* Pinball komt net uit de tuin, even een bijl rammelaar begraven.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:38 schreef doka het volgende:
Gezelligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik sta een punt te hoog, en kom die eerlijk inleveren ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
zet mij dan weer ff terug op 33!
HO!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik sta een punt te hoog, en kom die eerlijk inleveren ja.
probeer jij er meteen een slaatje uit te slaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al nerveus Bommie?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis een spel en dat moet gespeeld worden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry Cuall ChantalC was net iets eerder maar het goede nieuws is dat jij sowieso mag blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij ook hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je schatquote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Zomaar even eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor iedereen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zullen je missen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Deal!
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie= Roel
ChantalC= Dido
wie o wie verlaat het huis en voor welke Fokker heeft dit consequenties....
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
Ik mag nog ff blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FF een poll openen of hij mag blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.The VultureJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., oh ik ben nu helemaal depriJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou je boft, m'n oma is morgen jarig, dus ik stem uit eerbetoon op een oudere user straks om middernacht.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank je schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal vannacht als ik weer mag stemmen aan je denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slijmbalquote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Zomaar even eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.voor iedereen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuallom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan ook overdrijven, met tijd enzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Dan ga ik nu maar stemmen, alles loopt zo traag, kan ik er de tijd voor nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet zeiken, opzouten uit de lijst. Who da man? WHO DA MAN?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuallom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het maar het is het spelquote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet weggaan hoor tis zo gezellie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop