Donnaquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:33 schreef Syrena het volgende:
Ahhh ze zenden drie keer uit? Dat had ik dus weer niet begrepenal herinner ik me nu wel dat ik het gelezen heb.
Donna ziet er op TV trouwens veel beter uit dan op mijn downloadjes![]()
Het is alleen zo irritant dat ze de begintijden niet goed aanhouden. Het scheelt altijd zo'n 5 minutenen dat lange reclameblok er middenin is irritant.
Weg theorie, nu lieten ze ineens episode 10 zien, Sunday, Bloody Sundayquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:31 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof dat ik het door heb:
ma: 1-2-1
di: 2-3-2
wo: 3-4-3
do: 4-5-4
Dus vandaag om 20:00 uur Battle of the Sexists, om 23:20 Eric’s Burger Job, en om 1:40 Battle of the Sexists weer. Als ik het goed heb.
Zin inquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:23 schreef Tim86 het volgende:
zometeen van 23.50 tot 2 een marathon..neem aan dat dan alle eps van deze week komen ofzo?
Om 23:50 is de nieuwe aflevering, om 20:00 uur juist de herhaling.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Kunnen jullie hier niet op de site bij vermelden dat bijv. Maandag 20.00 een nieuwe ep is, 23.50 een herhaling van de ep van de dag ervoor en die van 01.40 een herhaling van de nieuwe episode? Kan het nu niet echt volgen en dat is wel jammer eigenlijk. Is de uitzending op zaterdag bijvoorbeeld een weekoverzicht?
Heb al diverse mensen hierover gehoord, ik hoop op een positief antwoord!
Met vriendelijke groet,
NAAM [/i]
Al antwoord gehad?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:34 schreef Tim86 het volgende:
maar als het dus dezelfde ep's zijn..heb ik ze allemaal gezien behalve die van donderdag ofzo..kan door de bomen het bos niet meer zien helaas..
Heb net contact opgenomen via www.comedycentral.nl met ze erover..(niks te doen)
Als er nog anderen zijn die dit ook willen doen (misschien helpt het..)
Beste heer/mevrouw,
Allereerst complimenten met de nieuwe zender, het is een grote vooruitgang en (bijna) alle programma's vind ik top! Feit dat veel herhaald wordt is ook fijn omdat de series zo goed te volgen zijn dagelijks.
Ik heb echter 1 punt van aanmerking. Zouden jullie kunnen zorgen dat de programmering wat transparanter wordt en bijvoorbeeld op de website aan kunnen geven wanneer welke episode van een bepaalde show komt en hoe de herhalingen werken?
Even als voorbeeld That 70's Show:
Maandag: 20:00, 23:50, 01:40
Dinsdag: 20:00, 23:20, 01:40
Woensdag: 20:00, 23:20, 01:40
Donderdag: 20:00, 23:20, 01:40
Vrijdag: 20:00, 01:40
Zaterdag: 23:50
Kunnen jullie hier niet op de site bij vermelden dat bijv. Maandag 20.00 een nieuwe ep is, 23.50 een herhaling van de ep van de dag ervoor en die van 01.40 een herhaling van de nieuwe episode? Kan het nu niet echt volgen en dat is wel jammer eigenlijk. Is de uitzending op zaterdag bijvoorbeeld een weekoverzicht?
Heb al diverse mensen hierover gehoord, ik hoop op een positief antwoord!
Met vriendelijke groet,
NAAM
Nope..echt klantgericht zijn ze nietquote:
8. Drive-Inquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:29 schreef Tim86 het volgende:
7 is wel geweest..die was maandag geloof ik..maar ik dacht alles gezien te hbben maar heb 8 niet gezien? En 9 wel volgens mij..met die drive-in bios..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |