Ha.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef DaFan het volgende:
Atarani![]()
Tis een private server he, dus gratis![]()
Kom je weer
Jorryt: Tijd voor een clan, goed plan. Heb jij een miljoen?
Net trouwens ff 1.5 uur crit muse uitgeprobeerd, best aardig. Lvl 25Moet toch wat op dit tijdstip.
Goedzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:44 schreef Snelkookbami het volgende:
Ik zo na de tandarts regelen dat ik laatste twee uur niet naar school hoef, vanwege verdovingen.
Een keer raden wat ik ga doen![]()
Ik heb wel een ideetje. Ik invite iedereen wel tijdelijk ff in mn huidige clan (ben nu Master gemaakt) en dan maken we over aantal dagen een nieuwe clan met een betere naam enzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Goedzo
En Zigo: Tis vooral handig met clanchat...kheb nu elke keer 3 chatschermpjes open + party + een whisper...vrij irritant
Goed ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:39 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje. Ik invite iedereen wel tijdelijk ff in mn huidige clan (ben nu Master gemaakt) en dan maken we over aantal dagen een nieuwe clan met een betere naam enzo
Goed idee?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef ZigoSOS het volgende:
ImGod () lvl 49, morgenmiddag lvl 50
Dan wachten op DaFan en samen cart quest doen![]()
![]()
![]()
Ik heb vanmiddag weer wat huiswerk, en ben 's avonds van 6 tot 9 weg, dus weet niet of we cart quest vandaag nog halen. Maar dan lvl ik vanmiddag naar 50/51, en dan kán ik voor de rest van de dag niet eens meer hoger komen, en dan kan jij ondertussen naar 50 trainenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
![]()
Luv u too, maar bier drinken toch nog net iets leuker![]()
Vanaf morgen op dealer ranken, beloofd
http://ruff-rose.com welquote:Op woensdag 20 september 2006 09:41 schreef magge het volgende:
Is Rose nog steeds gratis? ^^
Ok, ik haal vanmiddag wel lvl 50, ben er vanmiddag tot 5 uur, vanavond ben ik er van 9 tot half 11 ongeveer. Wanneer doen we dan die cart quest?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://ruff-rose.com wel
Zigo: Ik kan vanmiddag pas vanaf half 5 spelen. Haal vanavond wel zoveel mogelijk bij, daarna donderdagochtend nog tot 12. 's Avonds bier drinken en vrijdagmiddag dan weer
Van mij mag je wel wat doorranken, hou er wel rekening mee dat ik zaterdagavond weer weg ben (en dus zondagochtend niet online kan zijn)
En ben pas lvl 40
Edit: 42
Mooi, dan leech ik ff lekker met je meequote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef DaFan het volgende:
Zodra ik lvl 50 ben he
Ik ben er om 5 uur weer, tot half 5 een herkansing (begint over half uurtje). Daarna lvlen natuurlijk tot uur of 7 (2-3 lvls) dan eten en vanaf uur of 9 weer lvlen als er geen leuke film is. Tot een uur of 1-2 dan lvlen (denk stuk of 4 lvls).
Morgenochtend dan nog een uurtje (1 lvl) dus denk dat we vrijdagmiddag kunnen beginnen (heel misschien ben ik er morgenavond nog maar moet vrijdag wel vroeg naar de hogeschool).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |