quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg niks over de verhaallijn.
Joh, geen verhaallijn verklappen?quote:Sam ook (Hyde's stripper-wife).
Nee het is een personage. Ik zeg niks over hoe het zo gekomen isquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Joh, geen verhaallijn verklappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
was dat niet deze?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:38 schreef Fling het volgende:
Weet iemand toevallig in welke aflevering Red en Kitty aan het eind in een diner wat zitten te drinken en als de camera dan uitzoomt, zit je ineens naar het schilderij "Nighthawks" van Edward Hopper te kijken.
--> ik bedoel dit schilderij:
[afbeelding]
Ik zag alleenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze week de laatste uitzending van een uur.
Vorige week was de enerlaatste ep (#20) en The Final Goodbye. Allemaal flashback en interviews. Best ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, tijd voor wat nieuwsquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Marble het volgende:
Morgen dus de laatste aflevering ooit... The end of an era.
Hebben ze al geprobeerd.. That 80's showquote:
Ze zijn gewoon bij seizoen 1, aflevering 1 begonnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Svensational het volgende:
Nu op Comedy Central dus. Wel jammer dat van de 6 uitzendingen tot nu toe er 4 herhalingen bijzaten
Eric knows that his mom's planning a surprise birthday party for him, and he wants no part of it. Donna obsesses about buying Eric the perfect present. Kelso falls for Eric's sister Laurie who's home from college. And Red drags Kitty away from the party, so the kids can have some privacy but Kitty can't stop imagining all the dreadful things that could be happening while she's away.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bij seizoen 1, aflevering 1 begonnen.
Om 23.50 is de herhaling van de afl. van 20 uur toch?
Ik heb alle seizoenen al gedownload, maar het is toch leuk om alles weer eens te zien met NL ondertitels.
Ja, die was gisteren om 23.20 ook...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef Syrena het volgende:
In de pilot hebben ze ook een feestje, maar niet voor Eric.
Gisteren was aflevering 2, waarin Eric GEEN surprise-party wilde maar er toch eentje kreegen die is om 20 uur in z'n geheel uitgezonden.
En nu is aflevering 3 bezig, de president komt langs in Point Place en ze gaan naakt door de zaal rennen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |