* Pinball komt net uit de tuin, even een bijl rammelaar begraven.quote:
ik sta een punt te hoog, en kom die eerlijk inleveren ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
zet mij dan weer ff terug op 33!
HO!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik sta een punt te hoog, en kom die eerlijk inleveren ja.
probeer jij er meteen een slaatje uit te slaan.![]()
Al nerveus Bommie?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!![]()
Tis een spel en dat moet gespeeld worden!![]()
Jij ook hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry Cuall ChantalC was net iets eerder maar het goede nieuws is dat jij sowieso mag blijven
quote:
Dank je schatquote:
We zullen je missen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Deal!
TheVulture= Menno
Mauriscio= Rob
Versabommie= Roel
ChantalC= Dido
wie o wie verlaat het huis en voor welke Fokker heeft dit consequenties....
quote:
FF een poll openen of hij mag blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
![]()
The Vulture
![]()
, oh ik ben nu helemaal depri
![]()
Nou je boft, m'n oma is morgen jarig, dus ik stem uit eerbetoon op een oudere user straks om middernacht.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank je schat![]()
zal vannacht als ik weer mag stemmen aan je denken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuall
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijk
Je kan ook overdrijven, met tijd enzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Dan ga ik nu maar stemmen, alles loopt zo traag, kan ik er de tijd voor nemen![]()
Niet zeiken, opzouten uit de lijst. Who da man? WHO DA MAN?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuall
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijk
Ik weet het maar het is het spelquote:Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet weggaan hoor tis zo gezellie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |