Flugeltjequote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef flugeltje het volgende:
-- Sportvlek (iemand minpunten geven omdat er gestemd wordt is niet sportief)
++ Cinix, (staat véél te laag)
++ Peter (staat ook veel te laag)
Zeg doka waar bemoei jij je meequote:Op donderdag 10 november 2005 07:06 schreef doka het volgende:
PC Eend-- obsessie met clonen
Pinball-- obsessie met clonen
gelijk heb je gappiequote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg doka waar bemoei jij je mee
Als ik iemand beschuldig kloon te zijn dan heb ik daar aanwijzingen voor en hele theorieen over![]()
Nu weet ik ook dat ik een beetje paranoia ben, dus ook mis kan zitten en als ik die kloon (die ik denk te zien) dan 'uitlok' krijg ik een reactie, waar ik ook weer allemaal dingen uit denk te kunnen herleiden![]()
Maar als die user daar dan een beetje pissig om wordt kan ik dat wel *kuch begrijpen *kuch (maar waarom zou diegene eigenlijk pissig worden als het niet waar is, als iemand mij zou beschuldigen zou ik daar alleen maar om moeten lachen).
Maw als ik jou had beschuldigd had je recht van spreken, maar dit vind ik zo goedkoop
Zijn het soms jouw klonen die ik beschuldigde( want dan zat ik idd verkeerd
)
En dan nog te laf om zelf op de lijst te staan
Ik zal je er wel even bijzetten en eventueel Pinball vragen de Tanja strijbijl babyrammelaar te begraven, of de andere mensen die je allemaal onterecht hebt benadeelt een goeie reden geven om met volle overgave ergens over heen te kunnen pissen (maar wel keurig netjes schoonmaken daarna natuurlijk, zodat jij ons toch nog even kunt uitlachen)
Ik heb weer een war![]()
( Ik moet alleen nog even wachten tot het ultimatum verstrijkt)
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu ook dit topic vollebberen?
Lebberenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu ook dit topic vollebberen?
Aargh, zit je ook in het complotquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en nu laat APK zich nauturlijk niet zien, die denkt ook, wat moet ik met zo'n oud wijf
![]()
Ja hallo, dat was geen lebberen, dat was kwijlen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en nu laat APK zich nauturlijk niet zien, die denkt ook, wat moet ik met zo'n oud wijf
![]()
Leer me ff hoe het moet danquote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was geen lebberen, dat was kwijlen.![]()
We hebben er weer 1quote:
Oh ja, dat ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben er weer 1![]()
Valsspelert
great...zodra Henk het begrijpt zijn de minpunten nu dus voor jouquote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben er weer 1![]()
Valsspelert
Hmmm bummer, ik krijg het nog drukquote:Op donderdag 10 november 2005 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
great...zodra Henk het begrijpt zijn de minpunten nu dus voor jou![]()
Aangepastquote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef APK het volgende:
Je moet het ook nog effe motiveren, snor.![]()
Ik heb het vermoeden dat mijn punten aantal niet klopt ?quote:
APK, tellen ongemotiveerde stemmen eigenlijk wel mee?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef APK het volgende:
Je moet het ook nog effe motiveren, snor.![]()
ik ook maar ik durf niks meer te zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat mijn punten aantal niet klopt ?![]()
Cuall ++ Lieve meid Yesquote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef henk.jansen het volgende:
Cuall ++ Lieve meid
Ik zal ongemotiveerde stemmers onmiddelijk aan hun haar terug het topic inslepen.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
APK, tellen ongemotiveerde stemmen eigenlijk wel mee?
Er staat bij de sart 17 punten en ik ben toch net gestart, of is er een punten aantal voor de late startersquote:Op donderdag 10 november 2005 19:26 schreef PC eend het volgende:
ik ook maar ik durf niks meer te zeggen![]()
Henk je mag niet 3 x plus punten geven, er moet 1 persoon zijn die je 2 min punten geeftquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat mijn punten aantal niet klopt ?![]()
Oh even aanpassenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef APK het volgende:
Ik zal ongemotiveerde stemmers onmiddelijk aan hun haar terug het topic inslepen.![]()
Maareuh, Henkie, je moet verplicht iemand 2 minpunten geven.
goedenavond lieve stembuskinderen! Ik sta op 20.. klopt! Heeft een lange geschiedenis van een zelfbedeeld punt wegens onrechtmatig verwijderen van de lijst, vervolgens een fight met die Vulgure-figure en daarna de mentale en morele steun van Pinball en APK= 20 punten, jaja.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef Sanne het volgende:
Het kan nooit dat ik op 30 punten sta. Volgens mij sta ik op 29.
Het ging mis met de telling in deze post:
[BB] User Servival Game # 5
Heel lief van Teamlead, maar zet me maar gewoon terug op 29.
ja je kan stemmen... vergeet onze Rob/Menno deal niet hequote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
goedenavond lieve stembuskinderen! Ik sta op 20.. klopt! Heeft een lange geschiedenis van een zelfbedeeld punt wegens onrechtmatig verwijderen van de lijst, vervolgens een fight met die Vulgure-figure en daarna de mentale en morele steun van Pinball en APK= 20 punten, jaja.
Zeg zal ik voor vandaag maar eens gaan stemmen of is er een wachtrij?
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemmen voor vandaag:
Lovebear ++ Mijn maatje op het BB-forum en dat gebash op haar gaat nergens over
Snaptnix ++ Mijn andere polonaisemaatje
Mauriscio -- Alvast twee minpunten en vanavond onze grote Menno/Robconfrontatie: in en in slecht, jij moet wel familie van Menno zijn, vlak voor je exit iemand nog zo natrappen
Als Menno wordt weggestemd vertrek ik vrijwillig uit dit spel
Vertrekt Rob dan is Mauriscio exit, zo was het toch he Mauriscio.klopt helemaal, ik stel voor dat we er nog een roel of Dido bijvinden, stel dat we het allebei halen.... we moeten toch iemand kunnen uitzwaaien vanavond??, vrijwilligers/ lefgozerts?]
en volgens mij moet Mauriscio zelfs 17 punten hebben![]()
![]()
nou ga je echt te ver Veurdeur! zie mijn vorige post! Gelukkig zijn er nog Ralphs in dit spel die opkomen voor medebewoners
![]()
Nou doe dat dan maarquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal ongemotiveerde stemmers onmiddelijk aan hun haar terug het topic inslepen.![]()
Maareuh, Henkie, je moet verplicht iemand 2 minpunten geven.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
Cuall -2 Zie woensdag 09 november
bedankt voor je pluspuntenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Maurisico het volgende:
Vulture ++ Tja, kan ze nu makkelijk wegeven Menno! Straks moet je het huis/spel uit. Geniet er nog maar even van!
PC Eend ++ Schitterende kerel, snap zijn kloon-theorieën niet maar ze klinken vermakelijk en al die kleffe Loveberen en teamleiders gaan standaard over de flos.
ChantalC -- Misschien ben je wel een wereldwijf, maar in deze context heb je je naam tegen![]()
let op vanavond: het grote Vulture/Maurisico-duel: Als Menno wordt weggestemd vertrekt Vulture vrijwillig uit dit spel. Vertrekt Rob dan is Maurisico exit. Lefgozers die Roel of dido willen spelen zijn van harte welkom!
Scanman: 43
Snaptnix: 39
Teamlead: 35
Flugeltje: 33
Isabeau: 33
CartWOman: 33
Thevulture: 33
APK: 31
M-en-A: 31
Pinball: 31
Sanne: 30
Gert: 29
Milagro: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Lovebear: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
Coos: 27
PC eend: 27
WickedAngel: 25
Trevanian: 25
Cynix ® : 25
Peter6000: 25
Petitdali: 23
Kleintje: 23
Latevogel:23
Arcee: 23
PeterV: 23
Muizemeis: 23
Day: 23
Demins: 21
Delta: 21
Supermom: 21
Falco: 21
BlaBlub: 21
Versabommie: 21
Bus Watcher: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Style: 19
BBScanner: 19
ChantalC: 19
Maurisico 18
Cuall: 17
henk.jansen 17
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Sportvlek: 13
Shirley: 13
Loedertje: 13
Luciano: 11
Ik vind het een leuk duel en je hebt lef. Respect!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bedankt voor je pluspuntenDat had ik nou weer niet verwacht concurrent...
Hey, ouwe, ben je scheel of zo.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Maurisico het volgende:
Spannend hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk duel en je hebt lef. Respect!
Hé Pinball, wies der nou scheel man ik zeg hier een paar postjes hoger al dat ik ging stemmen. Vulture gaf me er toestemming voor, Of is dit weer eennaaistreek van hemquote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hey, ouwe, ben je scheel of zo.![]()
Welk gedeelte van "Ik ga nu stemmen" drong precies niet door.![]()
Net terwijl het oldbiedag is.![]()
Ga eens aanpassen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hey, ouwe, ben je scheel of zo.![]()
Welk gedeelte van "Ik ga nu stemmen" drong precies niet door?![]()
Net terwijl het oldbiedag is.![]()
Ga eens aanpassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |