Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het subforum waar je bijna altijd in post![]()
Ik ruik dat soort dingen gewoonquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Ik ontken!![]()
maar nu wel.. ik ben dus een hapje etenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh dat is niet zo slim
Ik zal eens de frietuurpan aan zetten
Is goedquote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar nu wel.. ik ben dus een hapje eten
Helderziende.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ruik dat soort dingen gewoon![]()
Wat heb je gegeten?quote:
Wat ga jij koken? en eetsmakelijk alvastquote:
O, dat ene wat je laatst en daar voor ook al hadquote:
en wat lekker is en iets met gezond te maken heeftquote:Op donderdag 10 november 2005 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, dat ene wat je laatst en daar voor ook al had![]()
garantie-werk dus... maar wel kutquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef classpc het volgende:
Onze Samsung breedbeeld tv die we dit jaar aangeschaft hebben lijkt nu het loodje gelegd te hebben.
Geen enkel teken van leven.
Kan 1 van de 100 zijn, maar ik heb nu niet meer een goed beeld over Samsungquote:Op donderdag 10 november 2005 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
garantie-werk dus... maar wel kut![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
magnetronmaaltijdmaar smakelijk hoor!
goed punt, ben net bezigquote:Op donderdag 10 november 2005 18:46 schreef qu63 het volgende:
lazy boy al geluisterd Fles?
sommige dingen zijn wel leukquote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed punt, ben net bezig
We only read the headlines is een irritant nummer
Al die suffe brainwaste erin
Danny DeVito is taller than Dolly Partonquote:
ik heb altijd Philips gehad, dus ik kan je niet helpen aan een positief Samsung beeld.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan 1 van de 100 zijn, maar ik heb nu niet meer een goed beeld over Samsung
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |