Ik wou net zeggen, dan rank ik ook ff doorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Wil je me dan misschien keertje helpen met trainen?![]()
![]()
Kan ik je ff toevoegen op msnquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dan rank ik ook ff door![]()
Staat in mn pro.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Kan ik je ff toevoegen op msn
Wel handig enzo, en ik heb denk ik nog wel wat EQ voor je enzo.
sRose?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef xminator het volgende:
FF het rose topic in leven blazen...
jammer dat de servers laatste tijd wat offline zijn...
ik ga daarom ff sRose proberen..
Doe je 'mee' met DaFan en mij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:15 schreef jorryt het volgende:
Level 25 soldier, ingame nick Jorryt, voeg maar toe.
Gratis hequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:36 schreef Snelkookbami het volgende:
Dus, iedereen speelt hier op ruff rose?
Ik ben nu op msnquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:04 schreef DaFan het volgende:
Kheb ook al eenlijstje gemaakt om te kijken op welke skills je ongeveer moet zitten bij lvl 30 en welke stats daarbij. Kheb je nog niet online gezien op MSN mar spreek je morgen vast wel. Dan knallen we ff mij naar lvl 30 en kunnen we losgaan
Ik mail m wel ff naar je MSN adres.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik ben nu op msn
Zou dat lijstje wel ff willen want heb tot nu toe mn stats maar gewoon op str en con ingezet (allebei hetzelfde) en een heel klein beetje op sense, en van skills heb ik marksmanship lvl 8 alleen nog maar.
Clericquote:Op zondag 17 september 2006 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen mage en cleric.. en doordeweeks waarschijnlijk alleen s'avonds on..
Ben nu lvl 13 xD
Login server down. De rest doet het wel gewoon. Als je er nu inzit heb je geluk en kan je blijven spelen, maar als je nu wilt gaan spelen kan dat niet. En ik kom er nu ook niet meer in.quote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef jorryt het volgende:
Hmm server down?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |