abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32172214
vraagje,
hoever kun je gaan om een goede werkplek af te dwingen. Ik werk gedetacheerd bij een bedrijf voor ca 1 jaar, maar mijn bureau is zo laag dat ik last van mijn armen/schouders krijg. Ik heb dit nu al meerdere keren (3) bij mijn leidinggevende aangegeven, maar er gebeurd nix. Ondertussen nemen mijn klachten wel toe en zijn we weer 3 weken verder. .......................................
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_32172728
http://www.arbo.nl/?sectorsel=ja

en voer hier eens je sector in...
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_32172742
Mijn werkgever spreekt af met onze klanten dat wij een arbotechnisch verantwoorde werkplek horen te krijgen. Wellicht is er zo'n constructie met jouw klant?
pi_32172774
helaas zegt mijn contact persoon (van mijn werkgever) alleen "hou me op de hoogte "
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_32172809
http://www.arbo.nl/ict/ic(...)plek/beeldschermwerk

Grappig, wij worden verplicht 3 uur achter elkaar achter een monitor te zitten
pi_32172830
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:39 schreef the_jestert het volgende:
helaas zegt mijn contact persoon (van mijn werkgever) alleen "hou me op de hoogte "
Ik zou aangeven dat de klachten steeds erger worden en als dit zo doorgaat je wellicht in de ziektewet zult belanden. Niet als dreigement brengen natuurlijk, maar je mag best bezorgd zijn om je eigen gezondheid.
pi_32172841
paar pakken kopieëerpapier onder de poten leggen. Die kom ik op de meest vreemde plaatsen tegen, ook vaak om de pc-monitor op te zetten bijvoorbeeld. Als ze erover gaan zeuren zeg je dat je recht hebt op een fatsoenlijke werkplek en dat ze maar voor een betere oplossing moeten zorgen als ze het er niet mee eens zijn.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_32172848
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef the_jestert het volgende:
vraagje,
hoever kun je gaan om een goede werkplek af te dwingen. Ik werk gedetacheerd bij een bedrijf voor ca 1 jaar, maar mijn bureau is zo laag dat ik last van mijn armen/schouders krijg. Ik heb dit nu al meerdere keren (3) bij mijn leidinggevende aangegeven, maar er gebeurd nix. Ondertussen nemen mijn klachten wel toe en zijn we weer 3 weken verder. .......................................
Heb je geen account manager die dat voor je kan regelen? Ik zou toch anders gewoon de ziektewet ingaan...kan het ineens wel snel geregeld worden.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32173006
hmmm, misschien dat het door Fok! komt, maar ik krijg vanmiddag mijn nieuwe bureau
pi_32173102
Conclusie: je baas FOK!t ook. feli.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:13:12 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32173563
gefeliciteerd! maar je baas is verplicht je een fatsoenlijke werkplek te geven, het is niet voor niets de arbo-wet!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32173856
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Adfundum het volgende:
Conclusie: je baas FOK!t ook. feli.
Hm... Als ik op fok! moest lezen dat een ingehuurde kracht onder werktijd klaagt, dan had 'ie geen nieuw bureau meer nodig
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_32175424
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Hm... Als ik op fok! moest lezen dat een ingehuurde kracht onder werktijd klaagt, dan had 'ie geen nieuw bureau meer nodig
dan is het toch een bedrijfsmentaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')