Idd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef nikk het volgende:
That 70's Show (samen met Malcolm in the middle) is toch wel de meeste briljante sitcom die ik ooit heb gezien. Is ie eigenlijk al op DVD te krijgen?
zijn de herhalingen dan al weer begonnen??quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat Kutcher er wel mee kapt hierna. Ik denk dat ze hem er dan gewoon uitschrijven.
Ik weet verder ook niet hoe het zit met onderhandelingen en kijkcijfers. Het is best mogelijk dat dit het laatste seizoen is who knows.
Op IMDB staat wel dat dit het laatste seizoen is.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat Kutcher er wel mee kapt hierna. Ik denk dat ze hem er dan gewoon uitschrijven.
Ik weet verder ook niet hoe het zit met onderhandelingen en kijkcijfers. Het is best mogelijk dat dit het laatste seizoen is who knows.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:14 schreef Duiveltja het volgende:
internet niksan internet.
mail maar als je het wilt weten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:23 schreef Mike het volgende:
Het blijft allemaal erg ok, deze serie.
Ik moet zeggen dat ik Donna er erg op vooruit vond gaan toen ze d'r haar blondeerde.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:09 schreef Atreidez het volgende:
Heb gister trouwens afl. gezien met de moeder van hyde, en dat was Peggy Bundy
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:27 schreef IsaacD het volgende:
Hmmm die herinner ik me niet; welk seizoen en aflevering was dat dan? Of is dat seizoen 7 aflevering 10? Die staat nog in de wacht
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:23 schreef Mike het volgende:
Het blijft allemaal erg ok, deze serie.
Ik moet zeggen dat ik Donna er erg op vooruit vond gaan toen ze d'r haar blondeerde.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee, was seizoen 1. De aflevering Career Day![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:28 schreef granuaile het volgende:
welke zender, hoe laat welke dagen? i loooooove this show!
Liep er ook al naar te zoeken en was teleurgesteld toen ik merkte dat ze hem op play.com niet eens verkopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |