Drama queen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
VRIJWILLIGE EXIT PETER6000
Kom op joh Peter6000, je laat jezelf toch niet opnaaien om een spelletje...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Nizo dramatisch hoor, eerder heb ik je + punten gegeven voor al je mooie capturs...kan momenteel alleen ff die die R%* en ChanKWAL niet meer zien...enuhhh...ik moet iemand punten geven..enuhhh, jij post nu eenmaal best wel veel, dusuhhhh, ja...je staat in de picture...enuhhhh...ach what the hell...kmoet toch wat...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL .. Ik kan beter stoppen met capturen. Is beter voor dit topic in ieder geval. Er is altijd wel iemand die baalt van captures van bepaalde personen blijkt nu.
Nee, ik tolereer dit echt niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef Djoj het volgende:
Kom op joh Peter6000, je laat jezelf toch niet opnaaien om een spelletje...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL .. Ik kan beter stoppen met capturen. Is beter voor dit topic in ieder geval. Er is altijd wel iemand die baalt van captures van bepaalde personen blijkt nu.
Een - motiviatie hoeft toch niet vals te zijn...volgens mij nemen sommige hier het veelste serieus...trekken het teveel naar zichzelf toe, wat mij betreft is het maar een spelletje...maar goed...ieder voor zich hoor..quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik tolereer dit echt niet.
Ik laat speciaal die motivatie weg om de sfeer leuk te houden, en dan krijg je ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ook recht om minpunten te mogen geven.
Nog een speltip voor de taktische stemmers: als je wil dat je minpunten niet meetellen, gewoon niet motiveren
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal ophouden. Alleen moet ik niet vergeten dat ik Rob en Chantal niet meer mag capturenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wil jij even ophoudenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent heel goed in staat om over reacties heen te lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., dus dat heb jij niet gelezenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey kom op zeg. Jij als cap-koning laat je toch niet kennen zekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Héél nu en dan, zodat we niet echt vergeten dat ze er nog zittenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal ophouden. Alleen moet ik niet vergeten dat ik Rob en Chantal niet meer mag capturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lol... dacht je dat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey kom op zeg. Jij als cap-koning laat je toch niet kennen zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...misschien wat creatiever worden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat speciaal die motivatie weg om de sfeer leuk te houden, en dan krijg je ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja... weet het ook niet meer allemaal hoor, vrijwille exits enzo. Snapternix meer vanquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... dacht je dat dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan wil ik toch wel ff kwijt dat dit voor iedereen geldt he, want Scan wordt m.i. echt pissig op mij voor die - punten..dan kun je dus niemand meer - punten geven...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:28 schreef cuall het volgende:
[..]
...misschien wat creatiever worden?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de sfeer verpestenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.we hebben het wel over een spelletje hoor PeterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik word werd niet pissig om punten. Vind Vond het een leuk spel hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
Dan wil ik toch wel ff kwijt dat dit voor iedereen geldt he, want Scan wordt m.i. echt pissig op mij voor die - punten..dan kun je dus niemand meer - punten geven...
Klopt, Scan heeft (soms)quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
[..]
Dan wil ik toch wel ff kwijt dat dit voor iedereen geldt he, want Scan wordt m.i. echt pissig op mij voor die - punten..dan kun je dus niemand meer - punten geven...
Dan moet je gewoon jouw punten motiveren of niet meedoen, jankerd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word werd niet pissig om punten. Vind Vond het een leuk spel hoor.
Alleen ik wil gewoon dat mijn minpunten verwerkt worden, en niet genegeerd
Scan begint zijn post 2 keer met "LOL"...dat doet ie niet voor nietsquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
[..]
Dacht je dat echt? Ik begon toch met "LOL"quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:32 schreef Djoj het volgende:
[..]
Okee, die opmerking kost je minpunten na 12 uurquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:39 schreef cuall het volgende:
Ik zou hem hierom gewoon de volgende keer voor straf wéér minpunten gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., misschien leert hij het dan wel afJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh, er is toch helemaal niks aan de hand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb geen zin in uit de hand lopende ruzies of scheldpartijen, daar zit toch niemand op te wachten, dat lijkt er voor mij op dat die mensen in kwestie, zo geirriteerd worden door sommige hun betogen dat ze niets meer weten te doen dan een (persoonlijke) aanval tegen de personen in kwestie in te zetten, dat is wel eens een beetje jammer,
Mensen het tis een spelletje waar je hier gewoon ffies lekker op door kan gaan!
Volg de regels van het spel (motiveren, minpunten geven etc) en vergeet de humor erachter nou eens niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word werd niet pissig om punten. Vind Vond het een leuk spel hoor.
Alleen ik wil gewoon dat mijn minpunten verwerkt worden, en niet genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop