http://ruff-rose.comquote:Op donderdag 21 september 2006 02:50 schreef Weizz het volgende:
WTF!!! zijn jullie weer aan het spelen???
We hebben tot lvl 87 nog NARose gespeeld, Mace, Pauluz en ik... Waar spelen jullie tegenwoordig?
Wachten tot je account geactiveerd wordt. Staat links op ruff-rose.com een ding waarmee je kan checken of je geactiveerd bent. Je kan ook hier kijken:quote:Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef Weizz het volgende:
pfff.. als het gratis is kan ik het toch niet laten... zeker de eerste 75 levels niet
Ik heb alles er al op staan, maar kan nog niet inloggen. Wachten op de dagelijkse update???
In 3 uur kan je lvl 30 halen. Activations gebeuren meestal 's ochtends, zoals je ook in dat topic kan zienquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Weizz het volgende:
wtf... w8 24 uur.... Dat is niet te doen. Gelukkig moet ik zo 8 uur werken. Scheelt weer wat wachttijd. Maar ik moet vanacht wel kunnen beginnen, anders haal ik lvl 20 nooit vandaag
Soms langerquote:Op donderdag 21 september 2006 15:17 schreef magge het volgende:
klopt het btw, dat ik 24uur moet wachten na mn registratie?
TY
Verwende studentenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:51 schreef DaFan het volgende:
Net door een Blood Charm in B1 4 EQ drops gekregen. 2 wel interessant voor me: Lux Venetian Hat en Tamiya Vest. Ff laten appraisen:
Lux Venetian Hat 3/15
Tamiya Vest: Atk power +5
Zit nu dus unbuffed op AP 354
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |