En met welk geldquote:Op donderdag 7 september 2006 15:27 schreef Chapter_V het volgende:
Woei ik betaal wel gewoonzit alweer op lvl 42, en dafan je heb geen cc nodig kan gewoon met de bank geld overmaken
pRose On :p
Ruilen voor Falchion/Falchion of Falchion/Gladius danquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:31 schreef Chapter_V het volgende:
woet een paarse dropme 1e all time
een mooie Falchion, maja daar heb je als Hawker niks aan :p verkoop het wel voor 2m ofzo :p
Van Ruff Rose?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Deze private server is zeker wel wat
Gewoon net zoveel aantal spelers als op iRose, overal veel kraampjes enzo, 2 servers, alles werkt prima, gems etc. etc. Alleen laatste 2 dagen is ie best veel offline geweest omdat er hacked items in zaten.
Gaf de afgelopen 2 dagen fouten aan, maar nu gaat ie als een gek. Hopen dat ik snel een account krijg. Krijg je daar mail over ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:32 schreef ZigoSOS het volgende:
Koreaans moet je gewoon negeren. Hoezo krijg je m niet aan het updaten?
Je moet gewoon op ruff-rose.com kijken bij 'Download', staat alles uitgelegd. Als je niet in de server kan of iets met updaten moet je het later nog een keer proberen denk ik.
Hij geeft nou een foutmelding dat ie een error heeft ofzo (van Windows zelf) als ik m start (na updaten).quote:Op woensdag 13 september 2006 10:42 schreef ZigoSOS het volgende:
Nee, gewoon af en toe even proberen of je account het al doet.
En zeg het ff als je er in zit
Moet je me ff toevoegen enzo, ik heb ook wel wat EQ voor je denk ik.
(Robocop is mn nick daar)
Malfunction.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:51 schreef ZigoSOS het volgende:
2nd class bij lvl 70
Wat is je ingame nick?
Wil je me dan misschien keertje helpen met trainen?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Door de kut hackers zijn die server steeds down! Er is een hack waardoor ze de server kunnen laten crashen, en volgens die admin Glov is het moeilijk te achterhalen wie het doet en hoe je het tegen kunt gaan, maar ze zijn er mee bezig... jaja![]()
Overigens ben ik nu een lvl 76 cleric, maar dat was ik 4 dagen geleden ook al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |