abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32174364
Lees je eigen TT nog eens.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:45:01 #27
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_32174371
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef bamihap het volgende:
...
Ik ben zelf heus niet zo achterlijk dat ik met een weekov ga reizen op zondag, dus dacht ik dat die reactie een geintje moest zijn.
...
Hebben mensen die zomaar uit het niks met de ractie "TS wat een debiel ben jij" komen zelf geen goed leven ofzo dat ze andere mensen alleen maar af kunnen zeiken
Volgens mij ben jij degene die hier begint te zeiken op mensen die een fatsoenlijk antwoord geven op jouw vraag met een ontzettend voor de hand liggend antwoord..

Overigens, als je in het vervolg weer met dit soort wereldschokkende dillema's zit zou je ook eens op de site van de IB Groep kunnen kijken. Hoef je ook niet te gaan huilen als mensen zeggen dat je een domme vraag stelt, kun je namelijk geheel anoniem zelf het antwoord vinden
Nulla verba sed acta
pi_32174679
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lees je eigen TT nog eens.
wat is er mis mee?
pi_32174752
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:56 schreef bamihap het volgende:

[..]

wat is er mis mee?
Veel. De TT (en de OP ook niet) zorgt er iig niet voor dat je duidelijk maakt of het om een week-/weekend-OV gaat en ook geeft het je niet het recht om ons 'aan te vallen', terwijl wij gewoon antwoord geven op de vraag in de TT.
sig verwijderd door FA
pi_32174753
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:45 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene die hier begint te zeiken op mensen die een fatsoenlijk antwoord geven op jouw vraag met een ontzettend voor de hand liggend antwoord..

Overigens, als je in het vervolg weer met dit soort wereldschokkende dillema's zit zou je ook eens op de site van de IB Groep kunnen kijken. Hoef je ook niet te gaan huilen als mensen zeggen dat je een domme vraag stelt, kun je namelijk geheel anoniem zelf het antwoord vinden
Ja ik ben met je eens dat ik te makkelijk was om het hier te vragen.
De reden waarom ik zo een antwoord gaf was omdat ik het gevoel kreeg dat ie me in de zeik aan het nemen was, puur een kwestie van mekaar niet goed begrijpen dus
pi_32174809
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:56 schreef bamihap het volgende:

[..]

wat is er mis mee?
Daar staat het antwoord...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:09:16 #32
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32175014
Nou dit is wel weer leuk geweest he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')