Daar doen we helemaal niet moelijk overquote:
Als ik jou toch niet hadquote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar doen we helemaal niet moelijk over![]()
Och ik heb een orginele versie maar ja ik denk help je ff een handje hequote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had
Hoi indy
Heel erg bedankt!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ik heb een orginele versie maar ja ik denk help je ff een handje he
Tering wat een klote weer trouwens
of koffie of iets dergelijksquote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier (Julianadorp / Den Helder) regent het
*och dan moeten we maar lekker warm met chocomel binnen zitten![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:50 schreef indy-jones het volgende:
[..]
of koffie of iets dergelijks
lang leve nederland en z'n kutweer.....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:50 schreef Tormentus het volgende:
Lang leve Zwolle en z'n kutweer.
daar moet je koffie uitdrinkenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Chocomel in mijn starbucks mok![]()
Volgens Snop is het zonnig in het zuiden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef indy-jones het volgende:
[..]
lang leve nederland en z'n kutweer.....
ik heb een paddington beker waar ik meestal chocomel in doe, en voor de koffie hebben we van die gele bekers, precies de maat voor een senseoquote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Chocomel in mijn starbucks mok![]()
Zeur..quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar moet je koffie uitdrinken![]()
geen goedkope chocomel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |