abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32210054
beeke namens XL

Praat voor jezelf...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:52:22 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32210749
Komakie namens Komakie

Phoe ik had nog niet over de prijs nagedacht...
P1's kan ik nog geen prijs voor noemen aangezien ik die nog terug moet krijgen van Burton.
Dus dan moet ik er eerst naar uitkijken hoe ze eruit zien.
Ze zijn trouwens wel wat gecustomized omdat er hi-backs en buckels van dit jaar op zitten, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen maar beter eigenlijk...

Die Cartels... ze zijn momenteel in de winkel 220 euro.
Aangezien ze van vorig seizoen zijn en er al een paar keer op gereden is (lees: 4 dagen) mag je ze hebben voor ¤175.

Ik denk dat als die P1 carbons terug komen en alles ziet er goed uit, dat ik ze voor 125 weg doe

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 12-11-2005 19:01:08 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_32210908
Kentaro namens Kentaro

Daar kun je wel meer voor krijgen. Ik zou me post nog maar even editten Ik kreeg 2 maanden terug voor een paar gele P1's MD (die zijn iets van 3 jaar oud) nog 125 Euro via marktplaats.
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:00:11 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32210979
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:58 schreef Kentaro het volgende:
Kentaro namens Kentaro

Daar kun je wel meer voor krijgen. Ik zou me post nog maar even editten Ik kreeg 2 maanden terug voor een paar gele P1's MD (die zijn iets van 3 jaar oud) nog 125 Euro via marktplaats.
edited
Ik ben een slechte zakenman
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_32211053
Beerke namens XL

Ik heb de oude prijzen gelezen
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:15:51 #56
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32213396
Als er prijzen voor de P1's bekend zijn, zijn er denk ik wel meerder gegadigden. NoComment was ook nog op zoek naar wat goede shit..
pi_32213488
Volgens de website passen mijn maat 10 boots net niet in die medium bindingen. In hoevere is dat waar??
  zondag 13 november 2005 @ 00:04:04 #58
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32220919
Mjah... maar via marktplaats verkopen levert altijd meer op.
Ik bedoel, als je hier iets neerzet wil je de mensen toch niet oplichten? Sowieso zou ik het via marktplaats makkelijker over mijn hart verkrijgen om shit te verkopen voor hetzelfde als wat je er zelf voor betaald hebt.
Ik zie altijd op ultimate-snowboarding.com dat mensen proberen iets te verkopen, maar meteen afgekapt worden, zelfst met de mededeling van 'probeer maar op marktplaats te verkopen'.
Dus... lagere prijs hanteren voor mensen uit dit topic dan je voor marktplaats zou doen

Maar wel rielekst dat je nu betere schoenen hebt. Ik ben er vrijdag in de trein ook achter gekomen waarom ik in mijn alledaagse patta's niet goed loop. Op mijn linkervoet allemaal blaren enzo, maar kwam gewoon omdat die linkerschoen veel te strak zat. Symmetrie is de oplossing.
  zondag 13 november 2005 @ 03:18:36 #59
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32224062
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef Komakie het volgende:
Komakie namens Komakie

Phoe ik had nog niet over de prijs nagedacht...
P1's kan ik nog geen prijs voor noemen aangezien ik die nog terug moet krijgen van Burton.
Dus dan moet ik er eerst naar uitkijken hoe ze eruit zien.
Ze zijn trouwens wel wat gecustomized omdat er hi-backs en buckels van dit jaar op zitten, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen maar beter eigenlijk...

Die Cartels... ze zijn momenteel in de winkel 220 euro.
Aangezien ze van vorig seizoen zijn en er al een paar keer op gereden is (lees: 4 dagen) mag je ze hebben voor ¤175.

Ik denk dat als die P1 carbons terug komen en alles ziet er goed uit, dat ik ze voor 125 weg doe
Doe mij die P1 Carbons maar, wanneer en waar spreken we af? XL is toch een Flow aanhanger, die heeft niks aan die p1's

Ben trouwens niet geheel nuchter meer nu, maar wel serieus! *hips* Hoorde het trouwens van Sjors dat je ze te koop had
Life's like music, get the rhythm..
  zondag 13 november 2005 @ 05:56:36 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32224849
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef pAin het volgende:
Volgens de website passen mijn maat 10 boots net niet in die medium bindingen. In hoevere is dat waar??
Ligt een beetje aan het merk schoen denk ik
Ik heb er met een paar SL7's van vorig jaar, maatje 10.5, ingezeten en dat gign prima (Burton schoenen dus).
Hoe het met andere merk schoenen zit weet ik niet. Zou je moeten proberen.
Maar met Burtons is 10.5 iig de max.
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:18 schreef NoComment het volgende:

[..]

Doe mij die P1 Carbons maar, wanneer en waar spreken we af? XL is toch een Flow aanhanger, die heeft niks aan die p1's

Ben trouwens niet geheel nuchter meer nu, maar wel serieus! *hips* Hoorde het trouwens van Sjors dat je ze te koop had
Die P1's heb ik dus nog niet terug uit oostenrijk. Zo gauw als ik ze terug heb laat ik het wel ff weten in dit topic

*hips* ben ook niet helemaal nuchter... wel serieus *hips*
  zondag 13 november 2005 @ 06:00:57 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32224855
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef beerke het volgende:
Beerke namens XL

Ik heb de oude prijzen gelezen
He wat jammer
quote:
Op zondag 13 november 2005 00:04 schreef Maruku het volgende:
Mjah... maar via marktplaats verkopen levert altijd meer op.
Ik bedoel, als je hier iets neerzet wil je de mensen toch niet oplichten? Sowieso zou ik het via marktplaats makkelijker over mijn hart verkrijgen om shit te verkopen voor hetzelfde als wat je er zelf voor betaald hebt.
Ik zie altijd op ultimate-snowboarding.com dat mensen proberen iets te verkopen, maar meteen afgekapt worden, zelfst met de mededeling van 'probeer maar op marktplaats te verkopen'.
Dus... lagere prijs hanteren voor mensen uit dit topic dan je voor marktplaats zou doen

Maar wel rielekst dat je nu betere schoenen hebt. Ik ben er vrijdag in de trein ook achter gekomen waarom ik in mijn alledaagse patta's niet goed loop. Op mijn linkervoet allemaal blaren enzo, maar kwam gewoon omdat die linkerschoen veel te strak zat. Symmetrie is de oplossing.
Ik wil niemand oplichten idd.
Maar ik maak liever iemand in dit topic blij met een paar bindingen dan 1 of andere nosem van Marktplaats. En aangezien het allemaal nog bijna geheel nieuw spul is kun je er ook geen buil aan vallen denk ik.

fuck, ik moet gaan slapen. De Jack Daniels/Cola begint er in te hakken
pi_32225474
quote:
Op zondag 13 november 2005 05:56 schreef Komakie het volgende:
Ligt een beetje aan het merk schoen denk ik
Ik heb er met een paar SL7's van vorig jaar, maatje 10.5, ingezeten en dat gign prima (Burton schoenen dus).
Hoe het met andere merk schoenen zit weet ik niet. Zou je moeten proberen.
Maar met Burtons is 10.5 iig de max.
Sja, ik heb nu nog Flow schoenen, model is er al uit. Nooit geprobeerd in andere binden.

Naja, fftjes over nadenken .
  zondag 13 november 2005 @ 11:21:35 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32226647
Ik zet mezelf op het geinteresseerdenlijstje voor die Cartels, Komakie.
Vooral omdat het gewoon goede bindingen zijn tegen een aantrekkelijke prijs. Want nodig heb ik ze niet. Mijn uitrusting is op dit moment erg goed en het zijn geen flows. Dus ik hoop voor je dat je er een betere prijs voor kan krijgen dan ik misschien uiteindelijk zou bieden, maar houd me op de hoogte over de status van die dingen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32227415
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:21 schreef XL het volgende:
Ik zet mezelf op het geinteresseerdenlijstje voor die Cartels, Komakie.
Vooral omdat het gewoon goede bindingen zijn tegen een aantrekkelijke prijs. Want nodig heb ik ze niet. Mijn uitrusting is op dit moment erg goed en het zijn geen flows. Dus ik hoop voor je dat je er een betere prijs voor kan krijgen dan ik misschien uiteindelijk zou bieden, maar houd me op de hoogte over de status van die dingen.
Hij is om
  zondag 13 november 2005 @ 12:44:13 #65
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32228445
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Hij is om
Na een Burton plank, nu ook Burton bindingen

nog ff en hij gaat burton schoenen kopen, want die flows die passen natuurlijk weer niet in die cartels...
pi_32229809
merk-freak !
Fingerspitzgefühl
  zondag 13 november 2005 @ 13:50:48 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32230024
Heeft er ook nog iemand tweedehands Burton kleding, liefst camouflage, in de aanbieding?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32230204
Ik heb nog wel ergens een tweedehands burton onderbroek en sokken met gaten erin. Tegen verzendkostprijs mag je ze wel afnemen !
Fingerspitzgefühl
  zondag 13 november 2005 @ 14:20:23 #69
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32230841
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:50 schreef XL het volgende:
Heeft er ook nog iemand tweedehands Burton kleding, liefst camouflage, in de aanbieding?

Maar je bedoelde vast dat het niet op mag vallen
  zondag 13 november 2005 @ 14:21:50 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32230883
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:58 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog wel ergens een tweedehands burton onderbroek en sokken met gaten erin. Tegen verzendkostprijs mag je ze wel afnemen !
Is die onderbroek Camouflage?
pi_32233458
Bruin met geel...behoefte?
Fingerspitzgefühl
  zondag 13 november 2005 @ 16:27:25 #72
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32234525
quote:
Op zondag 13 november 2005 05:56 schreef Komakie het volgende:

Die P1's heb ik dus nog niet terug uit oostenrijk. Zo gauw als ik ze terug heb laat ik het wel ff weten in dit topic

*hips* ben ook niet helemaal nuchter... wel serieus *hips*
En en en?? Heb je ze al terug? Of eigenlijk bedoel ik wanneer verwacht je ze weer terug te hebben?
pi_32236567
in spanje ligt al "volop" sneeuw, dus het gaat de goede kant op...
  zondag 13 november 2005 @ 19:16:03 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32238804
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:27 schreef NoComment het volgende:

[..]

En en en?? Heb je ze al terug? Of eigenlijk bedoel ik wanneer verwacht je ze weer terug te hebben?
Ik hoop wel zeker dat ze in de nabije toekomst terug komen (lekker vaag he )
Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee. Alleen dat het nog zeker dit jaar moet zijn omdat ik ze terug moet hebben voordat ik naar oostenrijk ga half december.

btw zo zien die cartels eruit:

En zo de P1:

Alleen hebben de P1's dus als het goed is een zwarte Hi-back (van dit jaar) als ze terug zijn.
Als je daar plaatjes van wilt zien kan ik wel ff een paar foto's van maken als ze terug zijn

btw, ik wil van allebij eigenlijk gewoon zo snel mogelijk af. Ik heb niet echt veel tijd om ze op marktplaats te zetten aangezien ik nog maar een weekje in NL ben, dan 2 weken weer wel en dan 3 maanden niet.
Zelfs over de vraagprijs valt nog wel wat eventueel te regelen
pi_32238915
Ik houd me aanbevolen voor de P1's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')