quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef bonke het volgende:, ook heb ik een spaarhypotheek die bijna tien jaar loopt
kan ik die spaarhypotheek ook uit laten betalen en in het nieuwe huis steken en weer helemaal opnieuw beginnen ? of is dat dom ?
Dat gaat je een hoop geld kosten (lees: fiscaal afrekenen) waarschijnlijk. Het kan wel, het is immers je eigen polis, maar (en ik ken de polis uiteraard niet) het is waarschijnlijk niet gunstig.
quote:
ook wil ik weten of er instanties zijn die mij kunne helpen met het zoeken naar een hypotheek, de verkoop van mijn huis, en al het andere papier en uitzoek werk
Voor de hypotheek heb je een tussenpersoon/bank voor en voor het laatste de makelaar.
quote:
ps: ik weet dat de overwaarde van mijn huis meer is als ik de nieuwe kozijnen plaats, maar vind het onzin om ze te plaatsen omdat als ik het verkoop het huis toch gesloopt zal worden
Ik denk niet dat je huis door die kozijnen meer waard gaat worden als toch al bekend is dat er gesloopt gaat worden.
Gezien hetgeen al tijden in het nieuws is, zou ik zo snel mogelijk ingaan op het bod van de gemeente.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]