Hé APK... ik heb de laatste lijst geplaatst, en daar staat Vulture er in met 15 ptn...... en DAMN ..ook met 33... je snapt dat ik er geen enkel probleem me heb deze punten weg te smijten... bij deze!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.
Voorlopig even geschorst.![]()
-- voor bommie... nomineren is nog nooit zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik trek je helemaal uit elkaar!
Oke bedankt, dan zal ik NA APK gaan stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.
Voorlopig even geschorst.![]()
da's een gezegde...ik zit nog ietwat in me roelmode maar ik heb het beste met je voor heur!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
-- voor bommie... nomineren is nog nooit zo makkelijkgeweest
fysiek geweld wordt niet gewaardeerd![]()
Oke aan jou de eer. Ik had gezegd dat ik na APK zou gaan, maar om fouten te voorkomen wacht ik dan nog maar even rustig af.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:34 schreef versabommie het volgende:
ik ga stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
Ik geloof je niet meer PC eendDaar ben ik gisteren al ingetrapt
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:48 heeft M-en-A gestemd:
ohw sorry, had ik gemist, de vloer is helemaal voor jou nu!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke aan jou de eer. Ik had gezegd dat ik na APK zou gaan, maar om fouten te voorkomen wacht ik dan nog maar even rustig af.
Minpunten van jou beschouw ik als een eerquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef versabommie het volgende:
PC Eend -2 Hij staat alleen in de groep en heeft schijt aan de rest. Intens gemeen nog steeds zoals hij het spelletje speelt en met die bonen was helemaal kut. En maar fietsen zonder shirt, ik vertrouwde hem al niet bij binnenkomst!!!
Met je ik ga nu stemmen! Ik wachten en wachten en wachten en ik wilde naar bedquote:
Tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Met je ik ga nu stemmen! Ik wachten en wachten en wachten en ik wilde naar bedTrapte ik gewoon in je geintje en jij lachen: geloofde je me?
(tis je vergeven hoor
)
Nee nu zei je ditquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
Er is gisteren iets mis gegaan met mijn stemmen, kan iemand dat nog even corrigeren?
Waar ik avonne zei moet milagro zijn.
Waar ik coos zei cuall worden
Waar ik lovebear zei moet snaptnix worden
Stop.
Ik zet 6 jokers in
Ben ik een keer serieus....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nu zei je ditEn weet je wat? Ik geloof je niet
![]()
Nou dat valt wel mee hoor, maar toch bedankt voor de 2 punten ik zal ze koesterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |