die negers, afrikanen is een beter woord, hebben voornamelijk een moslim geloof. net als in de rest van de westerse wereld denken ze dat hun social economische positie het resultaat is van de rest van de westerse bevolking en zijn daarom dus gaan rellen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef Meki het volgende:
[..]
User Clourhide postte in vorige topic dat een Jood mee relde
en Negers er zijn genoeg foto´s en daar zie je veel negers

Waar haal jij 'negers' vandaan dan? Noordafrikanen zijn het, en noordafrikanen zijn over het algemeen moslims.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Negers Moslims![]()
ik ken genoeg negers uit Mali , Nigeria , Senegal
die zijn geen Moslims -althans die meerellen in Paris

als ik een goede bron vind met duidelijke teken als Nederlander dan is het waarquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
die negers, afrikanen is een beter woord, hebben voornamelijk een moslim geloof. net als in de rest van de westerse wereld denken ze dat hun social economische positie het resultaat is van de rest van de westerse bevolking en zijn daarom dus gaan rellen.
als 30 nederlanders en een 2 marocs een groep moslims het ziekenhuis inslaat dan komt jij ook met een topic: neo-nazi's/racisten slaan moslims ziekenhuis in!

Hoezo? Ik vond Theo ook een troll, dat was ik eens met Mohammed B. Alleen de manier waarop hij hem zogezegd op de feiten drukte vond ik wat rigoreus en ben ik uiteraard enigzins niet met hem eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Inhoudelijk gelijk? Laat me niet lachen man.

Als er 5000 Nederlanders staan te rellen, en 10 duitsers en 5 belgen, dan heb je het toch ook over een groep Nederlanders die staan te rellen? Face it het zijn bijna allemaal moslims.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Meki het volgende:
[..]
er waren voornamelijk negers en een Jood erbij die gingen rellen

Theo maakte gebruik van een grondwettelijk grondrecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vond Theo ook een troll, dat was ik eens met Mohammed B. Alleen de manier waarop hij hem zogezegd op de feiten drukte vond ik wat rigoreus en ben ik uiteraard enigzins niet met hem eens.²

Welk feit? Het feit dat moslimfundamentalisten gewelddadig kunnen zijn en een bedreiging voor de openbare orde? Feiten bestaan niet omdat jij en een gewelddadige moslimfundamentalist iets vinden.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vond Theo ook een troll, dat was ik eens met Mohammed B. Alleen de manier waarop hij hem zogezegd op de feiten drukte vond ik wat rigoreus en ben ik uiteraard enigzins niet met hem eens.²

world fact book cia.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Negers Moslims![]()
ik ken genoeg negers uit Mali , Nigeria , Senegal
die zijn geen Moslims -althans die meerellen in Paris

Nee onjuistquote:Op donderdag 10 november 2005 09:57 schreef highway101 het volgende:
[..]
Als er 5000 Nederlanders staan te rellen, en 10 duitsers en 5 belgen, dan heb je het toch ook over een groep Nederlanders die staan te rellen? Face it het zijn bijna allemaal moslims.

de helft van Nigerianen die meerellen zijn dus christenenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:59 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
world fact book cia.
jij kent genoeg negers uit die landen? dus jij weet dat die meerellen in frankrijk? bron toevallig?
world fact book:
mali: Muslim 90%, indigenous beliefs 9%, Christian 1%
nigeria: Muslim 50%, Christian 40%, indigenous beliefs 10%
senegal: Muslim 94%, indigenous beliefs 1%, Christian 5% (mostly Roman Catholic)
goh zeker allemaal bekeerd toen ze naar frankrijk kwamen als dat de hoofdlanden zijn van herkomst!
denk dat er veel meer meer mensen komen uit algarije:
Sunni Muslim (state religion) 99%, Christian and Jewish 1%
de meeste immigranten in frankrijk zijn NOORD-AFRIKANEN.
ga maar ff zoeken wat daar de hoofdreligie is!!!!

http://www.nieuws.nl/27938quote:Veel van de relschoppers zijn de in Frankrijk geboren kinderen van immigranten van Arabische afkomst.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Frankrijkquote:Als gevolg van de immigratie uit Azië, Turkije en Noord-Afrika heeft Frankrijk daarnaast een grote moslimbevolking gekregen: 3 tot 5 miljoen.

ze zijn in franrkijk geboren dus dan zijn ze fransenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/27938

5 Miljoen moslims jahquote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef DarkDancer het volgende:
wikedia:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frankrijk
zo, nog meer onzin te vertellen meki!
kom in het vervolg met bewijzen en bronnen ipv hersenloos geblaat omdat je "broeders" weer eens in de fout gaan.

En de rellers komen uit noordafrika.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Meki het volgende:
[..]
5 Miljoen moslims jah
maar Negers heb je daar niet bij
Negers komen uit WEST-AFRIKA
dus ook negers en een jood

een bron ?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
En de rellers komen uit noordafrika.

dus jij weet het beter dan de rest, mag ik ff bronnen dat die negers GEEN MOSLIMS ZIJN!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Meki het volgende:
[..]
5 Miljoen moslims jah
maar Negers heb je daar niet bij
Negers komen uit WEST-AFRIKA
dus ook negers en een jood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |