lieve Snaptnix.. sorry hé.. maar ik mocht maar 2 mensen plusstemmen geven.. jij bent morgen weer aan de beurtquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix start direct een overwinnings polonaise
Hmmz, de lijnen zijn dicht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Pinball het volgende:
Als we dan toch eerlijk gaan doen, APK, ook graag 6 stemmen van de JA-stemmers afhalen, ik heb óók gestemd via machines van anderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop toch dat dit ook meehelpt aan het stemgedrag tijdens de belangrijke stemmingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Pinball het volgende:
Als we dan toch eerlijk gaan doen, APK, ook graag 6 stemmen van de JA-stemmers afhalen, ik heb óók gestemd via machines van anderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je vingers eens schoonmaken je letters zijn veels te zwart grootbekquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Hmmz, de lijnen zijn dicht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is een waarschuwing, volgende keer volgen sancties!
oeps ff aanpassenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Henk, je bent de punten van Gert vergeten bij te tellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat wij een hele goede spelleider hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Henk, je bent de punten van Gert vergeten bij te tellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat is waar, vandaar dat ik de 2 punten gelijk weet heb teruggegevenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat wij een hele goede spelleider hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaag nog niet, maar meet al die port in mijn donder gaat het typen niet zo snel en die KUT-lijst wordt alleen maar langerquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
]
Heb jij al gestemd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je eruit wilt Wickedangel dan moet je het zelf doen, een ander mag je niet uit de lijst halen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn punten kloppen anders voor geen meterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Begonnen met 17, zes van Gert erbij (bedankt hè) maakt 23 en geen 25. Ik vraag een vrijwillige exit aan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik stem hier dus nog steeds niet, opgevallen, APK?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
no reason....quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar meet al die port in mijn donder gaat het typen niet zo snel en die KUT-lijst wordt alleen maar langerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
n.
Je mag overigens ook stemmen als je NIET op de lijst staat hoor
[me- sluit zich aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix] start direct een overwinnings polonaise[/me]
Daar ben ik te lui voor, geef mij maar minpuntenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je eruit wilt Wickedangel dan moet je het zelf doen, een ander mag je niet uit de lijst halen.
Je mag overigens ook stemmen als je NIET op de lijst staat hoor
De punten kloppen wel. Een of andere lulhannes heeft jou twee minpunten gegeven laatst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn punten kloppen anders voor geen meterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Begonnen met 17, zes van Gert erbij (bedankt hè) maakt 23 en geen 25. Ik vraag een vrijwillige exit aan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik stem hier dus nog steeds niet, opgevallen, APK?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen hier op Fok mag stemmenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ow??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar ik probeer afstandelijk te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
De punten kloppen wel. Een of andere lulhannes heeft jou twee minpunten gegeven laatst.
Weet niet meer hoe die heet, maar hij hoort zijn naam toch niet meer met die sokkel van beton in de Scheveninger haven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry ik kan dit topic niet serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop