Dezequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:25 schreef FuTilE het volgende:
Ja, welke is het nou?
Vast niet als we eens een keer een goede closeup krijgen van die puisten op z''n rug en gezicht...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:25 schreef Greetings het volgende:
Als we het toch over "er ouder uitzien dan je bent" hebben, dan is Joost wel het beste voorbeeld.
Is 21, ziet er uit als 35.
Die is het dus niet gewordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[BB SC 721] Scanman's semi-bikkeltijd
Topicreport
nou nee dank uquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Vast niet als we eens een keer een goede closeup krijgen van die puisten op z''n rug en gezicht...
Had je niet beter gewoon de dvd kunnen kopieren ipv rippen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand ervaring met Nero om een DVD te branden?
Ik heb net een DVD geript en heb allemaal VOB bestanden op mijn HD staan. Als ik deze allemaal op een DVD-R gooi, kan ik deze dan in mijn normale DVD speler bekijken?
Was copy-protected, the bastards....quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je niet beter gewoon de dvd kunnen kopieren ipv rippen?
als je kiest voor de optie dvd video moet je je vobs in het mapje video_ts slepen en dan moet het goed gaan [ probeer het anders eerst met een RW]quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een DVD geript en heb allemaal VOB bestanden op mijn HD staan. Als ik deze allemaal op een DVD-R gooi, kan ik deze dan in mijn normale DVD speler bekijken?
Ja, gewoon alles in de map VIDEO_TS gooien en branden maar. Dan moet je gewoon zonder problemen kunen kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:31 schreef Wup het volgende:
[..]
als je kiest voor de optie dvd video moet je je vobs in het mapje video_ts slepen en dan moet het goed gaan [ probeer het anders eerst met een RW]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
Snaptalles .
Ligt ook nog aan je dvdspeler dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Snaptallesquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wup en Snaptalles en Scanman, bedankt!
Heb inderdaad een VIDEO_TS folder hier. Die zal ik even eens op een schijfje gooien.
Nu gaan we slap ouwehoerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:35 schreef FuTilE het volgende:
En nu? Op de streams gebeurt er ook al niks meer...
Oh, even afstand nemen van de meer serieuze verhandelingen die de overige SC topics vullen dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |