dank je wel heb ik nodigquote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
1. Dan Brown maakt zijn verhaal heel geloofwaardig door (volgens mij) een heleboel feitjes te gebruiken om het verhaal te ondersteunen. Hierdoor wordt het redelijk geloofwaardig.
2. Nee, had er wel van gehoord maar kon niet zeggen wat het was.
3. Nee, ik hou me niet zo bezig met religieuze onderwerpen. Maar het onderwerp zelf zal mijn aandacht wel trekken als er bijvoorbeeld iets over in het nieuws zou komen, dit komt door het boek.
4. Ik heb geen flauw idee, ik denk dat het iets symbolisch is en dat het niet (meer) "bestaat" als iets stoffelijks.
Good luck met je werkstuk!
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef DeFlip het volgende:
Ik zit in het laatste jaar van het VWO en voor mijn profielwerkstuk over de heilige graal probeer ik zoveel mensen te enqueteren die het boek gelezen hebben. het zijn maar 4 vraagjes en het duurt niet langer dan 5 minuten.
Bedankt
1. Deels (Dit komt meer, omdat er toch wel invloeden van Holy Blood & Holy Grail (wat geen fictief boek is)in te vinden zijn.
2. Ja, ik wist dat het wat te maken had met Jezus en dat dit niet de beker was van het laatste avondmaal. Dit komt, omdat m'n vader me daar wel eens over heeft verteld.
3. Dat het de bloedlijn van Jezus zou betekenen was voor mij nieuw ja.
4. Ik denk dus dat dit de bloedlijn van Jezus is en de documenten die dit bevestigen zullen denk ik door Priorij van Sion ergens bewaard worden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |