Oke dan weet ik dat, ik ben te vinden in de 17 sectiequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef APK het volgende:
Ja, maar ik probeer afstandelijk te doen.
Mijn grote held Rob heeft mij geleerd dat dat het beste werkt bij vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
oeps ff aanpassen![]()
Maar wel op de goede plaats had ik 1 van 2 goed, ben oud blond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry ik kan dit topic niet serieus nemen
Ook nog maar een portje doen danquote:
ahum.....ik heb mijn lot aan dat van roel gekoppeld en er is maar 1 winnaar vandaag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Maurisico het volgende:
He hallo, hiro de grote winnaar van vandaag, je weet wel de doodgewaande Maurisico , die het lef had zich met Robbie oneleg te vereenzelvigen!
Kom net uit de kroeg gerold, en wat zien ik.....![]()
![]()
its a win baby!!! The Vulture
![]()
![]()
denk je dan....faire kerel, met lef.... gaat een gunfight met een oldbie aan... sterve wie sterve.....maar wat lees ik....![]()
![]()
de fokkers laten zich weer van hun sofste kant zien...Vulture likt zich in.. en hup.... de joker is weer terug...
![]()
Draag het verlies als een kerel en trek je consequenties denk je dan..... jammer...
Nou Vulture... je hebt ee slecht mantra man. Kies maar een volgend slachtoffer uit... wie ben je bij de volgende stemmingsronde.. ik blijf Rob, dat begrijp je!
Groeten van de morele winnaar!!![]()
ben je voorbereid op de kater van morgen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook nog maar een portje doen dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook nog maar een portje doen dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben je voorbereid op de kater van morgen?
ihihihi, lees eerdere verslagen nog eens terug.... iedereen was er zwaar van overtuigd dat Rob eruit zou moeten.... but i'm still here mislukte Tibet-monnuk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahum.....ik heb mijn lot aan dat van roel gekoppeld en er is maar 1 winnaar vandaag.
Buig, oldbie-onderdaan!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben je voorbereid op de kater van morgen?
* Snaptnix schenkt nog maar eens een groot glas in dan. *proostquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
hoe later op de avond hoe groter de glazen
![]()
* laat inkoppertje zomaar voorbij gaan...en neemt nog maar een wodka.. Skoll!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En van 't naaien van Talpa heb ik niet genoten vanavond![]()
hier reageer ik maar niet op, ik ben vrij verstandig namelijk...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
mijn persoon scoorde het hoogst , dus heb respect en kus mijn tenen, mislukte kunstpootverslaafde gehandicaptenfetisjist!
is goed, geen gelik bij apk voor een polletje maar gewoon mano a mano !quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hier reageer ik maar niet op, ik ben vrij verstandig namelijk...
ga dus maar een appel neuken![]()
He volgende ronde weer Roel? Wie deruit gaat in BB, dondert ook hier op, en geen Vulturegelik, maar dan ook echt opzoute, deal??
ok Versa hier scoor je punten mee, die ga ik vanaf nu dagelijks van the Vulture afslopen en aan jou toebedelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
is goed, geen gelik bij apk voor een polletje maar gewoon mano a mano !
your ass is mine, beotch!
jij krijgt mijn pluspunten ook vanaf nu elke dag tot de exit. Als je van mij wint dan verdien je ook puntenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ok Versa hier scoor je punten mee, die ga ik vanaf nu dagelijks van the Vulture afslopen en aan jou toebedelen![]()
Heb jij nog zomertijd ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:07 schreef Maurisico het volgende:
He vrienden , tis na 00.00 ik ga stemmen!! Ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |