Ik zat er ook net aan te denken, maar ga jij maar eerst.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Kan ik nu even stemmen? Jawel, ik ga nu even stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Momentje
Die slijmbal zit weer naar punten te vissenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zat er ook net aan te denken, maar ga jij maar eerst.
Hij krijgt ze ook nogquote:Op donderdag 10 november 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die slijmbal zit weer naar punten te vissenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben nog steeds bezigquote:Op donderdag 10 november 2005 01:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen
Het spel is begonnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Hij krijgt ze ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij issie naar bedquote:Op donderdag 10 november 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Het spel is begonnen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hohohooo...ik raffel zo'n ernstige zaak niet even af, jâh!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij issie naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet afraffelenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Hohohooo...ik raffel zo'n ernstige zaak niet even af, jâh!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat om de kunst van het weglatenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Noem je dat soms een motivatie danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is waar, who needs fake picsquote:Op donderdag 10 november 2005 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Het gaat om de kunst van het weglatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had vanmiddag al geschreven dat ik Coos punten zou gevenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij krijgt ze ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2005 01:42 schreef pimmutjuh het volgende:
Mag ik even stemmen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEE!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:42 schreef pimmutjuh het volgende:
Mag ik even stemmen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
inderdaad dat zijn pluspunten die genoteerd zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 01:34 schreef Coos het volgende:
Scanman +2 wegens goede smaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK -2 wegens wansmaak en wangedrag
petitwie?? -2
Scanman: 45
Flugeltje: 35
teamlead: 35
Snaptnix: 35
Isabeau: 33
Lovebear: 33
CartWOman: 33
APK: 31
Thevulture: 31
Sanne: 30
Gert: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Pinball: 29
PC eend: 27
Milagro: 27
Coos: 25
versabommie: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Petitdali: 23
WickedAngel: 25
trevanian: 23
Kleintje: 23
Latevogel:23
Cynix ® : 23
Arcee: 23
PeterV: 23
M-en-A 23
Muizemeis: 23
Demins: 21
Day: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
ChantalC: 21
Falco: 21
BlaBlub: 21
Peter6000: 21
MAURISICO 20
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Style: 19
BBScanner: 17
Kolomo: 17
sportvlek: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Shirley: 13
Loedertje: 13
Cuall: 13
Luciano: 11
Zoalshetis: 5
wel enigzins verrassend na al mijn dreigementen van vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duhquote:
Hij eigenlijk maar was vorige toppic al dus was m vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop