er lagen plastic zakken, in plaats van dakleer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:43 schreef rickyB het volgende:
Daar koomt nog es bij dat je moet bewijzen dat de vorige eigenaar van het probleem afwist.
Dat kun je je afvragen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:55 schreef Xanthe het volgende:
Zelfs bij een bouwtechnisch onderzoek was dit niet naar boven gekomen.
Ha. Ik heb destijds ook een 'standaard' VEH-bouwtechnische keuring uit laten voeren (voor 249 euro), en de bouwtechnisch inspecteur zei tegen me 'Tsja, ik kan niet het dak op om te kijken of het dak wel OK is, dus dat valt buiten m'n keuring; ik kan het dak alleen maar vanuit de zolderkamer bekijken, en voorzover ik kan zien ziet dat er goed uit. OK?'quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:39 schreef Five_Horizons het volgende:
dan denk ik dat de rapporteur wellicht met succes is aan te spreken.
Je slaat de spijker op de kop. Zo'n keuring is juist voor dat soort zaken bedoeld. Tenminste, wanneer ík zo'n keuring zou laten uitvoeren, werd dat ook gedaan. Juist omdat dat zo ontzettend veel geld kan gaan kosten wanneer het kapot is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:49 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Zelfde verhaal voor riolering enzo: om te kijken in welke staat dat is had de man toch een beetje sloopwerk moeten gaan verrichten. In z'n rapport staat dan ook 'dak niet geinspecteerd/riolering niet geinspecteerd', met zijn en mijn handtekening daaronder.
In zo'n geval valt daar weinig aan te doen.
Klopt. De keuringen die VEH aanbiedt zijn niet zo heel fantastisch, en zijn eigenlijk meer bedoeld als 'bouwvalkeuringen'. Het ergste puin schift je er mee uit. Wil je een goed onderzoek, dan gaat 't je meer geld kosten. Wat ook meespeelt is dat starters (aka me) vaak toch een beetje bleu zijn in dit soort dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op de kop. Zo'n keuring is juist voor dat soort zaken bedoeld. Tenminste, wanneer ík zo'n keuring zou laten uitvoeren, werd dat ook gedaan. Juist omdat dat zo ontzettend veel geld kan gaan kosten wanneer het kapot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |