Daar zit ik ook op te hopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
'Scan', Je bent een held!![]()
Ik hoop dat we nu de hele Love Factory over ons heen krijgen!![]()
Laat maar komenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef svann het volgende:
Dat is bijna een uitnodiging, scanman.
Er staat een link naar onze BBblog op hun site, dus hier dwalen wel wat TLF-mensen rond.
Hebben jullie die Nana-filmpjes gezien? Ze wordt de steunpilaar van TLF genoemd.
Daar is ze dus vast wat kleurrijker dan nu in het huis.
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij even het topic visiteren.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Goed zo!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef fashionably_late het volgende:
De regie heeft dit topic ontdekt denk ik!! Ze achtervolgen Naat al heel gisterenavond en nu vanmorgen ... ze zoemen steeds in op haar gezicht..Ze wordt er helemaal zenuwachtig van maar ze vindt het ook leuk natuurlijk...
[afbeelding]
![]()
*aspirant lid meldt*quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddels
Jij gert, ZJ en knurft?
Mij ook niet. Het is een aangeboren afwijking. Dat moet haast welquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef the_undertaker het volgende:
dat het trouwens technisch mogelijk is om zo'n muil te trekken![]()
Mij lukt het iig niet.
Pcies!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef Falco het volgende:
Die gekke bekken trekt ze trouwens wanneer ze haar Calimero-stem opzet, om iemand anders na te bootsen of wanneer ze zelf gewoon kinderachtig wilt over komen
quote:Juist de momenten waar dit ijdele schepsel denkt dat ze chárming as hell is...díe moeten we hebben!!
Ik ga nog even verder zoekenquote:De somatisatiestoornis is een psychische aandoening die in het DSM-IV is ingedeeld bij de somatoforme stoornissen. Het is een chronisch geestelijk lijden dat zich uit in het onbewust nabootsen van lichamelijke symptomen. Kenmerkend bij patiënten met een somatisatiestoornis is hun onwil of onvermogen aan het genezingsproces mee te werken. Ze vragen veel aandacht, roepen vaak andere artsen te hulp en zijn dan nog niet tevreden met de behandeling. Omdat van een echte lichamelijke aandoening in principe geen sprake is en ze alleen onbewust de symptomen nabootsen, kan dit alles uiteindelijk veel tijd en geld kosten.
Nee, alles wat ik kan vinden is de term 'tentmondje'quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:12 schreef karn het volgende:
En Scope, did you do your research????![]()
Is it some genetic facial muscle anomoly with a fancy Latin name?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef Scope het volgende:
Nee, alles wat ik kan vinden is de term 'tentmondje'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |