Ik zou aangeven dat de klachten steeds erger worden en als dit zo doorgaat je wellicht in de ziektewet zult belanden. Niet als dreigement brengen natuurlijk, maar je mag best bezorgd zijn om je eigen gezondheid.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:39 schreef the_jestert het volgende:
helaas zegt mijn contact persoon (van mijn werkgever) alleen "hou me op de hoogte "
Heb je geen account manager die dat voor je kan regelen? Ik zou toch anders gewoon de ziektewet ingaan...kan het ineens wel snel geregeld worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef the_jestert het volgende:
vraagje,
hoever kun je gaan om een goede werkplek af te dwingen. Ik werk gedetacheerd bij een bedrijf voor ca 1 jaar, maar mijn bureau is zo laag dat ik last van mijn armen/schouders krijg. Ik heb dit nu al meerdere keren (3) bij mijn leidinggevende aangegeven, maar er gebeurd nix. Ondertussen nemen mijn klachten wel toe en zijn we weer 3 weken verder. .......................................
Hm... Als ik op fok! moest lezen dat een ingehuurde kracht onder werktijd klaagt, dan had 'ie geen nieuw bureau meer nodigquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Adfundum het volgende:
Conclusie: je baas FOK!t ook. feli.
dan is het toch een bedrijfsmentaliteitquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Hm... Als ik op fok! moest lezen dat een ingehuurde kracht onder werktijd klaagt, dan had 'ie geen nieuw bureau meer nodig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |