Sorry?quote:
Ja en ik ben zeker paranoiaquote:Op donderdag 10 november 2005 01:52 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Sorry?
Ik stelde gewoon een vraag. Ik vind dit een leuk spel en wil graag mensen belonen.
Volgens mij wel.quote:
Ja dat zeggen ze wel vaker, maar het is allemaal een groot complot ik zweer het jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:56 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Nou sorry hoor, ik lees gewoon verder en blijf punten geven aan mensen die ik waardeer.
Dat moet je niet zeggen daar geilt PCeend juist opquote:
Nooit gestemdquote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen daar geilt PCeend juist op![]()
Die lul heeft geloof ik nog nooit gestemd. Hij komt hier alleen reuring veroorzaken.
Maar als iedereen gewoon al zijn medicijnen inneemt dan overleven we dat wel.![]()
Zat je echt te wachten?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
M-en-A: ++2 omdat ze altijd zulke mooie screamverslagen schrijft!![]()
BBScanner ++2 kan het wel in zijn post en zo vinden
Ferdii --2 kan hem af en toen niet volgen? Niet mijn type poster zeg maar![]()
Euhmm jaquote:
Net als ik eindelijk dacht dat iemand erin traptequote:Op donderdag 10 november 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmm jaZo staat het in de regels he
En ik ben de beroerdste niet, ben geen Roel met zijn Fuck the Roels
![]()
en ik wilde vroeg naar bed, maar ik moest op PC eend wachten![]()
Jij wel schat.quote:
Wil je het ze graag blijven inwrijven tot de dood er op volgtquote:Op donderdag 10 november 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
De exits zijn ook al weer van de lijst af
Heb ik je wel eens overgeslagen, dat vraag ik me dan weer afquote:Op donderdag 10 november 2005 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij wel schat.![]()
Denk je aan me met je 'puntjes'??![]()
Morgenavond na 12 uur waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 03:06 schreef M-en-A het volgende:
Uhhhhhh, ik zit ff op de lijst te kijken maar hoe kunnen mensen nu een even aantal punten hebben als je met 17 begint???
Sanne: 30
MAURISICO 20
Ik wacht wel met stemmen tot er een goede lijst is![]()
Over die horizontale spiegel hoor je ook niets meerquote:Op donderdag 10 november 2005 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens overgeslagen, dat vraag ik me dan weer af
Maak me niet nog meer paranoia dan ik al ben Coosquote:Op donderdag 10 november 2005 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Over die horizontale spiegel hoor je ook niets meer![]()
Ach... nee, eigenlijk niet. Dus was een volkomen overbodige vraag/opmerking van mijquote:Op donderdag 10 november 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je het ze graag blijven inwrijven tot de dood er op volgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |