beroemd filmmaker hoor
quote:Ik vond het juist erg interessant dat hij zelf Spielberg bij dit project gehaald heeft.
Op zondag 11 november 2001 21:22 schreef yvonne het volgende:
Ha, kijk, nu hebben we een dialoogKubrick heeft meesterwerken gemaakt!!
Maar deze had nooit uitggeven mogen worden en al helemaal niet met zijn naam erbij.
quote:Clockwork orange was zeker erg goed. Maar 'Spartacus', '2001', 'Full Metal Jacket' en 'The shining' mogen er ook wezen...
Wat voor mij nog steeds een mooi werk is is
Clockwerk Orange.
quote:Fassbinder zegt me wel iets....
Op zondag 11 november 2001 21:42 schreef yvonne het volgende:
Waaaaaaaaaaaat, ken je Fassbinder niet?
wow
Dat ik dat nog mag meemaken
long time ago I guess...
maar zonder derom heen te lullen... er schiet me nu niets te binnen nee....:)
quote:Neeeeeeeeeeee, the Shining is waardeloos...
Op zondag 11 november 2001 23:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik vond het juist erg interessant dat hij zelf Spielberg bij dit project gehaald heeft.
[..]Clockwork orange was zeker erg goed. Maar 'Spartacus', '2001', 'Full Metal Jacket' en 'The shining' mogen er ook wezen...
deze film zou eigenlijk een compleet andere titel moeten hebben, is de titel van 't boek niet eens waard!
quote:wat een bull.... iedereen weet dat The Shining van Kubrick een briljante film is.
Op maandag 12 november 2001 17:50 schreef E.T. het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeee, the Shining is waardeloos...
als je een boek gaat verfilmen doe 't dan goed...deze film zou eigenlijk een compleet andere titel moeten hebben, is de titel van 't boek niet eens waard!
Kubrick rulez... einde discussie
quote:
Op maandag 12 november 2001 17:54 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Kubrick rulez... einde discussie
Slotje.
quote:Hier wou ik mij even van harte bij aansluiten!
Op maandag 12 november 2001 17:54 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:Kubrick
quote:
Op maandag 12 november 2001 23:56 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hier wou ik mij even van harte bij aansluiten!
quote:Als jij alleen maar kan redeneren door iemand's zinnen te veranderen zoals het jou uit komt dan ben je wel echt een looser ja
Kubrick rulez.... einde discussie!
[b]Kubrick rulez.... einde discussie!
can't you read
I said end of discussion!
koop anders ff een bril
quote:heb ik opgemerkt ja inderdaad....klopt.
Op dinsdag 13 november 2001 13:55 schreef SunChaser het volgende:
iemand die tegen een beetje cynische humor kan. Ik dacht dat die Kubrickfilms er vol mee zaten. Nouja, wellicht dat je dat hebt opgemerkt.
quote:Ieder z'n smaak....
Op dinsdag 13 november 2001 14:08 schreef SunChaser het volgende:
Nou Michiel, waar hebben we het dan nog over? Jij vind Kubrick goede films maken, ik niet.
Ik ben helemaal idolaat van het werk van Kubrick, ik heb me af en toe een klein beetje zitten ergeren aan de invloeden van Spielberg maar vond het verder een schitterdende film (AI that is).
Ook heb ik vaak het commentaar (na het zinken van die helicopter had het moetn eindigen) moeten aanhoren, onzin! imho... het einde maakte het juist tot een sprookje met een happy ending
Tegenwoordig lijkt wel het adagio van de Spielbergen en Lucassen van deze wereld te zijn "Laten we de film volstoppen met special effects, dan hoeven we niet na te denken over de inhoud". Ze plakken een uitgekauwd verhaaltje, dat al vele malen beter is gedaan in andere films, vast aan hun effectenmachine et voila, weer een film af.
Sorry, maar mij doen dit soort gedrochten van films me helemaal niks. Ieder ander mag een andere mening toegedaan zijn, maar het is niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |