Met je moeder nakend erbij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:34 schreef jorryt het volgende:
Account kopen?
Hey dan zag ik je woensdag geloof ik nog op luna wolven hunten. Naam is Weizzz denk ik?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Weizz het volgende:
Het is nu idd dokken.. Maar ik speel het nu wel weer op NArose.. kost 11 euro per maand ongeveer.
Maar wel de moeite
En over die info.. Doe dat dan ff via MSN, das makkelijker...
Ik speel met master windu en pauluz. shili zou ook spelen, maar is halverwege gestopt en ik weet niet wat hij gaat doen. We zitten net weer in een clan die de moeite waard is.. Dus als je nog eens twijfeld laat het dan weten
11 euro, is misschien geen geld, maar nee, begin dan echt niet meer!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Weizz het volgende:
Het is nu idd dokken.. Maar ik speel het nu wel weer op NArose.. kost 11 euro per maand ongeveer.
Maar wel de moeite
En over die info.. Doe dat dan ff via MSN, das makkelijker...
Ik speel met master windu en pauluz. shili zou ook spelen, maar is halverwege gestopt en ik weet niet wat hij gaat doen. We zitten net weer in een clan die de moeite waard is.. Dus als je nog eens twijfeld laat het dan weten
Ik heb niet zo'n zin om weer mn studie te laten lijden onder iets waar geldt 'hoe vaker online, hoe hoger'.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef Beaver het volgende:
Naja, als je het echt leuk vind... het is maar een paar euro per maand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |