Lekker dan... ik ben alleen erg leuk en geen schatje!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. het lastige is dat ik jou heel lief vind.. Snaptnix en lovebear schatjes vind, kleintje erg leuk vind.... en dan moet ik ook nog minnejtes uitdelen...
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lekker dan... ik ben alleen erg leuk en geen schatje!
Ik wil erg leuk en een schatje zijn
Sorry hoor maar ik ben een zij.quote:-- lovebear: nog nooit iemand zoveel zoentjes smilies en complimenten zien uitdelen als wat hij presteert gladjanus
<knip>
Jezus wat een belachelijke motivatiequote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef ChantalC het volgende:
Muizemeis... Staat boven mij... onverdraaglijk! --
* opgelucht adem haaltquote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik ben een zij.
Stemmingwisselingen? Nee hoor bitch in opleiding...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef muizemeis het volgende:
Ik wil dat iemand ChantalC onderzoekt, volgens mij brengt zij alle bewoners in gevaar met haar labiele stemmingswisselingen![]()
pst... deze heb ik net aangepast!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde jullie niet over één kam scheren
en jij hebt als pluspunt dat je een fotoboek hebt![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst... deze heb ik net aangepast!
Stemmen winnenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn bloeddruk wat doe je....
dreigt te gaan werkenquote:
belachelijk, wát een makkelijke manier om stemmen te winnenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
belachelijk, wát een makkelijke manier om stemmen te winnen
nou, ík heb dat niet nodig, ik wil winnen omdat ik zo een fantastische persoonlijkheid ben en niet omdat ik toevallig een lekker lichaam heb
Ik voel me dus ook he-le-maaaaal niet bedreigd ofzo![]()
Die laatste foto heeft toch niets te maken met mijn kont-kus opmerking hè?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst... deze heb ik net aangepast!
Misschien stiekem wel!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die laatste foto heeft toch niets te maken met mijn kont-kus opmerking hè?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Misschien stiekem wel!
Enne... Teamlead... je begon zelf over fotoboek. Had hem al aangepast voor jij het zei
Wees gerust. Dat verandert ook niet meer de komende tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:13 schreef style het volgende:
Scanman -- Nu met goede reden: tegenstemmen![]()
En toch nog bovenaan... dus je zal ook een hoop pluspunten krijgen!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heb ik inmiddels al een stuk of 40 min punten gehad hier. Gaat lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |