abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32150587
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef sp3c het volgende:
waar komt die nu weer opeens vandaan?

het is hoe dan ook onzin, zolang die joden een Nederlands paspoort bezitten hebben ze dezelfde rechten als de rest van Nederland
Ze zit in het Zwarte Schaap en ik ben wel nieuwsgierig naar de context van de uitzending. Het zijn zo los gequote hele domme uitspraken en in de context vast ook nog maar ik vermoed dat ze weer heeft zitten tieren als reactie op provocaties van haar tegenstandres. Dan kan ze volstrekt manisch worden.

Die opmerkingen over annexatie slaan nergens op. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze veel negatieve reacties uit joodse hoek krijgt en daardoor een beetje overgevoelig is.

Bovendien vind ik het een pavlov/reactie uit joodse hoek om het in de sfeer van een strafklacht te zoeken.
  donderdag 10 november 2005 @ 15:50:17 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_32150604
Nou schijnt het wel zo te zijn dat de Joodse onderwereld een aardige vinger in de pap heeft in Amsterdam, misschien weet ze wel wat insider informatie dat de Joden dat aan het overnemen zijn? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32150636
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef SCH het volgende:

Bovendien vind ik het een pavlov/reactie uit joodse hoek om het in de sfeer van een strafklacht te zoeken.
ach dat is nou eenmaal het recht in nederland nederland. liever de keel doorsnijden, nee toch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 15:51:51 #29
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32150664
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef Demophon het volgende:

'Ze moeten niet denken dat ze Amsterdam kunnen annexeren, net als de Westoever.'

Go Gretta!
quote:
In het programma wordt Duisenberg bijgestaan door oud-premier Dries van Agt, die net als Duisenberg begrip toont voor Palestijnse zelfmoordaanslagen.
Zoals ieder weldenkend mens.

Dat zwarte schaap kunnen ze beter de "iedereen die kritiek op Israel of de joden heeft show" noemen zo langzamerhand.
pi_32150672
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach dat is nou eenmaal het recht in nederland
Maar het is ook een recht om dat niet prettig te vinden toch.
pi_32150694
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:19 schreef Demophon het volgende:

[..]

Men zegt altijd: 'de' moslim bestaat niet! Nou dan zeg ik 'de' jood bestaat niet
Joden die dat doen zijn geen echte joden.
Laten we niet vergeten dat dit maar een heel klein gedeelte van de joodse gemeenschap is die Gretta duisenberg vies aankijkt.
Dit is een incident en zeker geen structureel probleem.

blabla
pi_32150698
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zit in het Zwarte Schaap en ik ben wel nieuwsgierig naar de context van de uitzending. Het zijn zo los gequote hele domme uitspraken en in de context vast ook nog maar ik vermoed dat ze weer heeft zitten tieren als reactie op provocaties van haar tegenstandres. Dan kan ze volstrekt manisch worden.

Die opmerkingen over annexatie slaan nergens op. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze veel negatieve reacties uit joodse hoek krijgt en daardoor een beetje overgevoelig is.

"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32150726
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
Maf nems... Hoe kun je daar als W.D. in godsnaam op verliefd worden.
ik denk dat de matigende invloed die er geweest kon zijn van hem bij haar nu wel definitief weg is
pi_32150771
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar het is ook een recht om dat niet prettig te vinden toch.
gezien haar uitspraken vind ik het wel logisch dat joden hierop ageren door middel van de wetten die ons land biedt. eigenlijk heel logisch. maar zoals je aangaf ben ik inderdaad benieuwd naar de context.
pi_32150773
Ow dacht dat die troel al in de bak zat wegens murder on the husband ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32150934
Ow god waar zijn de tondeuze, pek en veren?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 16:00:40 #37
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32150969
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
haar anti-semitische kruistocht.
Iemand voor smaad aanklagen is bijvoorbeeld ook zo'n rechtsmiddel wat je hebt in Nederland...
pi_32151013
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:00 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Iemand voor smaad aanklagen is bijvoorbeeld ook zo'n rechtsmiddel wat je hebt in Nederland...
maar dat lijkt me gezien mijn opmerking en haar gedrag niet echt haalbaar in de rechtbank

ik zou zeggen bring it on
  donderdag 10 november 2005 @ 16:06:39 #39
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32151132
Ik snap niet echt wat Amsterdam met de 'annexatie' van israel te maken heeft .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32151157
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:06 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap niet echt wat Amsterdam met de 'annexatie' van israel te maken heeft .
we zullen het horen in het zwarte schaap (top programma trouwens!)
pi_32151214
Ze is gewoon zoooo gefrustreerd dat ze onlangs weer, zonder pardon en na grondige lichamelijke inspectie(haha,lol) linea recta retour werd gezonden naar Nederland toen ze de Staat Israel wilde betreden.
We hoeven niet bang te zijn van deze opvolgster van Rost van Tonningen alleen moet je uitkijken dat je als man niet te dicht bij haar in de buurt komt want die vallen daarna met bosjes tegelijk dood neer.
Ik vind haar overigens wel heeeeel eng met dat zwart geverfde haar maar dat terzijde.
pi_32151238
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gezien haar uitspraken vind ik het wel logisch dat joden hierop ageren door middel van de wetten die ons land biedt. eigenlijk heel logisch.
Maar vind je dat ook van de moslims die een proces tegen Pastors beginnen, meestal toon je daar minder begrip voor.
pi_32151240
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef NorthernStar het volgende:

Zoals ieder weldenkend mens.
Bespeur ik nou enige vorm van sarcasme??

Ik snap niet dat er ook maar iemand is die begrip opbrengt voor zo'n laffe actie als een zelfmoordaanslag.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:16:48 #44
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32151302
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:13 schreef Irrem het volgende:

Ik snap niet dat er ook maar iemand is die begrip opbrengt voor zo'n laffe actie als een zelfmoordaanslag.
Begrip is nogal wat anders dan het ermee eens zijn, lijkt me.
pi_32151376
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:10 schreef Frances het volgende:
Ze is gewoon zoooo gefrustreerd dat ze onlangs weer, zonder pardon en na grondige lichamelijke inspectie(haha,lol) linea recta retour werd gezonden naar Nederland toen ze de Staat Israel wilde betreden.
We hoeven niet bang te zijn van deze opvolgster van Rost van Tonningen alleen moet je uitkijken dat je als man niet te dicht bij haar in de buurt komt want die vallen daarna met bosjes tegelijk dood neer.
Ik vind haar overigens wel heeeeel eng met dat zwart geverfde haar maar dat terzijde.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32151430
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar vind je dat ook van de moslims die een proces tegen Pastors beginnen, meestal toon je daar minder begrip voor.
ik heb me nog niet in die discussie gemeld. onrecht mijn waarde, is voor mij altijd een doorn in het oog. en de rechtsgang kan ik altijd waarderen.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 16:21:14 #47
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32151447
quote:

[..]

Als ze ziet hoe de israeli's met die mensen zijn omgegaan en nog steeds doen heb ik geen enkele moeite om te begrijpen dat iemand verzet wil plegen en wraak wil nemen. Zelfs wanneer ze dat met hun eigen dood moeten bekopen.
pi_32151482
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als ze ziet hoe de israeli's met die mensen zijn omgegaan en nog steeds doen heb ik geen enkele moeite om te begrijpen dat iemand verzet wil plegen en wraak wil nemen. Zelfs wanneer ze dat met hun eigen dood moeten bekopen.
ja en dat is allemaal eenzijdig en geen reactie op een actie. je moet misschien wat minder tekenfilms gaan kijken?
pi_32151500
quote:

[..]

Dan ken je de situatie niet. Ga eens naar de film Paradise Now.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:25:59 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32151584
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:10 schreef Frances het volgende:
Opvolgster van Rost van Tonningen .

Wat een lame beschuldiging .

En kapsels afzeiken is al helemaal infantiel. Misschien moet je eens in ONZ gaan buurten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')