quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
Opes, verkeerd begrepen. En weer terug
Naarrrrr onderdeurtje!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
Deze punten zijn mede tot stand gekomen door Versabommie! Bedankt daarvoor... ik had je ++ willen geven, maar mij vergelijken met LIESKE heeft je geen goed gedaan! Ik geef je nog net geen --, maar je moet gewoon wachten tot een volgende kans dat ik je ++ geef!
M-en-A ++Geweldige streamverslagen
Muizemeis ++ Omdat ze begrijpt dat mijn thee koud wordt
Zoalshetis -- gewoon omdat ik je hier bijna nooit tref als ik er ben!
Scanman: 39
Snaptnix: 37
Flugeltje: 35
Teamlead: 35
APK: 33
Isabeau: 33
CartWOman: 33
Thevulture: 31
Pinball: 31
Sanne: 30
Milagro: 29
Gert: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Lovebear: 29
M-en-A: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
Coos: 27
PC eend: 25
Versabommie: 25
Petitdali: 23
WickedAngel: 25
Trevanian: 25
Muizemeis: 25
Kleintje: 23
Latevogel:23
Cynix ® : 23
Arcee: 23
PeterV: 23
Demins: 21
Day: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
ChantalC: 21
Falco: 21
BlaBlub: 21
Peter6000: 21
Maurisico 20
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Style: 19
BBScanner: 19
Sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Shirley: 13
Loedertje: 13
Cuall: 13
Luciano: 13
Zoalshetis: 1
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
(wilde eigenlijk stereotommy 2 minpunten geven, doet ie niet eens mee... Stereotommy -- Om deze opmerking 'Oh niks, ik had per ongeluk Isabeau's fotoboek aangeklikt, foutje' Weet nu nog niet of je nu negatief t.o.v. Isabeau was of over mij. Maakt niet uit... je moet van ons allebei afblijven)
STEM OP MIJ!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef Kleintje het volgende:
He, ik zeg nog niet dat je ze niet krijgt, ik zeg gewoon dat je even moet wachten.
Haal mij maar over om op jouw te stemmen![]()
Ergens vandaag zal ik op je stemmen...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef versabommie het volgende:
STEM OP MIJ!
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef Kleintje het volgende:
Hmm, het leek mij een beter idee dat jij eerst op mij ging stemmen![]()
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denkenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doen
vergeet niet scanman -- te geven, hij is zo intens gemeen tegten iedereen in de groep!
als je maar weet dat scanman zichzelf niet is! zo intens gemeen he! Wat voor geintjes hij de groep allemaal heeft geflikt, echt niet normaal!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
de volgende keer zijn jij en lovebear aan de beurt en chantal c moek ook nog doen
vergeet niet scanman -- te geven, hij is zo intens gemeen tegten iedereen in de groep!
Zal t onthouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je maar weet dat scanman zichzelf niet is! zo intens gemeen he! Wat voor geintjes hij de groep allemaal heeft geflikt, echt niet normaal!
Snaptnixquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok that's it. Pakt zweep erbij nu.....
Jij gaat een stevig lesje krijgen, pak je handschoenen maar vast uit de kast![]()
Volgens mij was ik iets vergetenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok that's it!
* Snaptnix pakt zweep erbij nu.....
Jij gaat een stevig lesje krijgen, pak je handschoenen maar vast uit de kast![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik iets vergeten![]()
Je hebt vanmorgen nog stemmen gehad jij!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:22 schreef lovebear het volgende:
Zit zelf tussen 2 te twijfelen om min te geven, maar heb nog tot 12 uur om te denken![]()
Kinderen die vragen .........................quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |