editedquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:58 schreef Kentaro het volgende:
Kentaro namens Kentaro
Daar kun je wel meer voor krijgen. Ik zou me post nog maar even edittenIk kreeg 2 maanden terug voor een paar gele P1's MD (die zijn iets van 3 jaar oud) nog 125 Euro via marktplaats.
Doe mij die P1 Carbons maar, wanneer en waar spreken we af?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef Komakie het volgende:
Komakie namens Komakie
Phoe ik had nog niet over de prijs nagedacht...
P1's kan ik nog geen prijs voor noemen aangezien ik die nog terug moet krijgen van Burton.
Dus dan moet ik er eerst naar uitkijken hoe ze eruit zien.
Ze zijn trouwens wel wat gecustomized omdat er hi-backs en buckels van dit jaar op zitten, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen maar beter eigenlijk...
Die Cartels... ze zijn momenteel in de winkel 220 euro.
Aangezien ze van vorig seizoen zijn en er al een paar keer op gereden is (lees: 4 dagen) mag je ze hebben voor ¤175.
Ik denk dat als die P1 carbons terug komen en alles ziet er goed uit, dat ik ze voor 125 weg doe
Ligt een beetje aan het merk schoen denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef pAin het volgende:
Volgens de website passen mijn maat 10 boots net niet in die medium bindingen. In hoevere is dat waar??
Die P1's heb ik dus nog niet terug uit oostenrijk. Zo gauw als ik ze terug heb laat ik het wel ff weten in dit topicquote:Op zondag 13 november 2005 03:18 schreef NoComment het volgende:
[..]
Doe mij die P1 Carbons maar, wanneer en waar spreken we af?XL is toch een Flow aanhanger, die heeft niks aan die p1's
Ben trouwens niet geheel nuchter meer nu, maar wel serieus!*hips* Hoorde het trouwens van Sjors dat je ze te koop had
He wat jammerquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef beerke het volgende:
Beerke namens XL
Ik heb de oude prijzen gelezen
Ik wil niemand oplichten idd.quote:Op zondag 13 november 2005 00:04 schreef Maruku het volgende:
Mjah... maar via marktplaats verkopen levert altijd meer op.
Ik bedoel, als je hier iets neerzet wil je de mensen toch niet oplichten? Sowieso zou ik het via marktplaats makkelijker over mijn hart verkrijgen om shit te verkopen voor hetzelfde als wat je er zelf voor betaald hebt.
Ik zie altijd op ultimate-snowboarding.com dat mensen proberen iets te verkopen, maar meteen afgekapt worden, zelfst met de mededeling van 'probeer maar op marktplaats te verkopen'.
Dus... lagere prijs hanteren voor mensen uit dit topic dan je voor marktplaats zou doen
Maar wel rielekst dat je nu betere schoenen hebt. Ik ben er vrijdag in de trein ook achter gekomen waarom ik in mijn alledaagse patta's niet goed loop. Op mijn linkervoet allemaal blaren enzo, maar kwam gewoon omdat die linkerschoen veel te strak zat. Symmetrie is de oplossing.
Sja, ik heb nu nog Flow schoenen, model is er al uit. Nooit geprobeerd in andere binden.quote:Op zondag 13 november 2005 05:56 schreef Komakie het volgende:
Ligt een beetje aan het merk schoen denk ik
Ik heb er met een paar SL7's van vorig jaar, maatje 10.5, ingezeten en dat gign prima (Burton schoenen dus).
Hoe het met andere merk schoenen zit weet ik niet. Zou je moeten proberen.
Maar met Burtons is 10.5 iig de max.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:21 schreef XL het volgende:
Ik zet mezelf op het geinteresseerdenlijstje voor die Cartels, Komakie.
Vooral omdat het gewoon goede bindingen zijn tegen een aantrekkelijke prijs. Want nodig heb ik ze niet. Mijn uitrusting is op dit moment erg goed en het zijn geen flows. Dus ik hoop voor je dat je er een betere prijs voor kan krijgen dan ik misschien uiteindelijk zou bieden, maar houd me op de hoogte over de status van die dingen.
Na een Burton plank, nu ook Burton bindingenquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 13:50 schreef XL het volgende:
Heeft er ook nog iemand tweedehands Burton kleding, liefst camouflage, in de aanbieding?![]()
Is die onderbroek Camouflage?quote:Op zondag 13 november 2005 13:58 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog wel ergens een tweedehands burton onderbroek en sokken met gaten erin. Tegen verzendkostprijs mag je ze wel afnemen!
En en en?? Heb je ze al terug?quote:Op zondag 13 november 2005 05:56 schreef Komakie het volgende:
Die P1's heb ik dus nog niet terug uit oostenrijk. Zo gauw als ik ze terug heb laat ik het wel ff weten in dit topic
*hips* ben ook niet helemaal nuchter... wel serieus*hips*
Ik hoop wel zeker dat ze in de nabije toekomst terug komen (lekker vaag hequote:Op zondag 13 november 2005 16:27 schreef NoComment het volgende:
[..]
En en en?? Heb je ze al terug?Of eigenlijk bedoel ik wanneer verwacht je ze weer terug te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |