Ik hoorde Chantal straks nog tegen Ingrid en joost zeggen dat er geen monsters in het huis zaten. Zat ze er toch langs, Hummie bevindt zich regelmatig onder hetzelfde dak...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Het monster sprak. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kippenvelllllllllllllllllllllll
Dat is al weer een tijdje geleden hoor. De afgelopen week heeft hij iedereen genegeerd (op Joost en een beetje Ingrid na). En daar komt nog bij: het was 1 opmerking.. Kom op zeg. Hang even iemand op vanwege 1 opmerkingquote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Mee eens Day. Als menno iemand niet genegeerd heeft is het lieske wel. Ze zei toch ook dat ze veel steun aan hem had gehad met dat sporten. WAt is er daarna dan gebeurd waarom ze een hekel aan hem zou moeten hebben...??? Behalve dat ze meegegaan is in de Roddel van de groep en daarin meelult?
Ja maar hij loopt dat al vanaf het begin te roepen, maar ik heb er nog niks van gezien, hij blijft gewoon héél braaf alles doen wat er wordt gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer. Hij wist dat je niet mag praten met mensen van buiten, heeft hij toch gedaan. Hij zou wel ontzettend stom zijn om door te gaan, met het risico om gelijk uit het huis gezet te worden. Zeker niet nadat hij net de exit heeft overleefd. Want vergeet niet, hij werd als laatste genoemd, terwijl hij de meeste stemmen had.
Lieske is door haar leeftijd heel erg te beinvloeden, het lijkt wel een 2e inprentings periode bij een hond zoals ze doet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Utwodublin het volgende:
Mee eens Day. Als menno iemand niet genegeerd heeft is het lieske wel. Ze zei toch ook dat ze veel steun aan hem had gehad met dat sporten. WAt is er daarna dan gebeurd waarom ze een hekel aan hem zou moeten hebben...??? Behalve dat ze meegegaan is in de Roddel van de groep en daarin meelult?
Heb toch echt geleerd hoe te diagnosticeren mbv handleiding verpleegkundige diagnostiek. Hoe dan ook, volgens mij ben ik bij deze dan geslaagd als psychiater, want de ziektebeelden kloppen hoe dan ook!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef Frances het volgende:
[..]
Een verpleegkundige mag geen diagnoses stellen. Alleen een gedegen diagnosticus zoals een psychiater mag de diagnoses stellen die jij hier beschrijft.
En Chantal vergeet zichzelf ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik hoorde Chantal straks nog tegen Ingrid en joost zeggen dat er geen monsters in het huis zaten. Zat ze er toch langs, Hummie bevindt zich regelmatig onder hetzelfde dak...
In zijn eerste nominatie op haar zei hij, dat ze te langdradig was en hij van kort en bondig hield.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef style het volgende:
[..]
En dat zei hij zeker niet op een gemene manier. Hij werd gewoon niet goed van haar drukke gedoe en gepraat tijdens het werken.
Dat is toch wel iets anders als de dingen die over Menno beweerd zijn.
Tjomgejonge hoe negatief kun je lullen zeg. Richt je liever op die anderen die echt sommige bewoners finaal afmaken met hun opmerkingen. Lieske maakt 1 opmerking dat ze Menno de slechtste shaggies gaf en ze wordt hier praktisch gelyncht. Kom op zeg. Er wordt hier nog belachelijke gereageerd dan in het huisquote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lieske is door haar leeftijd heel erg te beinvloeden, het lijkt wel een 2e inprentings periode bij een hond zoals ze doet.![]()
![]()
Beetje grote mond hebben tegen haar en als daar anderen ook nog oren naar hebben is Lieske verkocht.
Of heeft een vergelijkbaar geval uit haar studententijd.![]()
![]()
Ik vind Bridget en Ruud tot nu toe de leukste presentators tot nu toe, zeker tijdens de internet uitzendingenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef MamBoo het volgende:
[..]
Echt?? Hij komt voor mij nog wel voor Patty Brard en Daphne Deckers, maar veel hoger zal hij - helaas - niet op mijn lijstje komen.. Ik heb iedere week het gevoel dat ik iets heb gemist of dat hij een heel andere humor heeft dan ik. Vanavond had ik echt last van een soort plaatsvervangende schaamte zelfs... Zeker door die opmerking van hem dat iemand in het publiek maar beter niet kon lachen, want het werd zometeen allemaal wel duidelijk..
scanman.... ik wil Menno beslist niet heilig verklaren... en Lieske beslist niet afbranden.. maar met name gisteren en vandaag heeft Lieske een aantal uitspraken gedaan die ik niet van haar verwacht had.. Om de één of andere reden vond zij het nodig om met chantal en ingrid mee te lullen. Nog niet zo erg als die 2 viswijven, maar ook niet zoals de lieske die we kennen....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al weer een tijdje geleden hoor. De afgelopen week heeft hij iedereen genegeerd (op Joost en een beetje Ingrid na). En daar komt nog bij: het was 1 opmerking.. Kom op zeg. Hang even iemand op vanwege 1 opmerking
En hij heeft het later nog minimaal 2 keer gezegd... en echt op behoorlijk afzeikend toontje. Én hij heeft haar dus nooit zoiets laten weten, maar wel altijd lief en aardig blijven doen (op de laatste week na dan).quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
In zijn eerste nominatie op haar zei hij, dat ze te langdradig was en hij van kort en bondig hield.
Op dat punt ben ik het met je eens, maar niet dat Roel nu snel naar binnen gaat als Hummie het zegt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar hij loopt dat al vanaf het begin te roepen, maar ik heb er nog niks van gezien, hij blijft gewoon héél braaf alles doen wat er wordt gezegd.
Het wordt haast een beetje zielig als je dat steeds loopt te roepen en er vervolgens niks van aat zien, dan kan je beter je mond houden![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Sonique het volgende:
Goede avond allemaal...
![]()
![]()
Menno had 23% van de stemmen twee weken terug
Rob had 9%
[afbeelding]
Ik denk dat ik niet meer ga kijken naar BB...
Ik vind het nu geen reet meer aan. Wat hebben de andere bewoners nu te bieden?
Zeer triest dit...
Het charme offensief van BB voor Roel en Rob is dus gelukt (Het geld van Roel en Rob is degene die Roel help)
Bah...
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef wawawa het volgende:
Ik ga afkoelen, voordat ik mijn bed induik, met CSI NY en een zak pepernoten. Om nachtmerries over éénbenigen te voorkomen, brrr!!
Trusten allemaal en fijne nacht nog..![]()
Je begint een beetje door te draaienquote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tjomgejonge hoe negatief kun je lullen zeg. Richt je liever op die anderen die echt sommige bewoners finaal afmaken met hun opmerkingen. Lieske maakt 1 opmerking dat ze Menno de slechtste shaggies gaf en ze wordt hier praktisch gelyncht. Kom op zeg. Er wordt hier nog belachelijke gereageerd dan in het huis
Die opmerking over dat shaggie vond ik niet handig, maar wel begrijpelijk... en het verder helemaal niet waard om zoveel aandacht aan te besteden. Een opmerking over een shaggiequote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
scanman.... ik wil Menno beslist niet heilig verklaren... en Lieske beslist niet afbranden.. maar met name gisteren en vandaag heeft Lieske een aantal uitspraken gedaan die ik niet van haar verwacht had.. Om de één of andere reden vond zij het nodig om met chantal en ingrid mee te lullen. Nog niet zo erg als die 2 viswijven, maar ook niet zoals de lieske die we kennen....
Natuurlijk heeft ook Menno er aan bijgedragen dat hij genomineerd werd, maar je kunt toch niet echt ontkennen (en dan ook nog menen) dat lieske niets verkeerds gezegd heeft
Dat kan niet. Je mag observeren en je observaties doorgeven aan de psychiater en die doet daarna de diagnose. Zo werkt dat toch ook in je verpleegkundig verslag? Je mag als B-verpleegkundige nooit tegen een psychiater zeggen dat de patient schizofreen is. Wel dat hij last lijkt te hebben van hallicunaties, vaak onzinnig begint te lachen en ga zo maar door.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef wawawa het volgende:
[..]
Heb toch echt geleerd hoe te diagnosticeren mbv handleiding verpleegkundige diagnostiek. Hoe dan ook, volgens mij ben ik bij deze dan geslaagd als psychiater, want de ziektebeelden kloppen hoe dan ook!!
![]()
Welk jaar?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef newsman het volgende:
Ik trek nog maar is een fles open hips
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Day het volgende:
Hebben jullie gezien dat Ingrid's moeder Menno een kus gaf aan het eind van de internetuitzending?
Yep.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Een discussie of Tan hoer is geweest of niet
Doet me denken aan de good old days dat we altijd een topic openden met een leuk plaatje. Waar id die tijd gebeleven?quote:
Tsjonge zit niet zo te raaskallen, maak ik een keer een positieve opmerking over je Lieske is het nog niet goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Tjongejonge hoe negatief kun je lullen zeg. Richt je liever op die anderen die echt sommige bewoners finaal afmaken met hun opmerkingen. Lieske maakt 1 opmerking dat ze Menno de slechtste shaggies gaf en ze wordt hier praktisch gelyncht. Kom op zeg. Er wordt hier nog belachelijke gereageerd dan in het huis
Volgens Chantal is ze het ECHT geweest!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Een discussie of Tan hoer is geweest of niet
Ik ben met je eens dat de opmerking over shaggies nergens over gaat...dat is bijna een ontroerende poging om mee te lullen......... maar de opmerkingen die Lieske gisteren en vandaag maakte in de jaccuzi zijn echt van een andere categoriequote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking over dat shaggie vond ik niet handig, maar wel begrijpelijk... en het verder helemaal niet waard om zoveel aandacht aan te besteden. Een opmerking over een shaggieKom op zeg.
En natuurlijk lult Lieske wel eens met de groep mee, maar wie doet dat niet dan? En zij is duidelijk de jongste daar, dus zeer begrijpelijk als ze zich eens laat meeslepen. Maar verder heeft ze toch zeker ook een eigen mening en spreekt die ook altijd uit.
Ik snap trouwens nog steeds niet waar deze discussie over gaat. Een opmerking over shaggies.. Tjongejonge ..
Soms weet de verpleegkundige véél beter wat er aan de hand is dan een psychiater hoor, die ziet de client nauwelijks.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef wawawa het volgende:
[..]
Heb toch echt geleerd hoe te diagnosticeren mbv handleiding verpleegkundige diagnostiek. Hoe dan ook, volgens mij ben ik bij deze dan geslaagd als psychiater, want de ziektebeelden kloppen hoe dan ook!!
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Ik ben zwaar Lieske-fan, maar ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de opmerking over shaggies nergens over gaat...dat is bijna een ontroerende poging om mee te lullen......... maar de opmerkingen die Lieske gisteren en vandaag maakte in de jaccuzi zijn echt van een andere categorie
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge zit niet zo te raaskallen, maak ik een keer een positieve opmerking over je Lieske is het nog niet goed.
Het is gewoon een be-invloedbaar meisje die met alle windrichtingen meedraait
En alles wat ze nu meemaakt ze in haar verdere leven gaat voelen/merken.
Zoiets moet je toch als een vader wel gemerkt hebben.
En ik ben eens een vader en nooit geweest ook.
Maar toch mag ik je wel, Kusjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als Roel in het huis the roeles fucked, als dat de norm is, dan doe ik dat ook elke dag![]()
En bovendien vertelde Lieske er ook nog eens bij (tijdens dat shaggie verhaal) dat Menno zo aardig tegen haar deed in de badkamer maar dat ze moeite had om hem recht in zijn ogen te kijken omdat ze zo van hem walgde. En dat ze de laatste week alle moeite heeft gedaan om hem te ontlopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de opmerking over shaggies nergens over gaat...dat is bijna een ontroerende poging om mee te lullen......... maar de opmerkingen die Lieske gisteren en vandaag maakte in de jaccuzi zijn echt van een andere categorie
Chantal hoort wat ze wil horen. En als ze niet hoort wat ze wil horen verdraait ze het zo dat er precies een mooi sappig roddelverhaal ontstaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens Chantal is ze het ECHT geweest!
Dan gaat me dat dus weer 2 punten kostenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef style het volgende:
[..]
Je begint een beetje door te draaien
Lijkt me hier niet het topic om daar verder over te discussiëren. Mijn bevindingen geef ik door aan het Pieter Baan Centrum en die zien maar wat voor stempel ze er verder op zetten. Mijn stempel staat in elk geval vast..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je mag observeren en je observaties doorgeven aan de psychiater en die doet daarna de diagnose. Zo werkt dat toch ook in je verpleegkundig verslag? Je mag als B-verpleegkundige nooit tegen een psychiater zeggen dat de patient schizofreen is. Wel dat hij last lijkt te hebben van hallicunaties, vaak onzinnig begint te lachen en ga zo maar door.
He ja, tijdens de bonenactie was Joost om te schietenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Gert het volgende:
En nu begint Nathalie wéér over de "toon" van Joost!
Het zal toch niet gebeuren dat ik nog medelijden moet gaan voelen voor Joost omdat dat stelletje serpenten hem systematisch het leven zuur maakt.
Sjongejonge zeg, "het spel" in volle gang.![]()
Zoiets, Rob is nu volledig de baasquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef style het volgende:
Zit Rob nu te vertellen wat Joost moet doen![]()
Nou, okee. Dan geef ik het toe. Lieske is wat dat betreft net zo erg als de rest. Okee?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Misschien. Dat blijft een verassingquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaat me dat dus weer 2 punten kosten
Nee toch? Wat gek, dat is niks voor Robquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef style het volgende:
Lieske laat zich door iedereen makkelijk inpakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind dat Lieske zich wel heel makkelijk laat inpakken door Dido
Dat zou Rob nóóit doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef style het volgende:
Ze is zeker niet zo erg als sommigen in dat huis, maar beslist ook niet heilig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, okee. Dan geef ik het toe. Lieske is wat dat betreft net zo erg als de rest. Okee?
Zit ik weer voor de kat z'n k*t te posten. Houd nou toch eens op!quote:
slaap lekker schoonheidquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
![]()
En bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee toch? Wat gek, dat is niks voor Rob![]()
Ja, ze verdient voorlopig het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef Lipgloss het volgende:
Iedereen zit daar in het huis te roddelen, laat dat duidelijk zijn.
Alleen het gaat erom hoe en welke bedoeling erachter zit.
En als ik Lieske hoor praten over een ander, heb ik niet het idee dat ze dit doet om zichzelf beter te vinden dan die ander, en dat gevoel heb ik van al die anderen wel.
Lieske is nog veel erger dan chantalquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, okee. Dan geef ik het toe. Lieske is wat dat betreft net zo erg als de rest. Okee?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er om policy-redenen een viool van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit ik weer voor de kat z'n k*t te posten. Houd nou toch eens op!![]()
![]()
Dat kan niet johquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is nog veel erger dan chantal![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar ik vind het begrijpelijk dat je in zo' n beperkt wereldje je niet afzijdig van klote opmerkingen kunt houden. Maar ik moest haar volgens sommigen nu echt afschrijven vanwege die shaggies opmerking. Daar kan ik dan alleen maar om lachenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef style het volgende:
[..]
Ze is zeker niet zo erg als sommigen in dat huis, maar beslist ook niet heilig.
Ik zie geen verschilquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay dan!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze is duivelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is nog veel erger dan chantal![]()
![]()
![]()
![]()
Als iets aan lieske vraagt dan krijg je een eerlijk antwoordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef Lipgloss het volgende:
En als ik Lieske hoor praten over een ander, heb ik niet het idee dat ze dit doet om zichzelf beter te vinden dan die ander, en dat gevoel heb ik van al die anderen wel.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit je 3000 bonen te scheiden komt er een blond wicht met : "een vriend van een vriendin van mijn opan die zijn neef en daar een mattie van heeft een fietsbel op zijn fiets...gaaf he>?/ "
Misschien soms wel om bij de groep te horen... om mee te praten. Maar daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan.. en als ik in zo'n huis zou zitten helemaal denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef Lipgloss het volgende:
Toen je zei dat ik Lieske zo verdedig, vond hij me toen nog steeds een coole gast?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
Okay dan!!![]()
Zie je, je mag best toegeven dat ze niet heilig is. En het deed niet eens zo'n pijn, toch?![]()
Dankzij jou moet ik dus komend weekend weer een aantal JN-films kijken.![]()
Ik denk dat de meesten van ons zich daar wel schuldig aan zouden maken idd.. .jammer dat Lieske wat dat betreft niet anders is...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien soms wel om bij de groep te horen... om mee te praten. Maar daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan.. en als ik in zo'n huis zou zitten helemaal denk ik.
EN TERECHT!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef superhero87 het volgende:
WTF je kan niet meer op Rob stemmen op de poll op bigbrother.tv![]()
Dat was met onze Tan wel anders.quote:
Hummie gaat wel erg ver met haar "hou Rob in huis aktie"quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef superhero87 het volgende:
Rob is invincible, hij gaat er met de pot vandoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef superhero87 het volgende:
Was dat nou zo moeilijk? AMEN en HEAR HEAR !quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dat geval pap ik met hem aan, maak ik hem het geld afhandig en gooi ik het in de sloot.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is invincible, hij gaat er met de pot vandoor
Jij ziet in plaats van de viool een rood kruis?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Wat hebben ze een lol in het huis zeg, de losers.
Jahaaaaaa gezien!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Day het volgende:
Hebben jullie gezien dat Ingrid's moeder Menno een kus gaf aan het eind van de internetuitzending?
Ik ben ook Lieske fan, alleen vind ik wel dat je kritiek mag hebben als je favoriet een totaal verkeerde opmerking maakt. Dat vind ik in ieder geval. Maar Lieske staat ondanks haar opmerking, al of niet terecht nog erg hoog op mijn lijst. Natuurlijk zijn er genoeg redenen te bedenken waarom ze dat heeft gezegd. Maar we zijn toch hier op fok (al ben ik op fok nog een newbie, n00b, wat je wilt) om kritisch te zijn? Als je kritisch bent betekent het nog niet dat je iemand niet meer mag?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar ik vind het begrijpelijk dat je in zo' n beperkt wereldje je niet afzijdig van klote opmerkingen kunt houden. Maar ik moest haar volgens sommigen nu echt afschrijven vanwege die shaggies opmerking. Daar kan ik dan alleen maar om lachen
Rob staat eindeijk waar hij hoort. Bij de afvallers!quote:
Voorzichtig jongens als Peter6000 hoort dat je B-verpleegkundige bent, breekt de hel losquote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je mag observeren en je observaties doorgeven aan de psychiater en die doet daarna de diagnose. Zo werkt dat toch ook in je verpleegkundig verslag? Je mag als B-verpleegkundige nooit tegen een psychiater zeggen dat de patient schizofreen is. Wel dat hij last lijkt te hebben van hallicunaties, vaak onzinnig begint te lachen en ga zo maar door.
Jij bent ordinair.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet in plaats van de viool een rood kruis? [afbeelding]
Ze heeft iig de volgende keer weer 2 nominaties (ing & chan)quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef mijn23 het volgende:
dido is weer het vrouwtje hoor,als dido maar niet gaat winnen,heeft al zo'n ego,dat wordt te erg dan
denk dat ingrid dat niet meer durft,vorige week zei ze ook al:was alleen maar omdat ik voelde dat er iets was (dat dido op haar had gestemd)quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft iig de volgende keer weer 2 nominaties (ing & chan)
HUHquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk? AMEN en HEAR HEAR !
Verder staat lies nu bij mij op nr. 1 omdat ze na Menno mijn runner up was.
Gaan we katten?quote:
ja dat riep ik al vanaf dag 1quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "De zwakste schakel ging deze week weg"
Ik was... ben 15 jaar geleden al gestopt, maar wel ingeschreven bij de BIG. 8 jr in Wolfheze gewerktquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Voorzichtig jongens als Peter6000 hoort dat je B-verpleegkundige bent, breekt de hel los![]()
.. en natuurlijk hoort de diagnostiek bij de psychiater![]()
In de normale uitzending van 19.30 werd gezegd dat Rob zijn deel heeft ingeleverd en de andere helft door BB uit het washok is gehaald om het aan Roel terug te geven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef Kolomo het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat Roel's geld totaal geen item is geweest... of heb ik soms iets gemist?????
Hij is het schrikbarend veel met je eens, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen je zei dat ik Lieske zo verdedig, vond hij me toen nog steeds een coole gast?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "De zwakste schakel ging deze week weg"
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
ROB IS NU ECHT TE FUCKING ERG, IK WIL HEM ECHT DOODSLAAN MET ZIJN GOEDE BEEN NU!
Niet mee eens. Mag er dan niet gepraat worden over de dingen die gebeuren en gebeurd zijn? Logisch dat er dan namen vallen. Zij zijn de enigen die een gevoel vertonen bij het vertrek van Mennoquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:14 schreef mijn23 het volgende:
chantal en ingrid roddelen over de rest
Ik vraag het je nog één keer: zou je mijn avatar hier niet willen posten? Als mensen 'm willen zien, kunnen ze in mijn profiel kijken. Bedankt.quote:
Mag ik helpen??quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
ROB IS NU ECHT TE FUCKING ERG, IK WIL HEM ECHT DOODSLAAN MET ZIJN GOEDE BEEN NU!
Zat die capslock es uit, staat zo schreeuwerigquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
Hai Rubyquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Wat hebben ze een lol in het huis zeg, de losers.
heb jij vannacht gehoord hoe chantal tegen menno te keer ging?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef mamapan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Mag er dan niet gepraat worden over de dingen die gebeuren en gebeurd zijn? Logisch dat er dan namen vallen. Zij zijn de enigen die een gevoel vertonen bij het vertrek van Menno
ik heb op linda gestemt deze naam stond erbijquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Big Brother site negeert Rob
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben ook Lieske fan, alleen vind ik wel dat je kritiek mag hebben als je favoriet een totaal verkeerde opmerking maakt. Dat vind ik in ieder geval. Maar Lieske staat ondanks haar opmerking, al of niet terecht nog erg hoog op mijn lijst. Natuurlijk zijn er genoeg redenen te bedenken waarom ze dat heeft gezegd. Maar we zijn toch hier op fok (al ben ik op fok nog een newbie, n00b, wat je wilt) om kritisch te zijn? Als je kritisch bent betekent het nog niet dat je iemand niet meer mag?
Dat is mijn bijdrage in deze discussie![]()
Hoi allemaal, hebben jullie even tijd tussendoor voor mijn vraagje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef Chaosma het volgende:
Hoi allemaal, ik zit effe bij te lezen, maar waar is deel 715 gebleven?
Heerlijk trouwens dat ze die actie van nathalie hebben laten zien op tv, ik hoop dat die trut er heel snel uitligt.
Het was een woordgrapje.quote:
Mogen wij wel een zelfdiagnose stellen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Je mag als B-verpleegkundige nooit tegen een psychiater zeggen dat de patient schizofreen is. Wel dat hij last lijkt te hebben van hallicunaties, vaak onzinnig begint te lachen en ga zo maar door.
Idd daar zouden we ons allemaal wel schuldig aan maken, na weken in zo'n gossip groep te zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien soms wel om bij de groep te horen... om mee te praten. Maar daar maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan.. en als ik in zo'n huis zou zitten helemaal denk ik.
Jij wil dat we ingaan op de vraag waar deel 715 gebleven is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Chaosma het volgende:
[..]
Hoi allemaal, hebben jullie even tijd tussendoor voor mijn vraagje?
Dan snap ik niet waarom je haar zo graag zwart wilt maken. Of is het echt puur alleen om mij uit de tent te lokken? Nee toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat riep ik al vanaf dag 1![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag het je nog één keer: zou je mijn avatar hier niet willen posten? Als mensen 'm willen zien, kunnen ze in mijn profiel kijken. Bedankt.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[knip]
Ik zat hetzelfde zinnetje ook daadwerkelijk te schreeuwen tegen mijn laptop ..geleuf me!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zat die capslock es uit, staat zo schreeuwerig![]()
ze spellen vals heb ik op linda gestemd staat mijn stem er niet bij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef Sonique het volgende:
Bewijs dat het doorgestoken kaart is:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Rob staat als exit op de pols...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef Sonique het volgende:
Bewijs dat het doorgestoken kaart is:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Rob staat als exit op de pols...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
Volgens mij krijgt Rob echt een orgasme als ie weer over Menno loopt te lullen.
Vond ik ook, had nooit gedacht dat Talpa dat zou laten zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef Chaosma het volgende:
Hoi allemaal, ik zit effe bij te lezen, maar waar is deel 715 gebleven?
Heerlijk trouwens dat ze die actie van nathalie hebben laten zien op tv, ik hoop dat die trut er heel snel uitligt.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sukkel. Op de je kop een pukkel.
Water met zeepsop schijnt goed te helpen tegen bladluisquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wil dat we ingaan op de vraag waar deel 715 gebleven is?
Nou misschien straks als ik er aan toe kom, eerst nog de bladluis van m'n orchidee afhalen.
je bent lief als je kwaad bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sukkel. Op de je kop een pukkel.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik was... ben 15 jaar geleden al gestopt, maar wel ingeschreven bij de BIG. 8 jr in Wolfheze gewerkt
linda staat nu wel 3e hahahahahquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze spellen vals heb ik op linda gestemd staat mijn stem er niet bij.
Uiteindelijk komt het erop neer dat we allemaal gewoon mens zijn, en een zwak voor iemand kan hebben. En ja, 1 verkeerde opmerking maakt van iemand nog geen slecht mens, anders was de wereld vol met slechte mensen (nee, daar ga ik geen discussie over voeren)quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben misschien soms niet kritisch genoeg, maar ik kan me niet zo druk maken om een alleenstaande opmerking van iemand. Verder ga ik altijd helemaal voor iemand als ik die persoon echt graag mag. En ik vind Lieske een bijzondere meid en ze lijkt me heel lief. Dan probeer ik automatisch de mindere puntjes van haar goed te praten. Misschien soms wat overdreven, maar ach.. dat hoort er ook bij
Erg he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef MissHobje het volgende:
Ik trek dit gewauwel niet meerik smeer hem
truste
quote:
goed zoquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag het je nog één keer: zou je mijn avatar hier niet willen posten? Als mensen 'm willen zien, kunnen ze in mijn profiel kijken. Bedankt.
Gekkengetal!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ook, morgen 31 jaar in dienst
11-11-74 leuke datum omn in het gekkenhuis te beginnen hé
misschien ken ik je wel in real-life![]()
Maar lekker mee blijven discussieren, want dat maakt het hier zo leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het erop neer dat we allemaal gewoon mens zijn, en een zwak voor iemand kan hebben. En ja, 1 verkeerde opmerking maakt van iemand nog geen slecht mens, anders was de wereld vol met slechte mensen (nee, daar ga ik geen discussie over voeren)
Kort samengevat, ik snap het, en toch weer een bijdrage leveren in deze discussie. Al vermoed ik dat het nu wel aan het eind loopt.
Dat vind ik ook heel erg triest. Niet te geloven dat niemand door dat lege omhulsel heenprikt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:23 schreef mijn23 het volgende:
naat valt er altijd buiten he om over te praten,speelt het goed,ik kan haar wel schieten
doet me denken aan de camera momentjes van Robquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Day het volgende:
Jammer dat Ingrid nu pas inziet dat Menno lang niet zo erg was.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef superhero87 het volgende:
ik begin ingrid steeds sympatieker te vinden
en dan houdt Hummie hem weer in het huisquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef Day het volgende:
Ik zeg het jullie, Rob zit de volgende keer weer op de bank!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
sorry lui maar ...TYPHUSROB NU OP DE STREAMS!!!
Ik herhaal de lijst van yantje nog maar eens:
enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH
Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob
een iritante vervelende manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.
dit zijn momenten waarop ik erheen zou willen rijden om 'm dood te knuppelen met zijn goede been!
die smerige pootloze bejaardenfetisjist , die huigelachtige drankorgel die nooit drinkt is gewoon 1 ranzige HOMPMONGOOL!
Rob heeft een goed hart, het moet alleen gekookt op zijn rug hangen en wel zo hoog dat de honden erbij kunnen!
Als slap lullen een toetje was, zou Rob dokter oetker heten!
ik vertrouw Rob net zo ver als als dat ik die manke kan gooien
Joost is dequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:28 schreef Kolomo het volgende:
Omg, Dido waarschuwt Joost dat het niet verstandig is iemand te steunen die niet goed ligt in de groep. Lomp geval.
Vond je haar uitleg niet begrijpelijk dan (ja, daar ga ik weer). Ze vertelt net het verhaal dat Menno iedereen is afgegaan en heeft verteld dat hij die persoon als winnaar ziet. Dat zei hij dus tegen iedereen. Daardoor had ze het idee dat ze hem niet meer kon vertrouwen en daardoor vindt ze hem eigenlijk een loeder.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef style het volgende:
Nu komen de leugens over de dekbedden en de zogenaamde kijkavond weer boven.
Notabene door Lieske die ook nog een zegt dat ze hem een loeder vindt.
Dat vind ik toch wel erg ver gaan.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar lekker mee blijven discussieren, want dat maakt het hier zo leuk
Zonder fok was ik bij deze BB al lang afgehaakt.
Hee, zonder fok had ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien van BB en daarna afgehaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar lekker mee blijven discussieren, want dat maakt het hier zo leuk
Zonder fok was ik bij deze BB al lang afgehaakt.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
Ik kan dit gelul niet meer aan horen.
Ga slapen veel plezier nog
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
Ik kan dit gelul niet meer aan horen.
Ga slapen veel plezier nog
![]()
![]()
joost is dus de volgende pispaal.. dat betekent dus dat hij 1 exit gaat overleven.... en daarna de lul is....quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:28 schreef Utwodublin het volgende:
Tjonge Joost krijgt op zijn donder omdat ie Menno wel aardig vond... stelletje mafkezen
En daarbij noemt ze ook nog eens de leugens over de dekbedden en de kijkdag, dat vergeet je evenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je haar uitleg niet begrijpelijk dan (ja, daar ga ik weer). Ze vertelt net het verhaal dat Menno iedereen is afgegaan en heeft verteld dat hij die persoon als winnaar ziet. Dat zei hij dus tegen iedereen. Daardoor had ze het idee dat ze hem niet meer kon vertrouwen en daardoor vindt ze hem eigenlijk een loeder.
Okee dan....quote:
bah ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef mijn23 het volgende:
misschien gun ik het ingrid wel ,de overwinning,dacht dat ik dit nooit zou zeggen,maar die krijgt echt een hartverzakking als zij het wint,zo onzeker dat ze is
Ik was anders ook allang weggeweest. Maar Fok en het nominatiespel maken het nog wel leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, zonder fok had ik alleen de eerste 2 afleveringen gezien van BB en daarna afgehaakt.
Het is dat ik een full time job heb en een vrouw die ik aandacht wil geven, anders was ik hier veel meer te vinden.
Maar ik doe zoveel mogelijk mee, scheelt ook dat mijn vrouwtje BB ook leuk vindt![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef Utwodublin het volgende:
Tjonge, Lieske heeft wel gelijk, dat Tanja soms dingen zag, wat de rest NIET zag. Volgens Rob is het niet zo. Maar Lieske heeft wel gelijk in deze.
Als je het niet meer doet, mag je best weer uit je hoekje komen hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Okee dan....
Sorry wickedangel, was ook kinderachtig van mij![]()
-- Bocaj gaat maar in een hoekje staan huilen --
Dat zou een mooie zet zijn. Leuke tv gegarandeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:31 schreef Lipgloss het volgende:
*hup hup hup Lieske, kom eens los meid ga alsjeblieft flirten met Roel!* he he ...
Loeder is idd wat overdreven, maar ik begrijp dat ze hem niet meer kon vertrouwen. Als je weet dat iemand iedereen afgaat met hetzelfde ophemelende verhaaltje, dan steek je voor die persoon niet meer je hand in het vuur.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef style het volgende:
[..]
En daarbij noemt ze ook nog eens de leugens over de dekbedden en de kijkdag, dat vergeet je even
Ik vind iemand een loeder vinden wel heel erg ver gaan, zeker als je bedenkt dat het maar een spelletje is.
ik vraag me af wat ik na BB moet doen? Ik ken Fok al sinds bb1 ( zat er toen onder andere naam en heb sinds bb2 niet meer naar de materie omgekeken) maar slechts alleen van BB en tijdens BBquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]absoluut... fok maakt deze BB leuk
Dan heb je hoop ik wel een mooi pensioen opgebouwd ???quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
ik ook, morgen 31 jaar in dienst
11-11-74 leuke datum omn in het gekkenhuis te beginnen hé
misschien ken ik je wel in real-life![]()
Dat zou een leuke zijn kamp Ingrid/Chantal tegen Roel/Rob en dan zien wat de rest doet...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
eigenlijk hoop ik dat ingrid nu 180 graden omdraait en sjankwal met haar en dat ze zich nu tegen rob enco richten
als ik naar mezelf kijk: ik krijg met de dag een grotere hekel aan die losers in dat huis.. de enige die ik nog enigszins kan verdragen is Lieske.. de rest van die sukkels mogen wat mij betreft volgende week opflikkeren,..... Helaas is mijn mening niet gelijk aan die van Hummie.. Ik heb nog geen exit goed voorspeldquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Even opvallend detail.
Joost valt buiten de groep op dit moment, en meteen staat hij bovenaan de poll.
Deze bewoners zijn echt ontzettend onpopulair.
Niet dat het qua winkansen wat zegt, na Menno zijn exit..
Echt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je het niet meer doet, mag je best weer uit je hoekje komen hoor.
De huilbuien maken "ze" populairquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Even opvallend detail.
Joost valt buiten de groep op dit moment, en meteen staat hij bovenaan de poll.
Deze bewoners zijn echt ontzettend onpopulair.
Niet dat het qua winkansen wat zegt, na Menno zijn exit..
papa tafnar moet [zelfcensuur ter voorkoming van ban]quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:32 schreef Day het volgende:
Oh, papa tafnar is de kindjes aan het vertellen hoe het wel en niet moet.
In reallife is het volgens mij een goudeerlijke meidquote:
Dat waren nog eens leuke beelden. Beter dan deze bullshit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zet zijn. Leuke tv gegarandeerd.![]()
Ja nu heb je wel weer genoeg om aandacht gebedeld.quote:
Volgens mij ben je al niet helemaal wijs als je voor iemand je hand in het vuur steekt die je nog maar zo kort kent.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Loeder is idd wat overdreven, maar ik begrijp dat ze hem niet meer kon vertrouwen. Als je weet dat iemand iedereen afgaat met hetzelfde ophemelende verhaaltje, dan steek je voor die persoon niet meer je hand in het vuur.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef FuTilE het volgende:
Dido toont zich meer en meer de oppervlakkige doos die ze is...
En hoe oppervlakking moet Nathalie wel niet zijn om daarop te willen lijken![]()
haha, het kwam er wat stom uit maar zijn voorbeeld klopte anders idd. nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:34 schreef mijn23 het volgende:
zou rob dan toch de MOL zijn,hij zei: "ik neem even een voorbeeld,jij bent weg en ik ben weg, "oh nee"zei hij toen "dat gaat niet,ik weg" toen noemde hij joost als voorbeeld
Hij fuckt niet met jou maar met mij en dat hebben we net opgelost.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nu heb je wel weer genoeg om aandacht gebedeld.![]()
En niet met mij fucken want ik ben van de week een portemonnee met een hééleboel geld kwijt geraakt en bloedlink.![]()
He vervelend en dan blijft Rob ook nog, nog erger.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En niet met mij fucken want ik ben van de week een portemonnee met een hééleboel geld kwijt geraakt en bloedlink.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is tafkar jongensquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
papa tafnar moet [zelfcensuur ter voorkoming van ban]
no freakin clue.. maar waarom niet gewoon een eigen usernamequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:38 schreef Arliator het volgende:
Even off topic, mijn vriendin wil ook nog posten, maar er is maar 1 username beschikbaar in dit huis. Nu wil zij duidelijk maken dat zij aan het posten is, dmv het vrouwenteken, je weet wel, het spiegeltje. Wie weet de toetsencombinatie?
He ja, ik ging van de week ook al de mist in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is tafkar jongens![]()
Met de K van known
Ik help het je hopen, en dan moet hij echt wegquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef Day het volgende:
Ik zeg het jullie, Rob zit de volgende keer weer op de bank!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is tafkar jongens![]()
Met de K van known
Is mij ook een keer gebeurd en die was werkelijk waar afgegeven bij het politiebureauquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeeen idee. Je jou denk ik misschien ook een plaatje kunnen instellen en wisselen? Hoewel dat ook nog bewerkelijker is dan een tweede username...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:38 schreef Arliator het volgende:
Even off topic, mijn vriendin wil ook nog posten, maar er is maar 1 username beschikbaar in dit huis. Nu wil zij duidelijk maken dat zij aan het posten is, dmv het vrouwenteken, je weet wel, het spiegeltje. Wie weet de toetsencombinatie?
Kan niet, hebben we al geprobeerd. Ik denk dat fok per ip adres maar 1 nick laat aanmaken. Want er zijn in dit huis 3 pc's en 7 mailadressen aanwezig, maar welke we ook proberen, geeneen mag een nick aanmakenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
no freakin clue.. maar waarom niet gewoon een eigen username
Dit is toch gewoon de poll van de talpa bezoekers? Dat veranderd elke minuutquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:38 schreef Sonique het volgende:
Oh wacht, de uitslag van Roel is voor de derde keer verandert:
[afbeelding]
Gebruik je je avatar ook als pasfoto? Dat zou het een en ander verklarenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is mij ook een keer gebeurd en die was werkelijk waar afgegeven bij het politiebureau
Goede mensen bestaan nog steeds.
Alt 1 2 ♀quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:38 schreef Arliator het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In reallife is het volgens mij een goudeerlijke meid
Lag onder haar kussen en was idd van Menno.... Ing weet alleen niet dat de stinkpoten Naat erop gezeten hebben....quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef mijn23 het volgende:
heeft ingrid nemo nou in haar bed? of was die van ingrid?
werken vast niet voor endemolquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is mij ook een keer gebeurd en die was werkelijk waar afgegeven bij het politiebureau
Goede mensen bestaan nog steeds.
Da's vreemd... Hier in huis ook vriend met andere username + kloon en da's allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niet, hebben we al geprobeerd. Ik denk dat fok per ip adres maar 1 nick laat aanmaken. Want er zijn in dit huis 3 pc's en 7 mailadressen aanwezig, maar welke we ook proberen, geeneen mag een nick aanmaken
Kan, maar ja, allemaal niet ideaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Geeeen idee. Je jou denk ik misschien ook een plaatje kunnen instellen en wisselen? Hoewel dat ook nog bewerkelijker is dan een tweede username...
wow wat goed dat je dat nog weet....quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Lipgloss het volgende:
Alt 1 2 ♀
Hoe kan het dan dat ik een uurtje geleden deze screenshot maakte?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef MPJT het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de poll van de talpa bezoekers? Dat veranderd elke minuut
lijkt me stug.. er zijn zat users met een kloon...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niet, hebben we al geprobeerd. Ik denk dat fok per ip adres maar 1 nick laat aanmaken. Want er zijn in dit huis 3 pc's en 7 mailadressen aanwezig, maar welke we ook proberen, geeneen mag een nick aanmaken
Het is een spel inderdaad, maar dat houdt niet in dat je dan een rol moet gaan spelen. Wat mij betreft moet je gewoon jezelf zijn zo veel mogelijk, dan kom je het verst. Mensen die een rol spelen vallen op den duur door de mand. Het is dus wel een spel, maar de omgang met mensen blijft wel normaal (vind ik)quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al niet helemaal wijs als je voor iemand je hand in het vuur steekt die je nog maar zo kort kent.
Het is een spel wat gespeeld moet worden. Iedereen doet dat op zijn manier, alleen schijn bepaalde mensen in dat huis moeten bepalen hoe een ander het spel moet spelen.
joost roel dido en lieske bedoel ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:45 schreef mijn23 het volgende:
als joost roel dido en roel nu op de bank komen? roel eruit denk ik of dido
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:44 schreef newsman het volgende:
Sorry nog Scanman en Pceend van gister, ik was bezopen, maar dat was bekend
Snap ik ook niet, ik heb toch nooit iets raars gedaan hier op fok dat ik maar 1 nick mag aanmaken. Dan maar naar de buren lopen en daar een nieuwe aanmaken, en gelijk wachtwoord veranderen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:43 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Da's vreemd... Hier in huis ook vriend met andere username + kloon en da's allemaal geen probleem.![]()
Ik ben ook wel pissed ja, maar nog lang niet zo pissed als vorige week.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
wodka... woest.. typo.... logisch toch?
Dit is gewoon een Talpa-site bezoekers poll..geen officiele !!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik een uurtje geleden deze screenshot maakte?
[afbeelding]
Dat zou dus betekenen dat Menno nog in het huis zit...
Ik heb de streams uit, ik trek het niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:44 schreef FuTilE het volgende:
Rob vervalt opeens in zijn dominante, oude zelf.... verrassend..
Mogen hotmail, moerstaal enz enz soms niet? Dat zou het wel verklarenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me stug.. er zijn zat users met een kloon...
Hotmail niet nee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mogen hotmail, moerstaal enz enz soms niet? Dat zou het wel verklaren
Da's een lastige inderdaad. Maar Joost mag van mij het langst blijven. Heeft ook wel wat foutjes gemaakt, maar toch. Meer mijn type persoon dan de rest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:45 schreef mijn23 het volgende:
als joost roel dido en roel nu op de bank komen? roel eruit denk ik of dido
Klopt, alleen provider adressen werkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mogen hotmail, moerstaal enz enz soms niet? Dat zou het wel verklaren
Ja, maar zo verschillend kan de uitslag niet zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef MPJT het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Talpa-site bezoekers poll..geen officiele !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |