ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een klein moment dacht ik dat "Dan hop, naar het stemtopic" een volledig goed rijmende zin was. Maar de waarheid kwam snel weer aan het licht.
Iedereen kan schrijvenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:18 schreef Troel het volgende:
Ik vind het echt mooie dingen die ingeleverd zijn. Ik wou dat ik zo kon schrijven
Dat wordt herlezen dus. Ik heb weliswaar gestemd, maar de inzendingen zijn het zeker waard om nogmaals te lezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:48 schreef DaMart het volgende:
Ik heb wat te lezen dit weekend geloof ik
* Tha_Erik eensch ischquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt herlezen dus. Ik heb weliswaar gestemd, maar de inzendingen zijn het zeker waard om nogmaals te lezen
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook leuk als mensen voor je eigen verhaal stemmen, dan voel je je zo speciaal.
'We'?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zijn 'we' al begonnen?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Hoewel we daarmee misschien onszelf wel ietsjes verraden! Aangezien nog niet elk verhaal stemmen heeft.
* Tha_Erik voelt zich speciaalquote:
* Tha_Erik voelt zich niet meer speciaalquote:Maar ik gun het dan ook weer iedereen.![]()
Ben ik met je eens, hij gaat in m'n signature.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef LXIV het volgende:
Er hebben nog relatief weinig mensen gestemd!
Zouden ze allemaal nog aan het lezen zijn, weten ze niet dat het al begonnen is, of kunnen ze geen keuze maken?
Eigenlijk moeten we ff wat reclame in andere onderwerpen crossposten om wat aandacht te trekken!
LXIV
Ik heb meteen nadat het officieel bekend was dat er een wedstrijd was het in mijn onderschrift gezetquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef LXIV het volgende:
Er hebben nog relatief weinig mensen gestemd!
Zouden ze allemaal nog aan het lezen zijn, weten ze niet dat het al begonnen is, of kunnen ze geen keuze maken?
Eigenlijk moeten we ff wat reclame in andere onderwerpen crossposten om wat aandacht te trekken!
LXIV
Na de stemtopic kwam er toch een napraattopic, waarin alle auteurs desgewenst het verhaal konden toelichten, en de complimentjes en stemmen in ontvangst kan nemen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb meteen nadat het officieel bekend was dat er een wedstrijd was het in mijn onderschrift gezet. Niet dat ik zo veel in andere topics post hoor, maar toch, het staat er
.
Ergens vind ik het wel jammer dat de makers niet bekend zijn, want nu is het allemaal zo afstandelijk. Kan niet echt je blijheid uitdrukken als je dire punten hebt gekregen, of een leuk compliment, of (ik lees het net in het stemtopic) een eervolle vermelding. Kan me zo voor stellen dat de maker daar vrolijk van wordt.
Mwa... het is meer dat ik denk dat het fijn is om je vrolijkheid, of teleurstelling kwijt te kunnen, maar dat kan na afloop dus altijd nog. Ik ga nu slapen, voordat ik er straks per ongeluk letterlijk uitflap welke werken van mij zijnquote:
Oh ik dacht juist dat ik het verkeerd had begrepen. Maargoed, welterusten! Slaap maar lekker lang zodat de tijd sneller verstrijkt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa... het is meer dat ik denk dat het fijn is om je vrolijkheid, of teleurstelling kwijt te kunnen, maar dat kan na afloop dus altijd nog. Ik ga nu slapen, voordat ik er straks per ongeluk letterlijk uitflap welke werken van mij zijn.
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:13 schreef LXIV het volgende:
9 stemmers tot zover.
Ben een beetje bang dat dit voornamelijk een "eigen feestje" wordt.![]()
Ik heb ook zojuist gestemd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan heeft nog niet eens iedereen die een inzending gestuurd heeft gestemd![]()
Dat is niet zo erg...dit is nog maar de eerste keer en er komen vast steeds meer mensen bijquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:13 schreef LXIV het volgende:
9 stemmers tot zover.
Ben een beetje bang dat dit voornamelijk een "eigen feestje" wordt.![]()
Dat wordt op de volgende dag, om 16:00 bij de lokale zandbak uitgevochten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat wordt er eigenlijk gedaan met een gelijke score, mocht die voorkomen?
Een zandtaartjes/koekjes-bak wedstrijdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat wordt op de volgende dag, om 16:00 bij de lokale zandbak uitgevochten.
Zinvol bloedvergieten dus? Past wel het thema!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat wordt op de volgende dag, om 16:00 bij de lokale zandbak uitgevochten.
Ja, precies.quote:Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het streepje ( - )geeft aan dat er geen bij is die drie punten waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |