Lijkt me sterkquote:
lazy boyquote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo cool zelfs, dat ik ff m'n sig doe
daz lekker kutquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef classpc het volgende:
Onze Samsung breedbeeld tv die we dit jaar aangeschaft hebben lijkt nu het loodje gelegd te hebben.
Geen enkel teken van leven.
Nou je t zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 19:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Meestal zit er toch wel een jaartje garantie aanvast?![]()
Iddquote:Op donderdag 10 november 2005 19:13 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Meestal zit er toch wel een jaartje garantie aanvast?![]()
Jep, maar niet hier.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tegenwoordig kan alles he..
ja, da's wel vervelend ja..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep, maar niet hier.
En voor 2 personen ga ik geen afwasmachine laten draaien, je moet 't toch weer in en uitruimen.
heb je al gepowernapt vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel typisch een tekst voor mij
Wow cool!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Giphart heeft het in zijn laatste roman over Fok! Althans, Art Troost, de hoofdpersoon heeft het over Fok!.
Toch geinig he?
nee, sla ik ff over vandaagquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb je al gepowernapt vandaag
Opmerkelijk, en wel grappigquote:Op donderdag 10 november 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond!
Giphart heeft het in zijn laatste roman over Fok! Althans, Art Troost, de hoofdpersoon heeft het over Fok!.
Toch geinig he?
Hij noemt ene renéSite speciaal bij naam lees ik nu! Als favo modje!quote:
Gewone tv. Hij is nog niet eens een jaar. We hebben inderdaad nog gewoon garantie, maar het is wel vervelend dat hij het nu al niet meer doet.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Das wel balen zeg! en dat na een jaargewone TV of plasma/lcd.
He, lief dat je je mening zo vertelt mevrouw Giphartquote:Op donderdag 10 november 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij noemt ene renéSite speciaal bij naam lees ik nu! Als favo modje!![]()
Neh, da's een geintje![]()
daarom.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, da's wel vervelend ja..![]()
ja, dan moet je inderdaad niet gaan wachten tot je een vaatwasser kunt aanzettenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.
Huisgenoot had 2 pannetjes, ik ook, en een bordje, bestek en glas enz..
Geen volle vaatwasmachine, en 't is nog gezellig ook om ff af te wassen met z'n 2
Sssssstquote:Op donderdag 10 november 2005 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, lief dat je je mening zo vertelt mevrouw Giphart![]()
Zou wel een fabrieks foutje tussen zitten.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Gewone tv. Hij is nog niet eens een jaar. We hebben inderdaad nog gewoon garantie, maar het is wel vervelend dat hij het nu al niet meer doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |