http://www.nos.nl/nosjour(...)rdachte_ontkent.htmlquote:Verdachten brand bajesboot opgepakt
10-11-05
De politie heeft vier personen die vastzitten op een detentieboot in Rotterdam, aangehouden voor brandstichting. Dat heeft de politie in Rotterdam bevestigd.
Op de bajesboot, waar ook overlevenden van de brand in het cellencomplex op Schiphol zijn ondergebracht, woedde vannacht een kleine brand in een recreatieruimte. Het vuur was snel geblust, maar er was wel veel rookontwikkeling.
De illegalen die op de boot verblijven hoefden niet te worden geëvacueerd. Er vielen ook geen gewonden. De politie gaat ervan uit dat de brand is aangestoken.
Weer een topic verkeerd geplaats door een newbie.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Demophon het volgende:
Damn, in de verkeerde forum geplaatst!![]()
Yep, ben inderdaad een Newbiequote:Op donderdag 10 november 2005 14:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weer een topic verkeerd geplaats door een newbie.
Moderator zal het wel verplaatsen naar het correcte forum mits het topic niet dubbel is.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef Demophon het volgende:
[..]
Yep, ben inderdaad een Newbie![]()
Maar ik maak deze fout geen tweede keer!
Ehm, hoe kan deze naar de nieuwsforum worden verplaatst?
Wat een volslagen onzin.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:55 schreef Speed-Addicted het volgende:
Goh wat een verrassend, dat krijg je met dat achterlijke knuffelbeleid.
Jij zou dus rustig je lot afwachten, wat volwassen van jou zeg. Dat had ik niet achter je gezocht...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Ze doen ook alles om weg te komen ..
[afbeelding]
ja man... nekschot in plaats van opsluiten, dan heb je dat gedonder niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 14:55 schreef Speed-Addicted het volgende:
Goh wat een verrassend, dat krijg je met dat achterlijke knuffelbeleid.
Ja, nou weet ik het wel!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef descendent1 het volgende:
(weer topic verkeerd geplaatst door stomme Newbie...)
Die wachten net zo lang totdat je door genoeg personen bent afgezeken omdat je je Topic verkeerd plaatst; zodat ze zeker weten dat je t nooit meer verkeerd doet!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik het wel!Sorry, ik kan 'em niet meer verplaatsen (waar blijven die moderators nou?)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |