Hoezo? Holleeder had toch de vorige 3 op zijn geweten? Die weet donders goed dat ie op moet passen lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Het is, of beter gezegd was, een goede vriend van Holleeder. Die moet nu echt in zijn broek schijten lijkt me
NU nog meer lijkt me...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Holleeder had toch de vorige 3 op zijn geweten? Die weet donders goed dat ie op moet passen lijkt me.
bron?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef PLAE@ het volgende:
Holleeder heeft een appartement aan die jachthaven die je ziet op de foto's
Die zit vast.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:43 schreef pekel het volgende:
Ik hou het op grote WillemLijkt er wel veel op
Dat zei John Mieremet ookquote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Zwansen het volgende:
Whehe. Prachtig.
Voor de opdrachtgever niet, die had binnen een half uur de beelden via GS.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Het duurt wel erg lang
Daar dacht ik net ook aan, maar zit die ook niet vast? Net zoals Johan V.?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
Of Etienne Urka?
Zit ook vast.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
Of Etienne Urka?
He, die 'grap' staat ook op GSquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef srblackbird het volgende:
De fiets als vervoersmiddel groeit in populariteit onder huurmoordenaars; zouden ze straks in A'dam 2 uitgebrande fietsen vinden?
Volgens mij loopt ie vrij rond...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar dacht ik net ook aan, maar zit die ook niet vast? Net zoals Johan V.?
Dat is Maurice de Hondquote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens mij loopt in vrij rond...
[afbeelding]
Dan regenen er geen sporen weg, mocht er een oud-hollandsche wolkbreuk losbarsten.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef Ludwig het volgende:
Waarom zetten ze altijd zon debiele tent op? Die gozer geeft toch geen straatfeest ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |