeren![]()
Dat zal dan wel, maar ik kan mij geen minpunten herinneren. Een reden kan ik ook niet bedenken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien stond hij gisteren dan op 15 en nu dus op 19
APK zit. Weliswaar op mijn rollator maar dat maakt het makkelijker mikken voor dozen zoals jijquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als Kerstmannen zitten jullie toch? Da's niet zo moeilijk mikken![]()
Doe je best lieverdquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
is er iemand aan het stemmen of kan ik even?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
Het is dat ik een godsgruwelijke hekel aan amsterdom heb anders had ik zelf nog wel effe een ei komen gooien.![]()
Je staat er zelf man!quote:
Nou ben ik weer een doos? En daarnet wilde je nog neuken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
APK zit. Welisweaar op mijn rollator maar dat maakt het makkelijker mikken voor dozen zoals jij![]()
Nee nee, effe terug lezen Ariequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |