abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 17:35:15 #126
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32153433
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat 8 agenten zijn geschorst vanwege het in elkaar slaan van een jongen. Iemand meer info hierover?
Hier staat het te lezen:

http://news.tf1.fr/news/france/0,,3261972,00.html
---verdwijnt---
pi_32153451
Die verdomde agenten ook, criminelen zijn het!
eeeh
pi_32156679
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef Posdnous het volgende:

Succes.
Je kan ook uitleggen waarom hij ernaast zit. Daar zou ik meer respect voor opbrengen dan de manier waarop je nu aan het antwoorden bent.
geen
pi_32157422
Zaterdag rellen in Brussel gepland.

Dit stond op http://www.internation.be/2005/11/09/zaterdag-rellen-in-brussel/ :
quote:
Het kan een voorbarige post zijn, doch de journalist in mij kan het niet aan zich laten voorbijgaan. Via mijn werk in het brusselse heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat er zaterdag, naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs, identieke acties gepland zijn in Brussel.paris is burning

Ik kan zelfs heel specifiek zijn in wat er meer dan waarschijnlijk staat te
gebeuren : mails werden rondgestuurd tussen (noord)afrikaanse allochtonen met de boodschap allemaal te verzamelen rond 20u aan de Brouckère in Brussel.
Vandaar zouden ze hun vernielingstocht beginnen, bovenaan de lijst staat de Nieuwstraat waarrond ze zullen trachten zoveel mogelijk auto’s in brand te steken. Daarna gaat de tocht uiteraard verder, maar de situatie zal bepalen hoe, wat en waar. De groepen “jongeren” (het betreft hier minstens evenzeer volwassenen) staan allemaal in contact via gsm’s en menen het zeker serieus.

paris is burningMolotovcocktails moeten op veel plaatsen in Molenbeek niet eens meer gemaakt worden, die liggen in grote getale te wachten op een reden om het huis te verlaten en vernieling te stichten. Veel zal natuurlijk afhangen van de reactie op die mails, maar gezien de kleine incidentjes van de voorbije dagen lijkt de kans op veel aanhang tijdens beter georganiseerde acties vrij groot. Ook de talrijke forwards van dezelfde mails bewijst eens te meer het snel verspreidende succes van de extreme getto-mentaliteit in Parijs. Laat ons hopen dat ik ongelijk heb. En anders dat er snelle en duidelijke tegenactie komt.

Op een vredevol weekend . . .
Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009136.html

edit: Bovenstaande is van woensdag 9 November.

edit: Ook in Waalwijk (Nederland dus) zijn wat auto's in de fik gegaan.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:12:04 #130
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32157704
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef RuL0R het volgende:
Zaterdag rellen in Brussel gepland.

Dit stond op http://www.internation.be/2005/11/09/zaterdag-rellen-in-brussel/ :
[..]

Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009136.html

edit: Bovenstaande is van woensdag 9 November.
Dat bericht is ondertussen al zo vaak gepost (ook door mij) en in bijna alle Belgische kranten verschenen... die relschoppers zouden wel een beetje dom zijn als ze het oorspronkelijke plan nog zouden uitvoeren.
---verdwijnt---
pi_32157969
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat bericht is ondertussen al zo vaak gepost (ook door mij) en in bijna alle Belgische kranten verschenen... die relschoppers zouden wel een beetje dom zijn als ze het oorspronkelijke plan nog zouden uitvoeren.
Ik heb het nog nergens in dit topic (ook in deel 16) gezien.

Anyway: er zitten een aantal mensen in Belgie die redelijk gedreven zijn om grote rellen te organiseren, kan nog "leuk" worden als ze daar in slagen.

edit: En de Belgische politie gaat ook niet alle agenten in de betreffende straten zetten dus waarschijnlijk is plan A nog steeds aardig uitvoerbaar.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32159067
19h58 urban Violences: 3 cars and a motor bike set fire to in the district of Reynerie in Toulouse

Met 3 auto's en een motor bijt Toulose weer de spits af.
pi_32159962
Het is iedere keer Toulouse de laatste tijd.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 10 november 2005 @ 21:35:22 #134
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32160596
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:37 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Je kan ook uitleggen waarom hij ernaast zit. Daar zou ik meer respect voor opbrengen dan de manier waarop je nu aan het antwoorden bent.
Sorry, met mensen die zo keihard hele bevolkingsgroepn onderuit halen, zelfs als minderwaardig bestempelen, zonder ook maar enig benul te hebben van hun situaties kan ik niet serieus in discussie gaan.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32161027
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Sorry
Ja, sorry, inderdaad.
geen
pi_32161158
@ Posdnous en natte-flamoes: Graag even inhoudelijk en on-topic blijven reageren, de mods hebben gewaarschuwd deze discussie definitief op slot te zetten als het weer ontspoort.
pi_32163089
Niks te melden vanavond?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 10 november 2005 @ 22:53:28 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32163282
Sarkozy is gewoon een soort van pyromaan, hij zorgt zelf voor de brandjes met zijn beledigende uitingen om vervolgens zelf weer voor edele brandweerman te spelen en zijn mannelijkheid te tonen met keiharde acties en zo het Franse volk te laten zien dat hij "goed" bezig is, misschien koestert hij de hoop met dit gedrag in een nog grotere villa te wonen en een nieuwe Nokia 6630 met navigatie kan bemachtigen.

²

[ Bericht 2% gewijzigd door BansheeBoy op 10-11-2005 23:00:01 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 10 november 2005 @ 23:31:24 #139
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32164655
Eén ding is zeker, kansarmoede discrimineert niet,
er zijn nog zekerheden.
pi_32170765
quote:
PARIJS - In Frankrijk gingen in de nacht van donderdag op vrijdag zon 395 auto's in vlammen op. De politie pakte in de eerste uren van de nacht 168 mensen op, maar sprak desalniettemin van een relatief rustige nacht. Een woordvoerder verklaarde dat er nog steeds sprake was van een 'neerwaartse trend'. De rellen in de Franse buitenwijken namen in hevigheid en omvang af nadat de regering eerder deze week een avondklok instelde.

Maar rond Parijs was er een lichte stijging te zien van het aantal auto's dat in brand werd gestoken. Daar gingen 89 voertuigen in vlammen op, tegen 79 in de voorgaande nacht. Ook een overheidsgebouw werd aangestoken.

Twee nachten geleden werden in heel Frankrijk nog 482 auto's in brand gestoken. Ondanks de relatieve rust sprak de hoofdcommissaris van de politie in Parijs de vrees uit dat de rellen zich dit weekeinde naar het centrum van de Franse hoofdstad zouden verplaatsen. Hij baseerde zich op onderschepte sms-berichten en meldingen op internetsites waarin wordt opgeroepen tot "gewelddadige acties" in Parijs.

De Franse president Chirac zei donderdagavond dat Frankrijk de lessen van de rellen onder ogen moest zien en, als de orde eenmaal is hersteld, de problemen van de inwoners van de kansarme buitenwijken moet aanpakken. De Franse minister van Financiën Breton zegt in een interview met de Britse krant Financial Times dat hij binnenkort een aantal voorstellen zal doen om de situatie in de wijken te verbeteren.
Ik ben benieuwd wat er dit weekend gebeurd, en hoe serieus wij, en vooral de Franse regering, dit bericht moet nemen

Bron
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32170848
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:50 schreef Snatched het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er dit weekend gebeurd, en hoe serieus wij, en vooral de Franse regering, dit bericht moet nemen

Bron
ze zullen vast wel wat proberen, die mensen hebben toch niks te verliezen
pi_32170891
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:56 schreef ASroma het volgende:

[..]

ze zullen vast wel wat proberen, die mensen hebben toch niks te verliezen
Nou, ze houden weinig over op deze manier, hoogstens een baan bij Peugeot of Renault

Maar als dit bericht inderdaad waar is, en ze willen en masse gaan rellen, dan zou de regering er wat mij betreft goed aan doen om het leger in te schakelen, en keihard op te treden. De hooligan uithangen doe je maar ergens anders. Dit heeft namelijk niets meer met onvrede te maken, dit is gewoon knokpartijen en rellen organiseren.

Frankrijk zou er goed aan doen om dit heel hard, en heel snel de kop in te drukken...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32170930
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Sarkozy is gewoon een soort van pyromaan, hij zorgt zelf voor de brandjes met zijn beledigende uitingen om vervolgens zelf weer voor edele brandweerman te spelen en zijn mannelijkheid te tonen met keiharde acties en zo het Franse volk te laten zien dat hij "goed" bezig is, misschien koestert hij de hoop met dit gedrag in een nog grotere villa te wonen en een nieuwe Nokia 6630 met navigatie kan bemachtigen.

²
dat heb je van die franse burger die werd geinterviewd op nova. Zo'n burger maakt de zaken van dicht bij mee, en baseert zijn uitspraak daarover. Jij kopieert die hele vergelijking zonder dat je daar enig gevoel bij kan hebben, in ieder geval nooit het gevoel wat die man erbij heeft. Wat krijg ik een vieze bijsmaak van je post.
geen
pi_32171091
geweld
ap

PARIJS - De voorbije nacht zijn in Frankrijk weer zo'n 400 voertuigen in brand gestoken. Dat is evenveel als de nacht voordien. Het geweld neemt dus niet langer af. Over het hele land werden 168 relschoppers gearresteerd. Zeven politieagenten raakten gewond, waarvan vier in Lyon.

Er blijft een politiemacht van 12.000 manschappen op de been. In Parijs zijn 2200 politieagenten en gendarmen gemobiliseerd voor de ceremonie rond de 87e verjaardag van de wapenstilstand op de Champs-Elysées. President Jacques Chirac zal op deze ceremonie aanwezig zijn. BELGA
pi_32171208
.

[ Bericht 99% gewijzigd door RZero op 11-11-2005 09:19:35 ]
pi_32171227
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:17 schreef RZero het volgende:
Maar het heeft niets met de islam te maken. Écht niet!

http://x700.putfile.com/videos/a4-31003132596.wmv

pi_32171241
Opnieuw minder rellen in Frankrijk

Uitgegeven: 11 november 2005 07:30
Laatst gewijzigd: 11 november 2005 07:31

PARIJS - In Frankrijk gingen in de nacht van donderdag op vrijdag zon 395 auto's in vlammen op. De politie pakte in de eerste uren van de nacht 168 mensen op, maar sprak desalniettemin van een relatief rustige nacht. Een woordvoerder verklaarde dat er nog steeds sprake was van een 'neerwaartse trend'. De rellen in de Franse buitenwijken namen in hevigheid en omvang af nadat de regering eerder deze week een avondklok instelde.

Maar rond Parijs was er een lichte stijging te zien van het aantal auto's dat in brand werd gestoken. Daar gingen 89 voertuigen in vlammen op, tegen 79 in de voorgaande nacht. Ook een overheidsgebouw werd aangestoken.

Twee nachten geleden werden in heel Frankrijk nog 482 auto's in brand gestoken. Ondanks de relatieve rust sprak de hoofdcommissaris van de politie in Parijs de vrees uit dat de rellen zich dit weekeinde naar het centrum van de Franse hoofdstad zouden verplaatsen. Hij baseerde zich op onderschepte sms-berichten en meldingen op internetsites waarin wordt opgeroepen tot "gewelddadige acties" in Parijs.

Chirac

De Franse president Chirac zei donderdagavond dat Frankrijk de lessen van de rellen onder ogen moest zien en, als de orde eenmaal is hersteld, de problemen van de inwoners van de kansarme buitenwijken moet aanpakken. De Franse minister van Financiën Breton zegt in een interview met de Britse krant Financial Times dat hij binnenkort een aantal voorstellen zal doen om de situatie in de wijken te verbeteren.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:27:27 #148
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32171386
quote:
Sarkozy is gewoon een soort van pyromaan, hij zorgt zelf voor de brandjes met zijn beledigende uitingen
Want zo behoor je om te gaan met "beledigingen" als je arm bent. Daar hebben religie, cultuur en/of afkomst niets mee te maken, weet ik nu van een aantal mensen hier.
Als ik bovenstaand filmpje zie heb ik daar toch zo mijn twijfels over. Ik geloof dat de kapers van 9-11 ook uitstekende opleidingen achter de rug hadden. Gelukkig blijkt de meerderheid van de moslims niet gevoelig voor de pogingen van deze totaal niet-zielige relschoppers om een burgeroorlog te ontketenen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:41:43 #149
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32171631
Interessante discussie nu op radio 1. Gewoon geen uitkering voor gezonde mensen tussen 18 en 50. Het slachtofferdenken van links heeft geleid tot een volledig verloren generatie in Frankrijk.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32171862
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat denk jij dat de oplossing is dan?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')