Kan je indirect ook nog Rob naaien!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die Michelle ben ik trouwens zeer van gecharmeerd![]()
![]()
Hmmm ok ok ik ga Rob stalken! Aalsmeer, welke kant is dat op?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je indirect ook nog Rob naaien!![]()
Laat maar zitten!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hmmm ok ok ik ga Rob stalken! Aalsmeer, welke kant is dat op?![]()
iwanquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid verwacht visite vanavond!
Ratelband of lover?????
Hij mag ze ook zelf gaan halen en dan de weg kwijtraken tot 2006quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef egmo het volgende:
Kan de familie van Joost hem geen nieuwe sokken sturen....hij zit straks gewoon met z'n blote poten in de live-uitzending![]()
idd scan, ik wil dat hoofd zien, ik wil zien dat hij zich totaal verbijt en wat ik ook wil zien maar wat helaas niet zal gebeuren is dat Menno een een vette victory dance voor Rob zijn neus gaat doen en roept: opzouten looserT in dit huis alleen winnaarsquote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit er ook helemaal klaar voor. Laat maar komen dat verwonderde hoofd van Rob als hij toch wéér verliest van Menno, iets wat hij zelf dus voor onmogelijk houdt.
Goeieavond idoolquote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
iwan
GOEIENAVOND TROUWENS, MIJN FANS!
Ik zit helemaal klaar voor Rob zijn exit en ja we hebben weer gestemd....triets maar waar , die lul moet eruit!
Ik denk nog steeds dat Roel eruit gaat en dan zijn ¤10.000 meekrijgt, Dag Roelquote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit er ook helemaal klaar voor. Laat maar komen dat verwonderde hoofd van Rob als hij toch wéér verliest van Menno, iets wat hij zelf dus voor onmogelijk houdt.
Het Noorden.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hmmm ok ok ik ga Rob stalken! Aalsmeer, welke kant is dat op?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Roel eruit gaat en dan zijn ¤10.000 meekrijgt, Dag Roel![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
ok rob is 1 na laatste in de eerste tussen stand. ROB=EXIT!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
YES!!!!! KLAAR!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Snaptnix het volgende:
ok rob is 1 na laatste in de eerste tussen stand. ROB=EXIT!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |