abonnement Unibet Coolblue
pi_32170328
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 02:05 schreef BB5kijker het volgende:
Kom net van mijn werk, zojuist pas de bespottelijke exit van Menno gezien. Bij jullie zal het al wel wat gezakt zijn, maar ik ben nog verbijsterd.
Nee het is nog niet gezakt Vind het nog steeds een pisstreek
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 07:55 schreef luciano het volgende:
Ik kijk al 5 weken de doordeweekse uitzendingen niet meer , ALLEEN de donderdag kijk ik ........ op de streams + op FOK zie / hoor ik meer dan ik doordeweek zie ..... serieus , al 5 weken doe ik dit .
Gelijk heb je! En ik vind zelfs dat die donderdagavonden weinig toevoegen.................... zeg nou zelf; wat doen ze dan helemaal? Met wie praten ze nu helemaal?
Als je al niet verder kunt kijken op internet voel je je toch zwaar genaaid na zo'n reguliere uitzending? Gister was er niet eens tijd om na te praten met Menno........ en die eerder afgevallen bewoners zaten er ook voor Piet-snot
Die zijn daar sowieso vaak voor niks Dat ze nog altijd komen opdraven....
pi_32170350
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:24 schreef Ferdii het volgende:

[..]

fokker tanjalies heeft een "insider" bij BB rondlopen, zxo voorspelde hij al meerdere nominatie rondes helemaal goed enz
volgens mij voorspelde Tanjalies dat deze keer Roel eruit zou gaan dus dat klopt niet echt.
pi_32170384
Ik vond het echt kut dat menno eruit moest. Bijna iedereen die ik leuk vond, is er gewoon uit, en die stink Rob zit er nog in... Bah
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:30:05 #54
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_32170557
Lieske
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
pi_32170868
Toen Tanja eruit was,ben ik gestopt met kijken,vind er ook niks meer aan.Kijk alleen de live-uitzending nog
pi_32171339
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef APK het volgende:

[..]



Lieske stond niet genomineerd, dus zij kon niet weg. Hummie heeft er nog alles aan gedaan om haar toch genomineerd te krijgen dmv de envelop (extra nominatie) die Tanja zeker zou pakken omdat ze wegwilde. Tot grote verbazing van Hummie koos Tanja niet Lieske -zoals zij eerder had aangegeven- maar Nathalie.
He ja die was leuk. De camera stond in die 5 minuten bedenktijd alleen maar gericht op Lieske.
---- gaat winnen
pi_32171407
Ik volg het alleen nog via de BBlog , de doordeweekse uitzendingen kijk ik al een tijdje niet meer (heel af en toe, als ik er toevallig langs zap) en op donderdagavond werk ik altijd dus de Live-uitzending mis ik sowieso.
Maar na dit zoveelste stem-fiasco is voor mij de lol er echt af, ik ga me niet zitten ergeren aan Rob, Chankwal, Dido en Nathalie... De log zal ik nog wel lezen, maar ik boycot de televisieuitzendingen vanaf nu.

Talpa


BB 2005

Mijn lieve BB, wat hebben ze met je gedaan...?
pi_32172811
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef APK het volgende:

[..]



Lieske stond niet genomineerd, dus zij kon niet weg. Hummie heeft er nog alles aan gedaan om haar toch genomineerd te krijgen dmv de envelop (extra nominatie) die Tanja zeker zou pakken omdat ze wegwilde. Tot grote verbazing van Hummie koos Tanja niet Lieske -zoals zij eerder had aangegeven- maar Nathalie.

Rob was eigenlijk al weggestemd door de kijkers (51% vs 49% hahaha!) maar mocht blijven vanwege de vrijwillige exit van Tanja.
ik ontken niet dat tanjalies niet hoogstmogelijk 'inside info' heb ...
enkel wijs ik erop dat sommigen in hun boosheid hem allemaal 'manipulaties' in de mond leggen, die hij bij mijn weten nooit gezegd heeft ...

Die gebruiker heeft ook heel duidelijk aangegeven dat BB zich normaal gewoon aan de SMS-stem-uitslagen houdt, en in de einduitslag (vrijwel) nooit gelogen wordt ... de tussenstanden kunnen veelal wel een beetje gemanipuleerd zijn, veelal om een soort van 'spanning' te suggereren (bij de laatste stemming is dat waarschijnlij behoorlijk uit de hand gelopen, als Roel de ene tussenstand op 18% staat, en 10 minuten later op 35% ... dat is behoorlijk ongelooflijk)...

Natuurlijk, BB wil wel de loop van het programma 'sturen', maar juist bv het feit dat Lieske er niet uitging, is ook een teken dat BB ook niet almachtig is, en men ook gedwongen is de 'natuurlijke loop der dingen ook weer te geven en aan te houden ... zeker als er zo'n onberekenbaar geval en angstdroom voor Hummie inzat als Tanja, die werkelijk nooit deed wat BB waarschijnlijk graag gezien had, en dr duidelijk enkel inzat en ingehouden werd vanwege de buik (Hummie zal wel een fles champagne opengetrokken hebben, toen die er eindelijk uitging)...

In het geval van menno zie ik eigenlijk geen enkele reden waarom BB zou willen 'frauderen' ... en vermoed ik dat het gewoon een echt 'eerlijke' (voor zover zo'n sms-stemming ooit 'eerlijk' genoemd kan worden) weergave is van de hoeveelheid stemmen die Menno binnenkreeg ....
Ik vind het ook jammer, maar Menno lag schijnbaar vooral goed bij de fans die sowieso _niet_ SMS-en, en al helemaal niet met het idee dat Mennootje flink en makkelijk vooraan liep.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:52:21 #59
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32173045
Er is dus nog helaas volk dat belt en sms-t. Als ze dan een tussenstand laten zient waant iedereen die Menno er in wil hebben, zich dat Menno veilig is, en stemmen op een ander om die er in te houden. Vervolgens wordt er niet meer op Menno gestemd (omdat die toch asl velig bovenaan staat) is is hij weg...

Maar serieus, dat er mensen zijn die daar geld aan uitgeven,. daar kan ik niet echt bij...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32173245
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:52 schreef buzzer het volgende:

Maar serieus, dat er mensen zijn die daar geld aan uitgeven,. daar kan ik niet echt bij...
Och , dat is een ieders eigen keuze ... kennelijk lopen er allemaal stille Nathalie-, Chantal- en Rob-fans rond, die in het publiekelijk hun voorkeur niet durven uitten, maar heimelijk in stille momenten en donkere hoekjes in korte tijd hun beltegoed weg-sms-en om deze personen er vooral in te houden ....

Persoonlijk vind ik dat een vorm van media-terrorisme welk een grote gevaar voor Nederland inhoudt, dan alle acties van samir Azzouz, Mohammed Bouyeri, Jermaine W, Nouredine el-F. Soemaya S bij elkaar ...

maar ik vertik het om zelf te gaan SMS-en, zelfs als het betekent dat een eenzame strijder als Menno er door moet vallen: Killed-in-Action; gewoon hem een oorlogskruis-van-verdienste opspelden en verdergaan met je leven (en kijken van BB, zeg nou eerlijk, je ergeren aan de kut-karakters is eigenlijk toch leuker dan allemaal 'goede figuren' aankijken, menno was 'te net')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32174962
We gaan toch niet discussiëren over of het wel eerlijk gegaan is? Volgens d euitslag is Rob bijna net zo populair als Dido en een stuk populairder dan Roel. Tuurlijk! Ja, jonge meisjes he, die stemmen natutuurlijk massaal op Rob. Tuurlijk!!!! En Chantal is een lieve, betrouwbare en eerlijke meid zonder kapsones...
pi_32175803
Lieske is de enige reden waarom dit programma nog de moeite waard is om zo af en toe eens te zien.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32176250
De enige reden waarom je nog zou moeten kijken en het enige positieve aan het programma dat is overgebleven, is Joost. Echt een fijne gozer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32176290
Ik blijf gewoon kijken
pi_32176345
Ik snap dit gespeculeer niet zo goed.. Waarom zou Big Brother in godsnaam iemand er uit willen die het publiek er eigenlijk niet uit wil? Er is gewoon niet genoeg voor hem gestemd, klaar.. Ik geloof 't wel hoor. Of tenminste, het interesseert me zo weinig dat 't echt of nep is dat ik gewoon naief ben en 't wil geloven.

Geef me een goede reden om Menno er uit te halen ondanks zijn hoeveelheid stemmen? Daar schiet BB toch zelf ook niks mee op? Waarom zouden ze manipuleren?
pi_32176614
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:07 schreef BB5kijker het volgende:
We gaan toch niet discussiëren over of het wel eerlijk gegaan is? Volgens d euitslag is Rob bijna net zo populair als Dido en een stuk populairder dan Roel. Tuurlijk! Ja, jonge meisjes he, die stemmen natutuurlijk massaal op Rob. Tuurlijk!!!! En Chantal is een lieve, betrouwbare en eerlijke meid zonder kapsones...
dat is de uitslag van de SMS-stemming en ik heb weinig reden om te denken dat dat onjuist zou zijn ...
Ik denk inderdaad dat Menno misschien wel meer fans had, maar deze te slim waren om hun geld weg te gooien aan zo'n sms-nummer ... Roib zal misschien populairder zijn bij de hersenloze bel-zombie's ... soit.

Tenzij je natuurlijk 'bewijzen' hebt voor manipulatie met de einduitslag ...
ik heb al aangegeven dat ik eerder denk dat de tussenuitslag misschien wél gemanipuleerd was, dat juist om ervoor te zorgen dat in de laatste minuten nog een beetje heftig ge-sms-ed werd ...
Dat is een bekende techniek van BB, dat ze de zaken 'spannender' voorstellen, juist om ervoor te zorgen dat de laatste minuten flink veel mensen impuls-sms-en ....

Volgens die theorie is het standaard zo dat de twee mensen die in de tussenuitlslag onderaan staan ... uiteindelijk als eerste twee eindigen (omdat die mensen kennelijk sowieso de meeste SMS-fans hebben, ze ook de meeste fans hebben die, uit angst dat hun favoriet onderaan staat, toch nog een paar extra SMSjes gaan versturen).
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:14:10 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32176673
tvp.

Arme stakkers.

Over een maandje zullen we wel eens een korte review doen van al die mensen die "niet meer gaan kijken".
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:02:34 #68
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32178160
Manipulatie of niet, dat boeit me eigenlijk niet echt op dit moment. Feit is alleen dat op dit moment bij mij de zin om te kijken en het te volgen verdwenen is. Gewoon omdat ik het niet meer boeiend vind.
Maar wie weet... kan best dat het weer terugkomt hoor. We zullen zien.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:05:10 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32178229
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:07 schreef Showtime het volgende:

[..]

volg de posts van tajalies http://forum.fok.nl/user/history/583 maar, die weet al sinds BB1 inside informatie te vertellen dat altijd uitkomt, net als vorige week toen hij exact wist voordat het werd uitgezonden wie genomineerd stond
Maar dat was geen voorspelling. Dat was gewoon inside infotmation. De nominaties waren toen natuurlijk al een dag bekend bij de BB mensen zelf. Wie er exit gaat kun je gokken, maar nooit zeker weten natuurlijk. Of het moet allemaal fake zijn inderdaad, wat ik dus niet geloof. Als het fake was, hadden ze de tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:11:44 #70
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32178417
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Of het moet allemaal fake zijn inderdaad, wat ik dus niet geloof. Als het fake was, hadden ze de tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt.
Snap je dan niet scanman, dat dit juist heel slim is van BB? Des te meer de tussenstanden wijzigen, hoe meer invloed de kijker denkt te hebben met zijn telefoontje/sms'je. De onnozele kijker denkt 'zie je, het heeft dus tóch zin om te bellen'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:13:23 #71
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32178476
Heeft Jan de Wit al antwoorden gekregen van Donner?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:28:44 #72
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32178944
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:52 schreef buzzer het volgende:
Er is dus nog helaas volk dat belt en sms-t. Als ze dan een tussenstand laten zient waant iedereen die Menno er in wil hebben, zich dat Menno veilig is, en stemmen op een ander om die er in te houden. Vervolgens wordt er niet meer op Menno gestemd (omdat die toch asl velig bovenaan staat) is is hij weg...

Maar serieus, dat er mensen zijn die daar geld aan uitgeven,. daar kan ik niet echt bij...
Volgens mij wordt er heel weinig gesms-ed of gebeld in de week voorafgaand aan de exit. Tijdens de uitzending wordt er wel wat gesms-ed en gebeld, waardoor je juist die grote verschillen krijgt. Ik schat "het volk" hoger in, die weten heus wel dat al dat gebel "gelduitdezakklopperij" is.
btw ik heb nog nooit gebeld of gesms-ed.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:41:30 #73
691 luciano
ondertitelloos
pi_32179270
Voor alle duidelijkheid , Tanjalies had het de LAATSTE keer geloof ik alleen mis , toen voorspelde hij een exit van Menno + Lieske , maar hij pakt de draad met Menno nu weer aardig op ....................... 25 SEPTEMBER .....
a day to remember .. zoek maar na op het forum .....( soms is een beetje huiswerk ook wel eens leuk i.p.v. alles voor te kauwen met links
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:43:45 #74
691 luciano
ondertitelloos
pi_32179330
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:28 schreef mamapan het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er heel weinig gesms-ed of gebeld in de week voorafgaand aan de exit. Tijdens de uitzending wordt er wel wat gesms-ed en gebeld, waardoor je juist die grote verschillen krijgt. Ik schat "het volk" hoger in, die weten heus wel dat al dat gebel "gelduitdezakklopperij" is.
btw ik heb nog nooit gebeld of gesms-ed.
Als DIT waar zou zijn . dan had Linda dus NOOIT reeds 20 minuten voor tijd op teletekst al mogen staan ...... ze stond maar een fukking 2 !!!!!!!!! procent acher 20 minuten voor tijd ....... , terwijl men dus Nu in 20 minuten de stand met maar liefst 17 !!!!!!!!!!!! procent laat veranderen ..........
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:47:22 #75
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_32179439
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Kimske het volgende:
Nee ik kijk niet meer, wat een nepzooi.... En Menno als je dit leest:

Je bent een toppertje!!
Eensch!

Mooiste vind ik nog... Roel begint met 18% als slechtste en binnen 5 minuten staat hij op ruim dertig procent... Echt geweldig man!

[ Bericht 24% gewijzigd door n00cL30n op 11-11-2005 14:48:24 (GlasHELDER!!!) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')