Ik hoorde Chantal straks nog tegen Ingrid en joost zeggen dat er geen monsters in het huis zaten. Zat ze er toch langs, Hummie bevindt zich regelmatig onder hetzelfde dak...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Het monster sprak. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kippenvelllllllllllllllllllllll
Dat is al weer een tijdje geleden hoor. De afgelopen week heeft hij iedereen genegeerd (op Joost en een beetje Ingrid na). En daar komt nog bij: het was 1 opmerking.. Kom op zeg. Hang even iemand op vanwege 1 opmerkingquote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Mee eens Day. Als menno iemand niet genegeerd heeft is het lieske wel. Ze zei toch ook dat ze veel steun aan hem had gehad met dat sporten. WAt is er daarna dan gebeurd waarom ze een hekel aan hem zou moeten hebben...??? Behalve dat ze meegegaan is in de Roddel van de groep en daarin meelult?
Ja maar hij loopt dat al vanaf het begin te roepen, maar ik heb er nog niks van gezien, hij blijft gewoon héél braaf alles doen wat er wordt gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer. Hij wist dat je niet mag praten met mensen van buiten, heeft hij toch gedaan. Hij zou wel ontzettend stom zijn om door te gaan, met het risico om gelijk uit het huis gezet te worden. Zeker niet nadat hij net de exit heeft overleefd. Want vergeet niet, hij werd als laatste genoemd, terwijl hij de meeste stemmen had.
Lieske is door haar leeftijd heel erg te beinvloeden, het lijkt wel een 2e inprentings periode bij een hond zoals ze doet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Utwodublin het volgende:
Mee eens Day. Als menno iemand niet genegeerd heeft is het lieske wel. Ze zei toch ook dat ze veel steun aan hem had gehad met dat sporten. WAt is er daarna dan gebeurd waarom ze een hekel aan hem zou moeten hebben...??? Behalve dat ze meegegaan is in de Roddel van de groep en daarin meelult?
Heb toch echt geleerd hoe te diagnosticeren mbv handleiding verpleegkundige diagnostiek. Hoe dan ook, volgens mij ben ik bij deze dan geslaagd als psychiater, want de ziektebeelden kloppen hoe dan ook!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef Frances het volgende:
[..]
Een verpleegkundige mag geen diagnoses stellen. Alleen een gedegen diagnosticus zoals een psychiater mag de diagnoses stellen die jij hier beschrijft.
En Chantal vergeet zichzelf ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik hoorde Chantal straks nog tegen Ingrid en joost zeggen dat er geen monsters in het huis zaten. Zat ze er toch langs, Hummie bevindt zich regelmatig onder hetzelfde dak...
In zijn eerste nominatie op haar zei hij, dat ze te langdradig was en hij van kort en bondig hield.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef style het volgende:
[..]
En dat zei hij zeker niet op een gemene manier. Hij werd gewoon niet goed van haar drukke gedoe en gepraat tijdens het werken.
Dat is toch wel iets anders als de dingen die over Menno beweerd zijn.
Tjomgejonge hoe negatief kun je lullen zeg. Richt je liever op die anderen die echt sommige bewoners finaal afmaken met hun opmerkingen. Lieske maakt 1 opmerking dat ze Menno de slechtste shaggies gaf en ze wordt hier praktisch gelyncht. Kom op zeg. Er wordt hier nog belachelijke gereageerd dan in het huisquote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lieske is door haar leeftijd heel erg te beinvloeden, het lijkt wel een 2e inprentings periode bij een hond zoals ze doet.![]()
![]()
Beetje grote mond hebben tegen haar en als daar anderen ook nog oren naar hebben is Lieske verkocht.
Of heeft een vergelijkbaar geval uit haar studententijd.![]()
![]()
Ik vind Bridget en Ruud tot nu toe de leukste presentators tot nu toe, zeker tijdens de internet uitzendingenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef MamBoo het volgende:
[..]
Echt?? Hij komt voor mij nog wel voor Patty Brard en Daphne Deckers, maar veel hoger zal hij - helaas - niet op mijn lijstje komen.. Ik heb iedere week het gevoel dat ik iets heb gemist of dat hij een heel andere humor heeft dan ik. Vanavond had ik echt last van een soort plaatsvervangende schaamte zelfs... Zeker door die opmerking van hem dat iemand in het publiek maar beter niet kon lachen, want het werd zometeen allemaal wel duidelijk..
scanman.... ik wil Menno beslist niet heilig verklaren... en Lieske beslist niet afbranden.. maar met name gisteren en vandaag heeft Lieske een aantal uitspraken gedaan die ik niet van haar verwacht had.. Om de één of andere reden vond zij het nodig om met chantal en ingrid mee te lullen. Nog niet zo erg als die 2 viswijven, maar ook niet zoals de lieske die we kennen....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al weer een tijdje geleden hoor. De afgelopen week heeft hij iedereen genegeerd (op Joost en een beetje Ingrid na). En daar komt nog bij: het was 1 opmerking.. Kom op zeg. Hang even iemand op vanwege 1 opmerking
En hij heeft het later nog minimaal 2 keer gezegd... en echt op behoorlijk afzeikend toontje. Én hij heeft haar dus nooit zoiets laten weten, maar wel altijd lief en aardig blijven doen (op de laatste week na dan).quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
In zijn eerste nominatie op haar zei hij, dat ze te langdradig was en hij van kort en bondig hield.
Op dat punt ben ik het met je eens, maar niet dat Roel nu snel naar binnen gaat als Hummie het zegt.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar hij loopt dat al vanaf het begin te roepen, maar ik heb er nog niks van gezien, hij blijft gewoon héél braaf alles doen wat er wordt gezegd.
Het wordt haast een beetje zielig als je dat steeds loopt te roepen en er vervolgens niks van aat zien, dan kan je beter je mond houden![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Sonique het volgende:
Goede avond allemaal...
![]()
![]()
Menno had 23% van de stemmen twee weken terug
Rob had 9%
[afbeelding]
Ik denk dat ik niet meer ga kijken naar BB...
Ik vind het nu geen reet meer aan. Wat hebben de andere bewoners nu te bieden?
Zeer triest dit...
Het charme offensief van BB voor Roel en Rob is dus gelukt (Het geld van Roel en Rob is degene die Roel help)
Bah...
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef wawawa het volgende:
Ik ga afkoelen, voordat ik mijn bed induik, met CSI NY en een zak pepernoten. Om nachtmerries over éénbenigen te voorkomen, brrr!!
Trusten allemaal en fijne nacht nog..![]()
Je begint een beetje door te draaienquote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tjomgejonge hoe negatief kun je lullen zeg. Richt je liever op die anderen die echt sommige bewoners finaal afmaken met hun opmerkingen. Lieske maakt 1 opmerking dat ze Menno de slechtste shaggies gaf en ze wordt hier praktisch gelyncht. Kom op zeg. Er wordt hier nog belachelijke gereageerd dan in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |