Weet het niet of er weer een list komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:15 schreef frizti het volgende:
Leuke TT, maar ik ben bang dat BB wel weer een list zal verzinnen om hem erin te houden.
chantal is een vreselijk kut wijf.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
met zo'n TT na de nacht van Chantal [moge zij met haar tong afbijtend zeven maal zeventig maal door een brandend braambos moeten kruipen]
Ben benieuwd of er vandaag gelijk weer genomineerd wordt of pas volgende week.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:20 schreef MissX het volgende:
vandaag Rob volgende week Chantal
zeker wetenquote:
Ze hadden gister een Diner maar misschien wist je dat al, iig is er verder bij mijn weten weinig tot niets gebeurdquote:Op donderdag 10 november 2005 08:39 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Nog iets boeiends gebeurd gisteravond wat ik echt terug moet lezen???
dan mag je niet meer posten in deze topicquote:Op donderdag 10 november 2005 08:38 schreef BONG4002 het volgende:
bew
Ik zwaai Rob nog niet uit, denk eerder dat Benno eruitgaat
in een playboy restaurantquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hadden gister een Diner maar misschien wist je dat al, iig is er verder bij mijn weten weinig tot niets gebeurd
Kan ik niet echt steekhoudend zeggen, ik denk dat hij niet echt meer veel toevoegd aan het programma en ik gok erop dat er voor hem geen 'rol' meer is in BB in de ogen ván BBquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan mag je niet meer posten in deze topic![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waarom denk je dat menno weg moet ipv Rob?
Er werd erg tam gereageerd op de kreten en het lokte geen discussie uitquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!!!!
in de streamverslagen (bedankt daarvoor!) las ik dat BB allemaal kreten heeft getoond op het scherm. Uit de streamverslagen haalde ik niet echt of daar nou fel op gereageerd werd.
Kan iemand me dat vertellen?
heeft ingrid opgebiecht dat zij Menno voor vanalles en nog wat heeft uitgemaakt?
(leuke actie van BB trouwens, jammer dat ze niet gewoon de beelden van degene die het zei erbij toonden..)
Het lijkt er op dat je een beetje jaloers bent op lieske.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:44 schreef MissX het volgende:
ik vind die Lieske vereering en geilerij hier toch wel een beetje teveel worden hoor
die hele groep in dat huis is écht bang om te verliezen.... probeert BB eens wat leuke dingen uit, reageren die bewoners weer zo tam, en suf.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er werd erg tam gereageerd op de kreten en het lokte geen discussie uit
Je kan beter alleen de streamverslagen lezen die zijn niet gemanipuleerd.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:43 schreef Kleintje het volgende:
he, die kreten, dat wist ik niet, dat is wel boeiend.
Toch maar ff de streamverslagen lezen en op de site van bb zelf bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |