abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32204545
Wat gebeurt er in godsnaam met deze partij?! Wat een waardeloze, conservatieve opvattingen toont Groenlinks ineens... Dat ben ik niet van ze gewend, ze kwamen altijd wel sympathiek over. Hoewel ik mijn twijfels al begon te krijgen toen ze vertelden dat ze vóór de Europese grondwet waren.

Dit is echt een waardeloze ontwikkeling. De PVDA is de laatste tien jaar al nauwelijks meer links te noemen, en nu verwordt groenlinks ook al tot de zoveelste kleinburgerlijke rechtse partij! Als het zo door gaat blijft alleen de SP over.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:44:48 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32204836
Als GL in de regering komt, en Mvr Halsema krijgt de positie van Minister Verdonk, dan zet ze net zo hard uit. Hier in D heeft groen 7 jaar geregeerd, heeft troepen naar Afganistan gestuurd, keiharde antiterreurwetten doorgevoerd en een einde gemaakt aan zaken als privicy.
Wat denken jullie nou, dat als GL in de regering zit ze nog steeds zulke huilthema´s doorzetten die ze nu aanzwengelen? Lazer op dan moet het land geregeerd worden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32207067
Groenlinks kan het land niet regeren, omdat ze 80% van het budget aan de integratie van "die arme moslims" geven en de rest aan milieu. Ik ben óók voor integratie en gelijke behandeling van moslims/allochtonen en voor de bescherming van natuur, maar Groenlinks is gewoon een kansloze partij. Vraag me af hoe het met de economie zal gaan als Groenlinks regeert.
pi_32266789
Ik heb er een nachtje over geslapen en alhoewel ik hier en daar nog wat haken en ogen zie (vooral op de lange termijn als mensen blijven hangen in de door de overheid gecreerde banen), ben ik toch zeer te spreken over het plan. Vooral de verschuiving van het negatieve van het CWI nu: het controleren of mensen wel genoeg solicitaties schrijven en het zo lastig mogelijk maken om een uitkering te krijgen, wat er in de praktijk toe leidt dat mensen meer bezig zijn met het CWI tevreden houden dan met het vinden van een baan, naar het positieve, namelijk het daadwerkelijk zoeken naar een baan voor de werkloze. Kortom lijkt constructieve oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')