quote:Op maandag 14 november 2005 09:50 schreef Augustina het volgende:
Sorry, ik wilde wat wijzigen in het stemtopic. Maar heb zitten prutsen. Vergeef me, het is nog maandagochtend.
Nu ja, wat mij betreft een gedeelde eerste plaats...quote:Op maandag 14 november 2005 10:50 schreef DaMart het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij een gelijk spel? Krijgen we dan een gedeelde eerste plaats, of wint degene met de meeste #1 noteringen?
Die vraag is al eens voorbij gekomen, maar volgens mij is er nog geen antwoord van de organisatoren op gekomen... en het lijkt wel een actueel thema te woren
tellen er dan meerdere wedstrijden mee voor het bepalen van de uiteindelijke winnaar of winnares?quote:Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef Isabeau het volgende:Ik vind een gedeelde eerste plaats ook niet erg hoor. Er komen toch meer wedstrijden en de punten zijn gewoon cumulatief. Het lijkt me stug als je een plaats blijft delen.
Jawel, maar de wedstrijd is publiekelijk bezit, geen bezit van alleen modsquote:Op maandag 14 november 2005 11:35 schreef _Arual_ het volgende:
jij bent de mod!
Ja, gewoon iedere ronde wel opnieuw beginnen, maar misschien is het toch leuk om totaalstanden bij te houden. Gewoon voor de statistieken.quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef LXIV het volgende:
Klinkt goed.
PS Om de punten cumulatief door te laten tellen is niet eerlijk voor mensen die later instappen in de wedstrijd. Die beginnen dan meteen met een achterstand. Ik stel voor om iedere nieuwe ronde weer met 0 te beginnen. Misschien kan er om de 5 of 10 wedstrijden een Überschrijver benoemd worden.
Zo gaat het ook gebeuren. Elke wedstrijd is er gewoon een nieuwe wedstrijd. Ook is er een "Totaalstand" waar misschien een ander op 1 staat.quote:Op maandag 14 november 2005 12:06 schreef Biancavia het volgende:
Ja, gewoon iedere ronde wel opnieuw beginnen, maar misschien is het toch leuk om totaalstanden bij te houden. Gewoon voor de statistieken.![]()
Of voor mensen die binnenkort waarschijnlijk moeten gaan klussen in een nieuw huis en gaan verhuizen en daardoor mogelijk niet voldoende tijd over hebben om een inzending voor de volgende wedstrijd te produceren...quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef LXIV het volgende:
Klinkt goed.
PS Om de punten cumulatief door te laten tellen is niet eerlijk voor mensen die later instappen in de wedstrijd. Die beginnen dan meteen met een achterstand. Ik stel voor om iedere nieuwe ronde weer met 0 te beginnen. Misschien kan er om de 5 of 10 wedstrijden een Überschrijver benoemd worden.
Inderdaad... schrijven is zo ouderwets... vanaf nu noemen we het gewoon typenquote:Op maandag 14 november 2005 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Schrijven?? Schrijven!!? Waarom heeft iedereen het toch over schrijven??
* Automatic_Rock kijkt boos![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef DaMart het volgende:
Inderdaad... schrijven is zo ouderwets... vanaf nu noemen we het gewoon typen
*Eensch met Augiequote:Op maandag 14 november 2005 12:20 schreef Augustina het volgende:
Haha AR, dat denk ik nou ook steeds.![]()
Maar ik denk dat de poll maar een dag of 3 hoeft te blijven staan. Degene die in de poll stemmen zijn toch meestal degenen die mee willen doen met de wedstrijd. Zij houden vaak dan toch wel de wedstrijd in de gaten en hoeft dan niet zo lang te blijven staan.
Omdat we juist met het stemmen op de inzendingen andere mensen willen aantrekken, kan dat wel een week blijven staan. Alle verhalen lezen kost toch even wat tijd.
Helemaal eens.quote:Op maandag 14 november 2005 12:20 schreef Augustina het volgende:
Haha AR, dat denk ik nou ook steeds.![]()
Maar ik denk dat de poll maar een dag of 3 hoeft te blijven staan. Degene die in de poll stemmen zijn toch meestal degenen die mee willen doen met de wedstrijd. Zij houden vaak dan toch wel de wedstrijd in de gaten en hoeft dan niet zo lang te blijven staan.
Omdat we juist met het stemmen op de inzendingen andere mensen willen aantrekken, kan dat wel een week blijven staan. Alle verhalen lezen kost toch even wat tijd.
Ik ben benieuwt trouwensquote:Op zondag 13 november 2005 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde morgen mijn voorkeur plaatsenOm 14:59 of zo
Ik heb in de wandelgangen wel iets gehoord over een berichtje op de FP..quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Augustina het volgende:
Is er niet een actie mogelijk om meer stemmers te verkrijgen? Een berichtje op FP of iets dergelijks. Niet dat ik daar zelf ooit op kijk, maar wellicht anderen. Of misschien zijn er nog betere ideeën.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen wel iets gehoord over een berichtje op de FP..
Maar dit is nog maar de eerste wedstijd he, toch min of meer een testversie.
Misschien dat er bij de volgende wedstrijd ook iets met de FP gedaan kan worden...
k heb al in twee topics wat eh..gespamdquote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Augustina het volgende:
Is er niet een actie mogelijk om meer stemmers te verkrijgen? Een berichtje op FP of iets dergelijks. Niet dat ik daar zelf ooit op kijk, maar wellicht anderen. Of misschien zijn er nog betere ideeën.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
k heb al in twee topics wat eh..gespamd
daar heb ik ook last van...quote:Op maandag 14 november 2005 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of voor mensen die binnenkort waarschijnlijk moeten gaan klussen in een nieuw huis en gaan verhuizen en daardoor mogelijk niet voldoende tijd over hebben om een inzending voor de volgende wedstrijd te produceren...![]()
klinkt mooi!quote:Op maandag 14 november 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar houden we dit aan dan?
20 dagen typen/schrijven/verven/boetseren/dichten/paintshoppen/steenhouwen/mode maken/tekenen/kleien/kalligraferen/ontwerpen/creatief zijn/doe het zelven
7 dagen stemmen
1-4 dagen poll voor nieuw onderwerp (alleen 1 dag in februari, voor de rest 3-4)
Op de eerste van de maand begin nieuwe wedstrijd.
Dan kan je altijd zeggen dat een nieuwe wedstrijd ingaat op de 1e van de maand en stopt op de 20ste. Dan t/m de 27ste stemmen en dan de eerste van de maand een poll met een nieuw onderwerp. Doen we voor de rest van november een korte 'tussenwedstrijd' of zo
quote:Op maandag 14 november 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
20 dagen typen/schrijven/verven/boetseren/dichten/paintshoppen/steenhouwen/mode maken/tekenen/kleien/kalligraferen/ontwerpen/creatief zijn/doe het zelven
ik ben voor die extra wedstrijd. Voor de bonuspuntenquote:Op maandag 14 november 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
En dan t/m 30 november nog een super korte tussendoor wedstrijd waarbij een kort verhaal/gedicht/kort kunstwerkkan worden gemaakt?
Of beginnen we pas 1 december weer?
Of delen we de rest van november + december in tweeën en maken nog twee wedstrijden voor 1 januari?
Een poll hoeft niet lang te duren, toch?quote:Op maandag 14 november 2005 12:57 schreef Augustina het volgende:
Ik wil nog wel twee inzendingen maken hoor. Maar ja, dan moeten er ook twee polls komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |