abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32255880
is het heel erg cheesy om dan als onderwerp van de tussendoorwedstrijd 'Sinterklaas' te nemen en de onderwerpen die nu gesuggereerd zijn in de inzendingen mee te nemen voor de wedstrijd van december?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 november 2005 @ 13:03:37 #252
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32255945
ik maak wel een kort kunstwerk
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_32255948
Ik zou de poll inderdaad meenemen naar de wedstrijd van december.

* _Arual_ wordt wanhopig bij het zien van het onderwerp 'sinterklaa's
pi_32256024
Och, met sinterklaas kan je alle kanten op natuurlijk. Het hoeft niet over de sint zelf te gaan maar kan ook de datum aanduiden oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32256082
Anders als onderwerp december. Dan kun je zowel iets met de Sint als met Kerst, winter Oud en NIeuw, feest, eenzaamheid etc. doen. Lekker breed dus.
  maandag 14 november 2005 @ 13:09:42 #256
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32256098
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Och, met sinterklaas kan je alle kanten op natuurlijk. Het hoeft niet over de sint zelf te gaan maar kan ook de datum aanduiden oid.
* Automatic_Rock gaat een mooie foto van z'n kalender maken
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_32256168
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:09 schreef Augustina het volgende:
Anders als onderwerp december. Dan kun je zowel iets met de Sint als met Kerst, winter Oud en NIeuw, feest, eenzaamheid etc. doen. Lekker breed dus.
Prima idee!
pi_32256264
ok.

hé, zetten jullie het wedstrijd-topic ook eens in je signature! Wie weet helpt het!
pi_32256360
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef _Arual_ het volgende:
ok.

hé, zetten jullie het wedstrijd-topic ook eens in je signature! Wie weet helpt het!
Hoe moet dat dan?
pi_32256365
Ik heb het stemmen verlengd: Er kan gestemd worden tot dinsdagochtend 15 november 12:00.

En je kan alvast gaan brainstormen etc. over het onderwerp "December".
pi_32256447
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het stemmen verlengd: Er kan gestemd worden tot dinsdagochtend 15 november 12:00.

En je kan alvast gaan brainstormen etc. over het onderwerp "December".
pi_32256459
[ url =http://forum.fok.nl/topic/767190] De Grote TTK-wedstrijd [ /url ]

Maar dan de spaties voor en na url en /url weghalen.
pi_32256604
En dat dus in wijzig profiel (bovenaan pagina) in het blokje signature.
pi_32256677
en je wilt niet weten hoe lang het duurde vorodat t mij gelukt was.

* _Arual_ is een kneus op dat gebied.
pi_32257203
Voila.
pi_32257310
Wauw! nog completer dan mijn signature!
pi_32257439
Sinterklaas

Is het trouwens een idee om op Fok! wiki te zetten? het is daar al zo stil bij het TTK gedeelte Iemand zin om er een stuk tekst voor te typen en het te plaatsen? Kunnen de winnaars daar ook worden bijgehouden Voor de grote een eeuwige faam

[ Bericht 63% gewijzigd door Ancient op 14-11-2005 14:16:21 ]
pi_32257538
pi_32258770
http://wiki.fok.nl/index.php/TTK/TTK-Wedstrijd

heb geprobeerd iets in elkaar te flansen, verander het maar als er dingen missen enzovoorts

Trouwens, als het van de schrijvers mag (wat me wel lijkt) kunnen ook de winnende gedichten/verhalen/kunstwerken op een eigen site op Fok!wiki gezet worden en daarnaartoe linken op de pagina, zo worden dan alle verhalen nog bewaard op Fok!wiki en kan als iemand eens zin heeft ze gewoon makkelijk teruglezen ipv hem eerst op te zoeken in het topic ideetje hoor

[ Bericht 27% gewijzigd door Ancient op 14-11-2005 15:41:10 ]
  maandag 14 november 2005 @ 15:55:19 #270
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32260394
Ik vanochtend vrolijk naar school gegaan, na mijn eerste berichtje van deze dag te hebben gepost in dit topic. Mijn dag kon niet meer stuk, aangezien ik, wanneer ik thuiskwam, de stemresultaten vol ontzag kon bekijken. .

Mooi niet dus .

Hoewel ik de motivatie erachter goed snap vind ik het toch jammer. . Maarja, dan kom ik morgen in ieder geval mijn dag weer goed door, met de resultaten van de stemming in mijn vooruitzicht, want, ach, het leven gaat door.

Even iets anders, ik zat zo te denken (dat betekent meestal niet veel goeds ) dat die verhalen gewoon na de wedstrijd verloren gaan? Zonde, eigenlijk, toch?

-edit-
Als ik dan toch meedoe aan een TTK-wedstrijd, misschein moet ik dan ook maar eens goed leren lezen, en dan vooral de posts boven mij. .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_32260442
Ze blijven bewaard in de annalen van fok... En op Fokwiki, lees ik net.
  maandag 14 november 2005 @ 16:03:04 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32260647
Oh en in het kader van "reclame" heb ik laatst mijn eerste bijdrage geleverd aan de spel-topics van ttk, met als kleine opmerking dat ze mijn sig even de aandacht moesten geven, vrij weinig effect tot nu toe denk ik .
Hoogachtend,
Erik.
pi_32260677
ik heb in een slowchattopic ergens lopen spammen.
  maandag 14 november 2005 @ 16:40:33 #274
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32261662
Ok, het uitstel is in ieder geval (tot nu toe) al goed voor één extra stemmer .
Hoogachtend,
Erik.
pi_32261986
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:33 schreef LXIV het volgende:
Ik mis wel een aantal mensen die voor de publicatie zich wel lieten zien.. F-Snake, Dailai Lama, JAM, Silmarwen...
Ik heb net gestemd! Met uitgebreide toelichting, uiteraard Voor de rest ben ik niet zo'n actieve poster, maar ik lees de topics wel. Eng he?
  maandag 14 november 2005 @ 16:58:50 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32262097
Soort van Big-Brother idee
Hoogachtend,
Erik.
pi_32262231
En misschien is het inderdaad een idee om in het vervolg langer de mogelijkheid te geven om te stemmen... Ik ben zelf ook niet eerder toegekomen aan het lezen van alle verhalen, en als ik dan toch wil stemmen, dan wil ik ook alles even aandachtig kunnen lezen. En deel in het vervolg gewoon wat iPod's uit onder de stemmers... Dat stimuleert wel
pi_32262259
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Soort van Big-Brother idee
Inderdaad
  maandag 14 november 2005 @ 17:59:10 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_32263812
Mag ik zeggen dat ik die - stemmen wel een beetje raar vind overkomen?

Je kan misschien wel vinden dat er niemand drie stemmen hoort te krijgen, maar het gaat er toch om dat je de mooiste bovenaan zet?

Door - te stemmen kun je het stemmen wel gigantisch beinvloeden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32264166
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Troel het volgende:

Je kan misschien wel vinden dat er niemand drie stemmen hoort te krijgen, maar het gaat er toch om dat je de mooiste bovenaan zet?

Het begint een hype te worden, zometeen stemt er nog iemand
3 stemmen: -
2 stemmen: -
1 stem: -
of zulke dingen
  maandag 14 november 2005 @ 18:13:35 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32264278
quote:

Ik heb eerder gezegd dat het wel logisch overkwam met een bepaalde omschrijving, maar inderdaad, het is toch een beetje vreemd.
Ik hoop niet dat dit een nieuwe stijl van stemmen is, want met al die blanco stemmen gaat de lol er wel vanaf.

Het is al helemaal vreemd dat je wel 3 punten geeft, en wel 2, maar dan geen 1.

Bij nader inzien vind ik het "half"stemmen geen goed idee en een belediging voor de inzendingen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_32264531
Voor de eerste keer in mijn leven een verhaal geschreven.
Ben meer van de getallen (Heao).
En zie hier... ik krijg zelfs punten:)
Bedankt alvast allemaal
Mensen eisen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken waar ze zelden gebruik van maken.
pi_32264584
Oh, vinden we dat nou ineens allemaal. Nou, dan tellen jullie mijn stemmen toch niet mee. Ik heb namelijk echt, maar dan ook echt moeite mee met punten geven aan de kunstinzendingen.
pi_32264600
quote:

Ik vind het zetten van een streepje op zich niet zo gek. Sommige dingen spreken mij gewoon niet aan (wat niet wil zeggen dat ze per se niet goed zijn ofzo), waarom zou ik dan wel punten geven? Als je gewoon maar punten verleent aan iets, omdat 't moet, dan heeft zo'n stem ook minder waarde lijkt mij.

Maar in dit geval, met weinig stemmers, kan het zetten van streepjes de wedstrijd misschien wel iets teveel beinvloeden... Da's waar.
pi_32264716
Ik ga kijken of ik de gedichten alvast goed kan neerzetten op de Fok!wiki. Het lijkt me dat er niets tegen is, omdat ik er geen naam bij kan zetten (weet ik niet ) en verder staan ze in het topic enzo. Dus ik ga kijken of het me lukt om een goed lopende page te maken.
  maandag 14 november 2005 @ 18:27:17 #286
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32264747
Ik snap niet dat er niet gewoon een rijtje kan maken met wat je wel en niet aanspreekt. Niet dat ik echt als doel heb een een rel te starten ofzo, maar ik vind het een beetje apart, dat het voor sommigen niet mogelijk is om iets als beste van de inzendingen te zien, en iets als bijna de beste en iets als bijna, bijna de beste.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator maandag 14 november 2005 @ 18:33:40 #287
42184 crew  DaMart
pi_32264942
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ze blijven bewaard in de annalen van fok... En op Fokwiki, lees ik net.
En ik gooi mijn verhalen altijd op mijn eigen site na afloop van een wedstrijd.
pi_32265361
Als er een probleem is met de site enzo (ik heb de gedichten erop gezet en een link toegevoegd in het grote TTK wedstrijd wiki site) zeg dat dan morgen in het napraat topic en anders kan een moderator vast helpen ofzo zodat je je naam niet verklapt

Ik moest wat werken met codes om de gedichten goed onder elkaar te krijgen, de pagina wou namelijk de zinnen naast elkaar zetten, maar er kunnen dus wat foutjes inzitten omdat ik er nog nooit mee heb gewerkt (ik weet zowiezo niets van sites)
  maandag 14 november 2005 @ 18:54:00 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32265490
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Ancient het volgende:
Als er een probleem is met de site enzo (ik heb de gedichten erop gezet en een link toegevoegd in het grote TTK wedstrijd wiki site) zeg dat dan morgen in het napraat topic en anders kan een moderator vast helpen ofzo zodat je je naam niet verklapt

Ik moest wat werken met codes om de gedichten goed onder elkaar te krijgen, de pagina wou namelijk de zinnen naast elkaar zetten, maar er kunnen dus wat foutjes inzitten omdat ik er nog nooit mee heb gewerkt (ik weet zowiezo niets van sites)
Ziet er goed uit!
Hoogachtend,
Erik.
pi_32266186
Kunst is geupload en hier: http://wiki.fok.nl/index.php/TTK/TTK-Wedstrijdnovember2005kunst te vinden. Ik heb ondertussen ook wat linkjes gezet tussen de pagina's enzo. Ik ga nu niet de verhalen erop zetten, maar misschien morgen. En iedereen kan veranderen hé, dus als je mijn tekst niets vindt verander je hem maar

-edit- hmm, ik heb net gekeken naar verhalen, maar de opmaak van verhalen als de herfstprinses blijft niet bewaard. Om dit wel te doen moet ik met de code <br> werken zodat er overal een nieuwe regel word begonnen. Ik zal dit proberen gewoon te doen, maar het kan dus soms wel zijn dat ik een foutje maak, dus bekijk gewoon je eigen verhaal of alles goed is en anders melt je het maar morgen
Dan ga ik nu beginnen om de verhalen op de pagina te zetten

-edit-edit- Die opmaak wordt dus echt verandert door die codes, en anders wordt het ook verandert enzo Als ik alle verhalen erop heb gezte zal ik eens kijken of ik het weer kan maken zoals het in het topic staat

[ Bericht 25% gewijzigd door Ancient op 14-11-2005 19:59:22 ]
  maandag 14 november 2005 @ 19:33:22 #291
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32266701
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:09 schreef Augustina het volgende:
Bij deze submit ik mijn literaire bijdrage voor de maand December (een lekker recept!)
Gluurpeuter uit de braadpan

LXIV
The End Times are wild
pi_32268930
http://wiki.fok.nl/index.php/TTK/TTK-Wedstrijd

Hij is klaar, alle verhalen, gedichten en kunstwerken staan erop, linkjes naar elkaar gemaakt, opmaak is hopelijk nog goed gebleven enzo. Kunnen we nog altijd van de verhalen genieten
pi_32268964
Wat goed van je, Ancient
pi_32270788
Inderdaad erg mooi geworden!

En ik vind dat in een bepaalde categorie geen punten geven dmv een streepje beter is dan punten geven voor iets wat je niet kunt waarderen. Het is wat mij betreft niet erg als dan maar 1 inzending punten krijgt, als diegene dat de beste vindt.
  maandag 14 november 2005 @ 21:55:38 #295
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_32271047
En bovendien zijn de meeste verhalen zo ook nog beter te lezen (op een beeldscherm). Het font is groter en de regels zijn langer!
The End Times are wild
pi_32271706
Zeker weten! Ik kan nu heerlijk verhalen herlezen op de Wiki. Echt een mega idee, al heb ik zelf geen flauw benul hoe het werkt daar.
pi_32271808
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik heb eerder gezegd dat het wel logisch overkwam met een bepaalde omschrijving, maar inderdaad, het is toch een beetje vreemd.
Ik hoop niet dat dit een nieuwe stijl van stemmen is, want met al die blanco stemmen gaat de lol er wel vanaf.
hé "ouwe mopperaar "

Jullie, de inzenders, overhandigen jullie inzending aan een onafhankelijke jury.
En dan gebeurt het

Gezichtspunt # 1
De jury (voor enkelvoud lees: het jurylid), maakt een lijst van genomineerden, in overeenstemming met internationaal afgesproken regels.
Dat zijn de voorronden. In de voorronden wordt vlug over de verschillende inzendingen gekeken en gefilterd zodat er een selecte serie ontstaat van objects d’arts.
Die selectie komt in de finale.
En daar wordt een keuze gemaakt op basis van
- inhoud
- vorm
- kwaliteit
- emotie
- nagelaten indruk.

De beste krijgt 3 punten
De volgende 2 punten
En de daarop volgende 1 punt

Maar, de lijsten van genomineerden kunnen kort zijn en lang zijn.
Soms komen er maar twee op een lijst.
En als er maar twee de finale halen kunnen zij 3 en 2 punten krijgen.
Maar de jury is bereid om de "ouwe mopperaar " tegemoet te komen en 2 en 1 punt te geven. En dat is gebeurd in onderhavig geval.

Gezichtspunt # 2
De jury maakt geen lijst van genomineerden.
Alle inzendingen gaan gelijk aan de finale
Bij minimaal drie inzendingen per categorie zijn er dan ook altijd een gouden zilveren en bronzen plak mogelijk.

Gezichtspunt # 3
Er zal vast nog wel een derde methodiek zijn om te jureren.

De jury heeft gekozen voor het eerste gezichtspunt om twee redenen.
1. Het gemak en de efficiëntie om met voorrondes te werken om snel een eerste schifting te kunnen maken waardoor meer aandacht en concentratie aan de finale besteed kan worden.
2. Het tijdselement. Met name het doorlezen van alle verhalen vergt relatief veel tijd. Als hier vooraf door de jury al enige filtering toegepast kan worden kan er meer tijd besteed worden aan de finale.
quote:
Bij nader inzien vind ik het "half" stemmen geen goed idee en een belediging voor de inzendingen.
De jury respecteert deze opmerking van “ouwe mopperaar ”, als mening, echter niet als argument om het ingenomen standpunt te wijzigen.
Het idee dat dit een belediging zou zijn voor de inzendingen is niet juist.
En wel om twee redenen.
-Een inzending is gevoelloos
- Het tegenovergestelde is namelijk het geval.
Het is geen belediging voor de inzender maar een uitdaging.
Het gaat om de aankomende kunstenaar, niet om de winnaar.
Die heeft gewoon het geluk van de dag.
Maar de nieuwe kunstenaar..
Die ziet hier dat hij wel wat punten heeft gehaald, maar net niet genoeg om in de prijzen te vallen. En hij / zij ziet het kunstwerk van de rivaal en weet dat hij / zij beter kan en het een volgende keer doet.

Vol verwachting klopt het hart van de jury, wachtend op de volgende inzendingen.
pi_32272557
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:16 schreef LXIV het volgende:
FF de tussenstanden voor verhalen:
Gedeelde 1e plaats: De duivel in het spel / Erythofobia beiden 19 punten
2e plaats: Lilith 14 punten
3e plaats: Herfstprinses 11 punten
4e plaats: Rood III 9 punten
5e plaats: Martina 8 punten
6e plaats: Rood I 7 punten
7e plaats: De beslissing 6 punten
8e plaats: Chatroom 5 punten
9e plaats: De as van het Kwaad 1 punt
Bewerkt met punten gegeven na deze tussenstand en ook de andere categorieën:

Verhalen
1e plaats: De duivel in het spel 22 punten
2e plaats: Erythofobia 20 punten
Gedeelde 3e plaats: Lilith en Herfstprinses 15 punten
4e plaats: Rood III 9 punten
Gedeelde 5e plaats: Martina en Chatroom 8 punten
6e plaats: Rood I 7 punten
7e plaats: De beslissing 6 punten
9e plaats: De as van het Kwaad 1 punt

Gedichten
1e plaats: De dominante 19 punten
Gedeelde 2e plaats: De rode massa & M'n hart is roder dan zou moeten 17 punten
3e plaats: Kersen 14 punten
4e plaats: Verkeerslicht 13 punten
5e plaats: Rood 12 punten
6e plaats: Rood-door 8 punten

Beeldend
1e plaats: The green ribbon of red kisses 24 punten
2e plaats: 1917-1991 23 punten
Gedeelde 3e plaats: Canon 007-550 en Judith Herzberg's Botshol 21 punten
4e plaats: Roodzegel 12 punten

Puntentelling onder voorbehoud en natuurlijk onder voorwaarde dat niemand op zichzelf heeft gesteemd. Er kan nog best iets gebeuren, dus!
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:15:59 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_32279657
Ow, maar als de - stemmen serieus mee mogen doen, wil ik ook nog - stemmen. (en ja, dus mijn stem veranderen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32279819
Wil je punten gaan verwijderen of begrijp ik je niet goed...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')