abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32151413
Jawel .. nieuwe ontwikkelingen. We kregen vandaag uit het niets opnieuw een correctienota. Dit maal gerekend vanaf 1998 en de nota was een nu een totaal bedrag van E6482 geworden. Ach, waar praat je over, uit het niets even bijna E700 meer dan de nota van pak en beet anderhalve/twee maanden geleden. Dit maal hebben ze 4 jaar blijkbaar op een hoop gegooid en er een gemiddelde van genomen, en zijn de jaren tot 1998 er gewoon bij geplakt. Geen uitleg, geen begeleidende brief, helemaal niets.

Wij meteen op hoge poten Eneco gebeld, vreselijk lang in de wacht gehangen, tot 3 keer toe doorverbonden met steeds meer achterlijke mutsen die ons niet uit konden leggen waarom er nu een nieuwe correctienota gestuurd was met en passant een paar extra jaren erbij die tevens stukken hoger uitviel en het verdonmden ons door te verbinden met iemand die wel verstand van de gang van zaken had. We zijn heel lang netjes gebleven, maar nu heb ik toch echt neigingen om iemand over zijn/haar balie te trekken (wat niet slim is aangezien ik zwanger ben:)

Wel wisten ze ons te vertellen dat, omdat we nu een hogere nota hadden, de voorgaande betalingsregeling kwam te vervallen en opnieuw aangevraagd moest worden. Toen wij hierop flink uit ons dak gingen werd opeens akoord gegaan met een, volgens Eneco zeer schappelijke, 50 euro verhoging van de maandelijkse aflossingen. Verder werd ons geen enkele uitleg gegeven omtrent de nieuwe nota, het hogere bedrag en de nu opeens bijkomende jaren. gewoon geen antwoord op onze vragen. Op het laatst werd ons zelfs letterlijk gezegd 'tja, ik was er niet bij' en daar moesten we het mee doen.

We hebben alles nu ingediend bij de geschillencommissie maar omdat de nota hoger is dan 5000 euro weten we niet hoe of wat aangezien er dan een soort van toestemming van beide partijen over gegeven moet worden. Ik heb gelukkig een rechtsbijstand verzekering dus indien nodig schakel ik een advocaat in.

Eneco kan wat mij betrefet letterlijk aan het gas nu. Bom erop, ik zal er niet om rouwen. God, wat een uitschot zijn het daar. Het doodschoppen nog niet waard.
pi_32151612
Ik snap dat het allemaal k*t met peren is, maar waarom ga je steeds verder in een nieuw topic in plaats van in de lopende?
pi_32151905
Maakt dat erg veel uit? Mensen kunnen dat toch gewoon negeren.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:39:28 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32151934
het is over het algemeen de gewoonte dat een topic of vol gemaakt of dicht word gegooid door een modje, vind het weinig zinnig om telkens een nieuw topic te openen...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 10 november 2005 @ 17:22:51 #5
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_32153111
[Off-Topic]
Tis idd best irritant... op deze manier is het moeilijk de totale discussie te volgen, en ik blijf me suf tvp-en
[/Off-Topic]

Dit is zo ongeveer het meest lompe, krankzinnige, idiote, lamme, zieke, [insert 167.526 curses here] actie die ik ooit heb gezien? Ik wens je heel veel sterkte.
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_32153626
Eneco hel deel II daar kun je verder....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')